Van die geile seksverhalen op teletekstquote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:13 schreef Oosthoek het volgende:
TeletekstDat tijdperk heb ik even gemist geloof ik.
Precies.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:58 schreef Catch22- het volgende:
de foute films op sbs6 denk ik, die van na elfen met 'af en toe een tiet' (c) NaLiN
ik had ook zo'n verzameling opgebouwd op wat floppies, downloaden van BBS en dan uitwisselen onder vrienden, 16 kleuren zooi zag er niet uit, maar ja..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:33 schreef soylent het volgende:
Maar lang leve de BBS tijd (jaar of 14 was ik toen denk ik), toen downloadde ik voor het eerst seksverhalen en plaatjes, en dat vond ik helemaal geweldig!Ik durfde het niet zo goed, dus ik had een superkleine verzameling die ik steeds weer bekeek.
Ahahah... Een van die plaatjes heb ik nog![]()
[afbeelding]
Bleurgh...
En daar moest je dan een uur voor downloaden![]()
damn dat is ziekquote:Op zaterdag 27 januari 2007 10:48 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
En kan me ook een keer herinneren dat ik de Tina van mn zusje erbij pakte, met een bikini special, chickies van 13 in badbak![]()
męn..
Kreeg je daar gezeik mee? Wat een onzin...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:30 schreef Schorpioen het volgende:
Ik kocht penthouses en die verstopte ik dan onder mijn matras. Tot die &^%&^ pokke werkster bij ons die dingen had gevonden en ipv ze gewoon discreet weer terug te stoppen gaf ze ze aan mijn moeder. Kom ik nietsvermoedend thuis van school zie ik mijn verfomfaaide penthouses pontificaal op tafel liggen.![]()
En die oproepjes voor telefoonsexquote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Van die geile seksverhalen op teletekst
haha same herequote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:54 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
En die oproepjes voor telefoonsex
Heb ik weer helemaal herontdekt trouwens, tijdens de reclame ga ik dat gewoon uit verveling zitten lezen. Het werkt alleen niet meer zo goed als vroeger![]()
Mooi was die tijdquote:
En dan lekker rukken op de brieven die ze schreef...quote:Hallo, ik ben 14 jaar, ik zou graag willen corresponderen met meisjes van dezelfde leeftijd. Iets jonger geen bezwaar.
En dan het telefoonnummer van een vriend van ons er bij zettenquote:Gezocht: Groot geschapen man zoekt goedkope kippen, bel naar ....
zelfs als ze niet erotisch zijn?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:04 schreef Puur het volgende:
Ik zette advertenties in de krant:
[..]
En dan lekker rukken op de brieven die ze schreef...
goeie grappen zijn nooit overbodig..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:08 schreef Oosthoek het volgende:
Wij hadden altijd heel veel lol om ad's die we bij de konmar ophingen
Gezocht: Groot geschapen man zoekt goedkope kippen, bel naar ....
En dan het telefoonnummer van een vriend van ons er bij zettenOh wat hadden we een lol.
Maar dit gaat niet over masturbatie er is daarom totaal overbodig
Nee geen gezeik, maar je kan je vast wel voorstellen dat het best embarassing is als je ouders je rukmateriaal vinden...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kreeg je daar gezeik mee? Wat een onzin...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |