Sluit hem dan kankerkrullebol!quote:
Paultjuhhh en consorten...quote:
Hoer, sluit dit eensch schnell!quote:
Ruim een jaar geleden jaquote:
Waarmee?quote:
Stond je goed.quote:
Thanksquote:
quote:
Wat moet ik nu?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:34 schreef LostFormat het volgende:
Sticky.
Gewoon optiefen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:36 schreef remlof het volgende:
maar als er niet gebaggerd wordt, slibt alles toch dicht!
is dat wat je wil, een infarct?
quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:37 schreef ThE_ED het volgende:
Live Long and Prosper Cerror.
Is de strekking.quote:
Niet eens zo'n gave grüne punkt?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:39 schreef Litso het volgende:
Sticky dus.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:39 schreef Litso het volgende:
Sticky dus.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:39 schreef Litso het volgende:
Sticky dus.
Vandaag is hij echt een beetje frustie geloof ik.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:41 schreef remlof het volgende:
ik vraag me bij cerror altijd af of ie een typetje speelt of dat z'n cynisme echt uit frustratie voortkomt...
"vandaag"?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:42 schreef Litso het volgende:
[..]
Vandaag is hij echt een beetje frustie geloof ik.
Te lang rondgehangen hier.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:42 schreef Litso het volgende:
[..]
Vandaag is hij echt een beetje frustie geloof ik.
Geloof mij: Ik ben irl echt 1 brok frustratie (sexueel/emotioneel/fysiek) gemengd met heaumeaur.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:41 schreef remlof het volgende:
ik vraag me bij cerror altijd af of ie een typetje speelt of dat z'n cynisme echt uit frustratie voortkomt...
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:46 schreef cerror het volgende:
Oh ja, appelstroop een trampoline en hopgerst in èèn brouwseltje.
Bing gooo!quote:
dat verklaard waarom je je zo druk maakt! ik negeer gewoon dingen die me niet aanstaanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Geloof mij: Ik ben irl echt 1 brok frustratie (sexueel/emotioneel/fysiek) gemengd met heaumeaur.
Ik hoop dat KUTBAGGERAARTJES ZOALS PAUL EN CONSORTEN hun bek houden.
bull, dat hele bef is ook niet meer dan een msn verlenging, maar dan getolereerd.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:50 schreef cerror het volgende:
Paultjuhhh, moemoe, pussydeluxe, sebasser2003 en weet ik wat allemaal voor baggeraartjes.
Ze geven natuurlijk vaak zelf niet toe dat ze baggeraars zijn (hoewel ze vaak een zogenaamd SC topic openen dat niets meer is dan een verlenging van hun MSN-multitask gesprekken.)
Geen nut en totaal oninteressant.
Nu is bef dat ook maar dat is toch enigzins van een ander niveau. (check het zelf maar voor een tijdje).
Mijn advies: Sneller die ban-knop indrukken!
Ze overleven door aan te klonen.
je kunt natuurlijk ook je Fok leven wat relativeren en dat soort types zijn altijd weer mooi voor hilarische topics.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:50 schreef cerror het volgende:
Paultjuhhh, moemoe, pussydeluxe, sebasser2003 en weet ik wat allemaal voor baggeraartjes.
Ze geven natuurlijk vaak zelf niet toe dat ze baggeraars zijn (hoewel ze vaak een zogenaamd SC topic openen dat niets meer is dan een verlenging van hun MSN-multitask gesprekken.)
Geen nut en totaal oninteressant.
Nu is bef dat ook maar dat is toch enigzins van een ander niveau. (check het zelf maar voor een tijdje).
Mijn advies: Sneller die ban-knop indrukken!
Ze overleven door aan te klonen.
Er is wel èèn klein verschil tussen 6 naamtopics en èèn centrale SC.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:54 schreef remlof het volgende:
[..]
bull, dat hele bef is ook niet meer dan een msn verlenging, maar dan getolereerd.
kom nou maar gewoon 7 april, dan zal je zien dat bier de grote gemene deler is
Pruts mod.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:55 schreef Litso het volgende:
Ja hee, ik ga slapen en ik laat 'm mooi niet sticky achter
als een topic echt goed is, weerstaat het het wel, als de meningen verdeeld zijn maakt het minder kans, fair enuf toch?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:52 schreef cerror het volgende:
Oh trouwens niet dat me die slowchat van jullie me irriteert hoor.
Het is meer dat jullie soms goede topics kunnen verneuken als Lewinski een gedegen sigaarmerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |