Daar zijn de meningen over verdeeld!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:21 schreef McCarthy het volgende:
kan iemand mij serieus (kort) vertellen hoe je een vrouw moet neuken?
Hardquote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:21 schreef McCarthy het volgende:
Echt wel, in een keer tot de wortel erinquote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:28 schreef thabit het volgende:
Eerst nat en wijd maken, anders kom je niet zo diep.
Wij doen het wel voor jouquote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:28 schreef McCarthy het volgende:
bedankt voor die site, helpt al veel
het lijkt me ook heel vies, dat sexen
Ligt eraan, rimmen met Tubgirl zou ik je idd niet aanraden.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:28 schreef McCarthy het volgende:
Homo.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:28 schreef McCarthy het volgende:
Dat jij je nou als bitch laat gebruiken en aan die flamoes gaat likken, betekent niet dat TS het moet doenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:29 schreef Raphaelo29 het volgende:
ik zou er niet aan beginnen, klamme doppen stinken![]()
dat lijkt me nog viezer want dat doe je anaal. Zeggen ze! Maar past dat wel? Doe je dat met condoom? Anders wordt hij bruin (en vies).quote:
Ben jij zo'n neger die z'n lippen altijd aflikt als hij een lekker wijf ziet?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
PIk erin en pompen maar!
Als je een hele kleine lul hebt kan dat misschien wel. Cool dat je dat toegeeft!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:28 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Echt wel, in een keer tot de wortel erin
Nee?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:32 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ben jij zo'n neger die z'n lippen altijd aflikt als hij een lekker wijf ziet?![]()
Rekt t niet dan scheurt t wel. Ik zie t probleem niet.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:32 schreef thabit het volgende:
[..]
Als je een hele kleine lul hebt kan dat misschien wel. Cool dat je dat toegeeft!
Laat maar even weten waar we moeten zijn.. we doen het wel voor jequote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:28 schreef McCarthy het volgende:
Je hebt het waarschijnlijk niet eens door.quote:
je moet verdomme helemaal niks jaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:21 schreef McCarthy het volgende:
hoe je een vrouw moet neuken?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[brusselmans]sex is vies, een erectie is een lichaamstransformatie die je van je neus niet zou pikken[/brusselmans]
Nog steeds tevreden met je vrind?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:53 schreef Brennie het volgende:
Op je rug liggen en wachten tot het voorbij is.
Ik had het over mannenquote:
Indat gevalquote:
Pas op... volgens mij post ie ook op het forumquote:
quote:
Me dunkt.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 03:10 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Pas op... volgens mij post ie ook op het forum![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 03:10 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Pas op... volgens mij post ie ook op het forum![]()
Je weet wat dat betekent Brenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 03:16 schreef Brennie het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook zo snel zei dat ik het over mannen had.. helaas had Cerror me door
![]()
quote:
Ik las jouw ondertitel als "ikschudzezouitmijnvrouw"quote:
Mja, beetje hoog BHFHgehalte welquote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:11 schreef ixio het volgende:
BHFH-wannabee.
Zo! Jij bent goedkoop!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:54 schreef DzjieDub het volgende:
Vroegâh kon je leren neuken aan de hand van een twee dubbeltjes, een kwartje en een gulden... maar die zijn al een jaar of wat niet meer geldig![]()
het beste is om gewoon een mondkapje om te doen, inderdaad!quote:
maar ben je vrijgezel of niet?? ik denk dat de meeste fokkers er wel mee eens zijn dat jij een toekomstige ex van de meeste hier kunt wordenquote:
Ik ben hartstikke bezetquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:17 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
maar ben je vrijgezel of niet?? ik denk dat de meeste fokkers er wel mee eens zijn dat jij een toekomstige ex van de meeste hier kunt worden![]()
Heerlijk om kutjes te likkenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat jij je nou als bitch laat gebruiken en aan die flamoes gaat likken, betekent niet dat TS het moet doen
Jij word liever geneukt??quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:40 schreef BigBadPete het volgende:
Neuken is voor Mietjes.
alleen een matige kopiequote:
je weet wat ze zeggen, beter goed gejat dan slecht verzonnen.quote:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 05:54 schreef JoPiDo het volgende:
een kut likken is zo kankergeil, dat vind ik wel een van de betere dingen om te doen
dit was dus duidelijk niet goed gejatquote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:45 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
je weet wat ze zeggen, beter goed gejat dan slecht verzonnen.![]()
Goed jatten is voor sommigen onder ons een kunst.quote:
ben jij voor of ben jij achter +Oquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:10 schreef 14.gif het volgende:
[afbeelding]
Lijkt net of iemand gewoon in een olifantenpak staat, in plaats van een echte olifant![]()
Ik zou me er in jouw geval niet druk over maken, de kans dat jij ooit gaat neuken is nihilquote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:21 schreef McCarthy het volgende:
Jij begrijpt het...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:11 schreef PatjeDoN het volgende:
maar wel veel langs de: CLITORIS
want anders pomp je urenlang zonder dat ze kreunt, en gaat ze FAKEN!!
en dat wil je niet hebben nee![]()
[afbeelding]
Vertellen kan niet zo makkelijk. Als je een lekkere vriendin hebt wil ik het wel een keer voor komen doen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:21 schreef McCarthy het volgende:
tering dat wijf is lenig met de beentjesquote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:25 schreef Sledgie het volgende:
Echt serieus?![]()
Anyway:
http://www.sexwoordenboek.nl/Neuken.html
Lijkt me beter dat ik "gewoon" 2 keer per week (of naar behoefte) langs kom.quote:Op zondag 12 maart 2006 17:06 schreef -God- het volgende:
de ts kan maar beter helemaal niet neuken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |