Het gaat over iets dat geheel analoog is. Ik zou dus niet weten waarom ik het daar moet zetten.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:17 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
misschien kan je het beter in Digital Corner proberen
Ik denk dat een mengpaneel, gezien het aantal potmeters dat er (in mijn geval) overbodig extra op zitten, een stuk duurder is dan een kastje wat ik zoek. Ze bestaan, dat weet ik zeker, maar hoe heet zo'n ding.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:25 schreef Sapstengel het volgende:
Kan je er niet een ander mengpaneel tussen doen?
tja ik heb een heel simpel mengpaneeltje met 4 stereo ingangen (tulp) en 1 uitgang (tulp) enige wat er op zit aan knoppen is 1 fader per kanaalquote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:28 schreef Flyswatter het volgende:
[..]
Het gaat over iets dat geheel analoog is. Ik zou dus niet weten waarom ik het daar moet zetten.
[..]
Ik denk dat een mengpaneel, gezien het aantal potmeters dat er (in mijn geval) overbodig extra op zitten, een stuk duurder is dan een kastje wat ik zoek. Ze bestaan, dat weet ik zeker, maar hoe heet zo'n ding.
dat zijn ze inderdaadquote:Op vrijdag 10 maart 2006 04:28 schreef dvr het volgende:
6 ingangen leek me aan de hoge kant, maar hier staat er zo eentje voor 29,50 euro.
Ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 04:28 schreef dvr het volgende:
6 ingangen leek me aan de hoge kant, maar hier staat er zo eentje voor 29,50 euro.
ja, verkrijgbaar bij elke audioboerquote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:54 schreef Flyswatter het volgende:
Bestaan er ook splitters voor tulpstekkers?
Kosten ongeveer? Hebben ze ook een officieele naam?quote:Op zondag 12 maart 2006 09:26 schreef Vleermuis het volgende:
[..]
ja, verkrijgbaar bij elke audioboer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |