Het gat in de krat grolsch heeft er ook vast mee te maken.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Er zat dan o
ok een bikkel van een spelfout in mijn post, dus terecht.
Bij ons liep het 1 keer op tot een pot van 1200 gulden.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, maar niet zo vaak (ik speel vrij behoudend, maar als ik een goede hand heb erg agressief). En tsja, als je alleen met fiches speelt voel je dat toch minder. Als je 80 cent inzet voelt het toch nog iets hectischer.
U zit in de orale fase?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Acceptatie is natuurlijk ook een heel ruim uilegbaar begrip.
Eigenlijk is dat hele 5 stappen plan nogal psychologie van de koude grond.
We laten ons dagelijks veel te veel gevangen nemen door die zogenaamde vondsten van lui uit vroeger dagen die duidelijk teveel tijd om handen hadden. Stelletje amateurs waren het.
Kijk, ik ben weer gedevolueerd tot stap 2..
Pas je bericht nog maar eens aan, ik zie er namelijk nog 1.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Er zat dan ook een bikkel van een spelfout in mijn post, dus terecht.
Ach, wat maakt het ui.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:12 schreef Biene het volgende:
Pas je bericht nog maar eens aan, ik zie er namelijk nog 1.![]()
Geen spelfout, typefout, maar toch, een fout blijft een fout.![]()
doe dat maarquote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:47 schreef svann het volgende:
Neuh. Niet meer dan anders.
Het zou best eens een blijvertje kunnen worden.
Oh, het mag weer.quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
Goedenacht, mensen.
Ik zie 'm ook maar omhoogpoppen in m'n MyAT.quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:22 schreef svann het volgende:
O ja, Biene... Buzzer heeft best een coole sig!
Een buzzer, dat is toch zo'n ding die je vroeger kon sparen? Met de pepsi punten. Zo'n blauw/geel geval?quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind - tussen ons gezegd en gezwegen - Buzzer nogal een sukkel, dus ik vind het niet leuk dat hij nu gelinkt wordt aan Biene.
Maar goed, iemand anders had die zin ooit ook al eens als sig gehad.
Ik kocht ze zelf, ik had al een baantje.quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja, wat waren dat nutteloze dingen. Ben blij dat ik m'n moeder nooit heb kunnen overtuigen om heel veel pepsi te kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |