ik heb precies exact hetzelfde.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:29 schreef Stefkuh het volgende:
Onlangs een gesprek gehad met een meisje, over het feit dat als ik een meisje ECHT leuk vind dat dan sex absoluut niet iets is wat als eerste in me op komt. Ze begreep het niet helemaal, in de zin van dat ze dacht dat dat alleen bij vrouwen zo was. Nou moet ik zeggen dat ik in mijn omgeving ook best wel jongens ken die niet direct stoere mannen taal eruit gooien als "die ga ik zeeeker wel palen", maar meestal komt het daar toch wel snel op neer. En tuurlijk... zie ik een knappe dame voorbij lopen... of ergens op tv... je gedachte spelen een rol, dat houd je niet tegen, amar zodra je echt richting verliefd zijn gaat... dan speelt dat totaal geen rol bij mij. En ik vraag me soms af (zonder dat het me echt boeit), ben ik nou echt zo'n zeldzaam geval??
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:01 schreef Hpzone het volgende:
Ik ben een puber, dus ik wil ze meteen palen.
Ik heb precies hetzelfde en ben man. Maar ik heb ook vaak het idee dat dit eerder een uitzondering is op de regel.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:29 schreef Stefkuh het volgende:
Onlangs een gesprek gehad met een meisje, over het feit dat als ik een meisje ECHT leuk vind dat dan sex absoluut niet iets is wat als eerste in me op komt. Ze begreep het niet helemaal, in de zin van dat ze dacht dat dat alleen bij vrouwen zo was. Nou moet ik zeggen dat ik in mijn omgeving ook best wel jongens ken die niet direct stoere mannen taal eruit gooien als "die ga ik zeeeker wel palen", maar meestal komt het daar toch wel snel op neer. En tuurlijk... zie ik een knappe dame voorbij lopen... of ergens op tv... je gedachte spelen een rol, dat houd je niet tegen, amar zodra je echt richting verliefd zijn gaat... dan speelt dat totaal geen rol bij mij. En ik vraag me soms af (zonder dat het me echt boeit), ben ik nou echt zo'n zeldzaam geval??
![]()
Hmm, seks 'zonde' noemen is toch nog wel wat erger dan het 'palen' noemen hoor. God zei: gaat heen en vermenigvuldig u. Het zijn mensen geweest die een zonde van seks hebben gemaakt. En het is in feite wel een zonde om een Goddelijk gebod niet op te volgen, en een menselijk gebod wel.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:40 schreef DS4 het volgende:
zeker aantrekkelijk, dus een paar zondige gedachten komen dan wel voorbij... voor zover de zonde niet al is gepleegd.
hahahahaha geweldigquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:01 schreef Hpzone het volgende:
Ik ben een puber, dus ik wil ze meteen palen.
Ik zie je al zitten!quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:01 schreef Glamorama het volgende:
Ik heb ook exact hetzelfde. Als ik een meisje écht leuk vind en meer wil (zeg maar verliefd dus) wil ik gewoon niet aan sex met haar denken. Geen idee hoe dat komt.
Zelfs als ik masturbeer denk ik dan liever aan haar vriendinnen dan aan haar.
Eh.. Laat ons zeggen: wel aan haar willen denken, maar niet kunnenquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:08 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik zie je al zitten!'Niet aan haar denken, niet aan haar denken *ruk ruk* niet aan haar denken, niet aan haar denken *ruk ruk* en omdat je zo zenuwachtig bent sijpelt het er dan zo heel lullig uit.
Wij kunnen liefde pas echt scheiden van seks.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:10 schreef Glamorama het volgende:
[..]
Eh.. Laat ons zeggen: wel aan haar willen denken, maar niet kunnen![]()
Ik kan het jou natuurlijk egwoon vanavond bij een goudgele rakker vragen, maar ben wel benieuwd door je hier te laten reagerenquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:02 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Ach, ik herken het ..
Had laatst ook een eerste date met een meisje erg leuk en bleef ook slapen .. Lig je lekker samen in bed en knuffel je fijn, je kust .. maar ik dacht galant te zijn en het daar bij te houden, want een echte heer laat zich niet kennen .. Op een gegeven moment krijg ik de volgende vraag:
"ben je homo of zo ?" Er ligt hier een naakt leuk meisje naast je, en jij springt er niet bovenop .. Tja, ik vond haar echt leuk en mijn gedachten gingen wel ff naar "het' doen, maar was niet een MUST voor mij !!!
Je hebt het over je niet laten kennen, maar ik heb het over een gedachte die niet opspeelt. Dus niet over het respecteren van het voor het eerst samen zijn en daar geen gebruik of misbruik van maken nee... het samen zijn al zo mooi vind dat die gedachte om een heer te zijn een totaal overbodige gedachte is.quote:maar ik dacht galant te zijn en het daar bij te houden, want een echte heer laat zich niet kennen ..
Neem jij altijd alles zo serieus?quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:05 schreef RetepV het volgende:
Hmm, seks 'zonde' noemen is toch nog wel wat erger dan het 'palen' noemen hoor. God zei: gaat heen en vermenigvuldig u. Het zijn mensen geweest die een zonde van seks hebben gemaakt. En het is in feite wel een zonde om een Goddelijk gebod niet op te volgen, en een menselijk gebod wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |