abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35880562
Onlangs een gesprek gehad met een meisje, over het feit dat als ik een meisje ECHT leuk vind dat dan sex absoluut niet iets is wat als eerste in me op komt. Ze begreep het niet helemaal, in de zin van dat ze dacht dat dat alleen bij vrouwen zo was. Nou moet ik zeggen dat ik in mijn omgeving ook best wel jongens ken die niet direct stoere mannen taal eruit gooien als "die ga ik zeeeker wel palen", maar meestal komt het daar toch wel snel op neer. En tuurlijk... zie ik een knappe dame voorbij lopen... of ergens op tv... je gedachte spelen een rol, dat houd je niet tegen, amar zodra je echt richting verliefd zijn gaat... dan speelt dat totaal geen rol bij mij. En ik vraag me soms af (zonder dat het me echt boeit), ben ik nou echt zo'n zeldzaam geval??

Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_35880957
In de platte zin van "palen" denk ik niet. Maar als ik verliefd ben, dan vind ik de dame in kwestie zeker aantrekkelijk, dus een paar zondige gedachten komen dan wel voorbij... voor zover de zonde niet al is gepleegd.

Of jij zeldzaam bent weet ik echter niet. Ik ben zelf niet echt een ijkpunt...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:42:08 #3
138934 quadrifoglio
kwestie van geluk..
pi_35881008
als ik iemand ECHT leuk vind, denk ik aan alles wat op dat moment maar in me opkomt hoor, en seks zit daar ook bij. Het is alleen zo, als je er echt moeite in wilt stoppen, dat je het daar nog ff niet over moet hebben. maar denken is iets anders..
pi_35881114
Bij verliefdheid denk ik er ook veel aan maar wel heel anders! Dan is het inderdaad veel meer op gevoel gericht in plaats van pure lust.

Maar ja, deze keer weinig tijd gehad om erover na te denken want na de eerste date ben ik blijven slapen (laatste trein gemist, echt!) en eigenlijk ook nooit meer weggegaan. Eerste nacht hebben we ons netjes gedragen ondanks dat we bij elkaar in bed lagen maar de volgende dag gingen we toch wel los . Sommige dingen hou je niet tegen .
pi_35881168
Sex zal niet het allereerste zijn wat in me opkomt, maar die gedachte komt zeker wel voorbij. Maar dan, zoals DS4 ook al opmerkte, niet in de platte zin van "palen".
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:46:21 #6
25310 Chup
wat ik doe? ik ontdek
pi_35881185
Je bent niet de enige. Je denkt misschien wat meer in stappen en wat meer op langere termijn
mijn wereld is jouw wereld
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:48:54 #7
81989 KieWie
Ja is goed...
pi_35881281
Ook wel zo'n periode gehad waarin je niet echt aan seks dacht als ik aan het meisje dacht... redelijk voorbij nu, die periode...
Decisions are made by those who show up.
  donderdag 9 maart 2006 @ 15:53:11 #8
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_35881439
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:29 schreef Stefkuh het volgende:
Onlangs een gesprek gehad met een meisje, over het feit dat als ik een meisje ECHT leuk vind dat dan sex absoluut niet iets is wat als eerste in me op komt. Ze begreep het niet helemaal, in de zin van dat ze dacht dat dat alleen bij vrouwen zo was. Nou moet ik zeggen dat ik in mijn omgeving ook best wel jongens ken die niet direct stoere mannen taal eruit gooien als "die ga ik zeeeker wel palen", maar meestal komt het daar toch wel snel op neer. En tuurlijk... zie ik een knappe dame voorbij lopen... of ergens op tv... je gedachte spelen een rol, dat houd je niet tegen, amar zodra je echt richting verliefd zijn gaat... dan speelt dat totaal geen rol bij mij. En ik vraag me soms af (zonder dat het me echt boeit), ben ik nou echt zo'n zeldzaam geval??

ik heb precies exact hetzelfde.

ook als je iemand echt leuk vind, en sex is niet het 1e wat in je opkomt.. maar het toch gebeurd, dat je het daarna niet meer helemaal leuk vind.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_35881727
Ik ben een puber, dus ik wil ze meteen palen.
pi_35881743
Ik heb ook exact hetzelfde. Als ik een meisje écht leuk vind en meer wil (zeg maar verliefd dus ) wil ik gewoon niet aan sex met haar denken. Geen idee hoe dat komt. Zelfs als ik masturbeer denk ik dan liever aan haar vriendinnen dan aan haar.
pi_35881759
Ach man, het hele punt van een relatie voor mij als man is om mijn genen door te geven. Dat zit zo van nature ingebakken. Het begint er al mee wanneer ik ueberhaupt *kijk* naar een vrouw. Onbewust check ik alle attributen en geef er een waardering aan.

Ik kan daar niets anders tegen doen dan en-public ontkennen dat ik het doe.

Maar ik snap het probleem daarmee ook eigenlijk niet. Zo lang het zich alleen maar in mijn gedachten afspeelt is er niks aan de hand. Ik ben niet verantwoordelijk voor mijn gedachten, ik ben alleen maar verantwoordelijk voor het navolgen van die gedachten. Zo lang ik ze niet navolg is er niks aan de hand. Ik kan dat prima gescheiden houden.

Maar wat je niet moet vergeten is dat vrouwen over het algemeen veel meer moeite hebben om gedachten/gevoelens en daden los van elkaar te houden. Veel vrouwen die ik ken kunnen zichzelf er niet van tegenhouden om hun emoties na te volgen. Die emoties zijn voor hen overweldigend en emotie en handelen zijn voor hen hetzelfde.

Dus ik kan me heel goed voorstellen dat dat meisje met wie jij sprak het niet kon geloven.
pi_35881764
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:01 schreef Hpzone het volgende:
  donderdag 9 maart 2006 @ 16:02:30 #13
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35881779
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:29 schreef Stefkuh het volgende:

Ik heb precies hetzelfde en ben man. Maar ik heb ook vaak het idee dat dit eerder een uitzondering is op de regel.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_35881859
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:40 schreef DS4 het volgende:
zeker aantrekkelijk, dus een paar zondige gedachten komen dan wel voorbij... voor zover de zonde niet al is gepleegd.
Hmm, seks 'zonde' noemen is toch nog wel wat erger dan het 'palen' noemen hoor. God zei: gaat heen en vermenigvuldig u. Het zijn mensen geweest die een zonde van seks hebben gemaakt. En het is in feite wel een zonde om een Goddelijk gebod niet op te volgen, en een menselijk gebod wel.
pi_35881930
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:01 schreef Hpzone het volgende:
hahahahaha geweldig maar hebebn we voor jou niet een apart forum?

maargoed ik moet mijn stelling wellicht IETS nuanceren... het is natuurlijk niet zo dat ik denk... "wat een lief meisje daar wil ik de rest van mijn leven wel kusje op haar wang aan geven" Maar meer in de zin van dat ik het egweldig zou vinden helemaal samen met iemand te zijn, het feit iets te hebben... en dan komen er echt maar betrekkelijk seksuele gedachtes langs.
  donderdag 9 maart 2006 @ 16:08:00 #16
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_35881962
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:01 schreef Glamorama het volgende:
Ik heb ook exact hetzelfde. Als ik een meisje écht leuk vind en meer wil (zeg maar verliefd dus ) wil ik gewoon niet aan sex met haar denken. Geen idee hoe dat komt. Zelfs als ik masturbeer denk ik dan liever aan haar vriendinnen dan aan haar.
Ik zie je al zitten! 'Niet aan haar denken, niet aan haar denken *ruk ruk* niet aan haar denken, niet aan haar denken *ruk ruk* en omdat je zo zenuwachtig bent sijpelt het er dan zo heel lullig uit.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_35881984
ik snap precies wat de TS bedoeld, heb het zelf ook je bent niet alleen!
Who is it?
pi_35882053
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:08 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Ik zie je al zitten! 'Niet aan haar denken, niet aan haar denken *ruk ruk* niet aan haar denken, niet aan haar denken *ruk ruk* en omdat je zo zenuwachtig bent sijpelt het er dan zo heel lullig uit.
Eh.. Laat ons zeggen: wel aan haar willen denken, maar niet kunnen
  donderdag 9 maart 2006 @ 16:12:32 #19
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_35882121
Ja vroeger toen ik 18 was
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  donderdag 9 maart 2006 @ 16:13:16 #20
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35882146
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:10 schreef Glamorama het volgende:

[..]

Eh.. Laat ons zeggen: wel aan haar willen denken, maar niet kunnen
Wij kunnen liefde pas echt scheiden van seks.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  donderdag 9 maart 2006 @ 16:14:41 #21
111387 Lukaso
bloemen houden van mensen
pi_35882191
ja idd, exact hetzelfde hierzo

die behoefte valt gewoon geheel weg.
  donderdag 9 maart 2006 @ 17:02:43 #22
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_35883853
Ach, ik herken het ..

Had laatst ook een eerste date met een meisje erg leuk en bleef ook slapen .. Lig je lekker samen in bed en knuffel je fijn, je kust .. maar ik dacht galant te zijn en het daar bij te houden, want een echte heer laat zich niet kennen .. Op een gegeven moment krijg ik de volgende vraag:

"ben je homo of zo ?" Er ligt hier een naakt leuk meisje naast je, en jij springt er niet bovenop .. Tja, ik vond haar echt leuk en mijn gedachten gingen wel ff naar "het' doen, maar was niet een MUST voor mij !!!

[ Bericht 97% gewijzigd door Henk_Telefoon op 09-03-2006 17:07:49 ]
I'm forever blowing Bubbles, pretty Bubbles in the air .
pi_35884640
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 17:02 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Ach, ik herken het ..

Had laatst ook een eerste date met een meisje erg leuk en bleef ook slapen .. Lig je lekker samen in bed en knuffel je fijn, je kust .. maar ik dacht galant te zijn en het daar bij te houden, want een echte heer laat zich niet kennen .. Op een gegeven moment krijg ik de volgende vraag:

"ben je homo of zo ?" Er ligt hier een naakt leuk meisje naast je, en jij springt er niet bovenop .. Tja, ik vond haar echt leuk en mijn gedachten gingen wel ff naar "het' doen, maar was niet een MUST voor mij !!!
Ik kan het jou natuurlijk egwoon vanavond bij een goudgele rakker vragen, maar ben wel benieuwd door je hier te laten reageren Je zegt dit:
quote:
maar ik dacht galant te zijn en het daar bij te houden, want een echte heer laat zich niet kennen ..
Je hebt het over je niet laten kennen, maar ik heb het over een gedachte die niet opspeelt. Dus niet over het respecteren van het voor het eerst samen zijn en daar geen gebruik of misbruik van maken nee... het samen zijn al zo mooi vind dat die gedachte om een heer te zijn een totaal overbodige gedachte is.
  donderdag 9 maart 2006 @ 17:53:02 #24
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_35885420
Ok, de gedachte speelde idd wel bij mij op, maar ik had het idee dat dat een mooi iets zou verpesten (het was namelijk pas een eerste date) ..Snap je ?
I'm forever blowing Bubbles, pretty Bubbles in the air .
pi_35885604
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 16:05 schreef RetepV het volgende:

Hmm, seks 'zonde' noemen is toch nog wel wat erger dan het 'palen' noemen hoor. God zei: gaat heen en vermenigvuldig u. Het zijn mensen geweest die een zonde van seks hebben gemaakt. En het is in feite wel een zonde om een Goddelijk gebod niet op te volgen, en een menselijk gebod wel.
Neem jij altijd alles zo serieus?

Voor de volledigheid: ik zie sex niet als een zonde. Ik vind niet-neuken met het meisje waar je verliefd op bent wel zonde...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')