neequote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:14 schreef Isabeau het volgende:
Betekent dat dat jeugdidealen (zoals de hippie's) gedoemd zijn te verzanden in 'toch maar studeren en die goede baan omdat ik toch liever een mooie auto en gaaf huis wil ipv bloemen, liefde en seks?'
In de meeste gevallen wel ja. Als je ouder wordt ga je beseffen dat ideeen die op zich wel leuk vaak niet werken in de praktijk. Bovendien is het zo dat de meeste mensen gewoon materialistisch zijn, laten we eerlijk zijn. En gek op geld. En dan gooi je bepaalde idealen graag overboord.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:14 schreef Isabeau het volgende:
Betekent dat dat jeugdidealen (zoals de hippie's) gedoemd zijn te verzanden in 'toch maar studeren en die goede baan omdat ik toch liever een mooie auto en gaaf huis wil ipv bloemen, liefde en seks?'
Nee!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:14 schreef Isabeau het volgende:
Dat was een goede traditie, donderdagavond nà het Scheveningse Vuurwerk: de politie (veelal te paard met lange wapenstokken) net zo lang provoceren tot zij een charge uitvoerden. Harde maar sportieve confrontaties, inclusief zweepslagen op de kuiten en buitgemaakte politiepetten die na afloop ingeleverd werden op het politiebureau aan het Gevers Deynootplein.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:56 schreef milagro het volgende:
... op de boulevard in Scheveningen zag ik ze weggeknuppeld worden ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |