quote:
Jaha dat wist je niet he van je moeder en je tantes en je oma'squote:
Nou mijn moeder is 65 en die heeft geen grijze haar nogquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jaha dat wist je niet he van je moeder en je tantes en je oma's
en hoe zou dat toch komen?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou mijn moeder is 65 en die heeft geen grijze haar nog![]()
heur haar is denk ik nog niet grijssquote:
vitamine b complex?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Niet door haarverf paupericoontje![]()
vertel me haar geheim!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Niet door haarverf paupericoontje![]()
antwoord?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:50 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
vertel me haar geheim!
Toe nou ik hou het niet langer.......
*al die spanning tijdens het wachten op een antwoord*
dat doet zeerquote:
je was een lief kind altijd?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Sommige mensen worden niet grijs gewoon
dat moet je toch elke week doen na de 40?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ach ff 1 keer en daarna geen grijze haren.![]()
ach soquote:
Nee hoor dat is aardig grondig.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:54 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
dat moet je toch elke week doen na de 40?![]()
harsen? ow nou weer iets geleerd..quote:
Vrouwen met grijs schaamhaar ben ik nog niet tegengekomen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja kuttopic wel
Ik ken ook geen vrouwen met grijs haar,behalve mn buurvrouw
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vrouwen met grijs schaamhaar ben ik nog niet tegengekomen.![]()
waarschijnlijk wel maar waren ze gekleed dus zie je t nietquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vrouwen met grijs schaamhaar ben ik nog niet tegengekomen.![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:00 schreef donnahvh het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel maar waren ze gekleed dus zie je t niet![]()
ieuw die onderstequote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:01 schreef zhe-devilll het volgende:
aarghhhhhhhhhhhhhh![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
ow fuck schaamhaar op je bek
![]()
Dat hoeft ook niet zo vaak en wat maakt 't uit als je al 40+ bent.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:00 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ahh dat doet die hars dus met je huid na je 40e![]()
kan je beter deze nemen, mits gehanteerd door prof natuurlijkquote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:03 schreef zhe-devilll het volgende:
[afbeelding]
leuk cadeau voor je vrouw en of vriendin als ze 40 is geworden
tegen cellulitus enzo![]()
lollllllllll ieuw de slager bedoel je?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:05 schreef donnahvh het volgende:
[..]
kan je beter deze nemen, mits gehanteerd door prof natuurlijk![]()
[afbeelding]
als je dr shoemacher zo wilt noemenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:07 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
lollllllllll ieuw de slager bedoel je?
Al dit soort off-topic geneuzel wordt vast door een Mod verwijderd zodat dit subforum vol echte content komt te staan en daarmee Fokforum naar een wat hoger plan getrokken wordt.quote:
ja dat zou ook een goeie tvp geweest zijnquote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Al dit soort off-topic geneuzel wordt vast door een Mod verwijderd zodat dit subforum vol echte content komt te staan en daarmee Fokforum naar een wat hoger plan getrokken wordt.![]()
als t grijs is is het helemaal oldfashionquote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:18 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Net als haar op de benen en onder oksels!
lelijk???quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:26 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Oh donnahvh jij bent het!![]()
Ik zie het nu pas, zulks een lelijke avatar![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |