Heel even. Maar daar heb ik een spreekwoordelijk stokje voor gestoken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:21 schreef broer het volgende:
[..]
Echt? Was Semi-Bikkeltijd gedegradeerd tot een centraal topic? De schaamteloosheid...
Waarvoor dank. Kan ik met een gerust hart gaan slapen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Heel even. Maar daar heb ik een spreekwoordelijk stokje voor gestoken.
Aan de ene kant deel ik je hang naar individualteit, aan de andere kant ben ik zo arrogant te denken dat ik het beste van mijn groep vertegenwoordig in enkel mijn persoontje.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:23 schreef broer het volgende:
Jullie gaan je gang maar. Ik spreek voor mezelf. Als ik voor anderen had willen spreken had ik wel een politieke partij opgericht.
Of een hulpverleningscentrum voor de doofstommen...
Het enge vind ik dat ik het gewoon normaal kan volgen!quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:36 schreef Lamon het volgende:
(Ja, ik ben weer behoorlijk dronken, mocht het iemand nog ontgaan zijn.)
Ja!quote:
Dan spreekt daar tenminste nog iemand van.quote:Ik spreek voor de magistrale 4999 users uit mijn groep.
Bij teruglezen vond ikquote:Op woensdag 22 maart 2006 01:36 schreef broer het volgende:
[..]
Waarvoor dank. Kan ik met een gerust hart gaan slapen.
trouwens toch niet zo hartelijk.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Welke incompetente kutmod post op het midden van de dag in S-B? Jostibeffer, jomandahoer, ebolagraftak, tyfushond.
We stellen kwaliteit boven kwantiteit, heb ik me net laten vertellen door mijn achterban.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:39 schreef svann het volgende:
Het is wel een schaars postende groep.
Oh, ik ben er alweer overheen. Of, zoals mijn vader zou zeggen, zachte heelmeesters maken stinkende wonden.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Bij teruglezen vond ik
[..]
trouwens toch niet zo hartelijk.
Mijn excuses daarvoor.
Oei.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
We stellen kwaliteit boven kwantiteit, heb ik me net laten vertellen door mijn achterban.
Wat een jeukgezegde is dat toch.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Ik ken echt belachelijk veel te veel heel gedateerde spreekwoorden. Kutjeugd.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat een jeukgezegde is dat toch.
Maar dat heb ik ooit eens eerder gezegd, zelfs in dit topic een paar delen terug.
Nou zelfs gedateerd is nog teveel eer voor dat zootje woorden.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik ken echt belachelijk veel te veel heel gedateerde spreekwoorden. Kutjeugd.
Even off-topic; heb je mijn videokaartprobleem gelezen?quote:
Ow ff off-topic terug je hebt mail.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:56 schreef Lamon het volgende:
[..]
Even off-topic; heb je mijn videokaartprobleem gelezen?
Ik heb er een behoorlijke hekel aan om afspraken niet meteen na te komen, dus ik wil graag weten of het okee is.
Ik ben tegenwoordig naast de Reggae weer helemaal into Electro.quote:Op woensdag 22 maart 2006 02:02 schreef svann het volgende:
Dat Nits-linkje was best leuk.
De Nits zijn me eigenlijk nooit zo opgevallen. Het klinkt wel leuk, maar ik zou er niets van kopen.
Leonard Cohen deden ze goed trouwens.
Vroeger luisterde ik dat veel. Tot ik Cohen ging associeren met slechte relaties.
[afbeelding] Graag meer muziek linkjes!
Wat steviger of experimenteler mag ook.
Wilden ze dat echt doen?quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Heel even. Maar daar heb ik een spreekwoordelijk stokje voor gestoken.
Legowelt maar Elektro stam uit de jaren 80 toen ineens iedereen muziek kon maken met zijn Atari.quote:Op woensdag 22 maart 2006 02:14 schreef svann het volgende:
Wat versta je onder electro? Er zo'n wildgroei in termen. Is dat industrial?
Noem eens wat?
Heeft die een nieuwe?quote:Op woensdag 22 maart 2006 02:25 schreef Lamon het volgende:
De nieuwe cd van Morrissey staat hier al een paar uur op.
Ik heb helaas niet meer muzieksites. Ik vind de Nits aan de ene kant fijn rustgevend traditioneel, maar aan de andere kant hebben ze ook erg veel verschillende dingen gedaan. Hun jaren '80 werk is erg new wave, terwijl hun laatste CD's ontzettend relaxt zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2006 02:02 schreef svann het volgende:
Dat Nits-linkje was best leuk.
De Nits zijn me eigenlijk nooit zo opgevallen. Het klinkt wel leuk, maar ik zou er niets van kopen.
Leonard Cohen deden ze goed trouwens.
Vroeger luisterde ik dat veel. Tot ik Cohen ging associeren met slechte relaties.
[afbeelding] Graag meer muziek linkjes!
Wat steviger of experimenteler mag ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |