geen flauw idee, schopje LIF dan maar?quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:38 schreef SunChaser het volgende:
Die van mij is prima, ben dan ook nog maar 35. Ben wel benieuwd naar tips om mn prostaat een beetje gezond te houden voor als ik de 40 passeer.
Niet te veel hormonen in je cremequote:Op donderdag 9 maart 2006 23:38 schreef SunChaser het volgende:
Die van mij is prima, ben dan ook nog maar 35. Ben wel benieuwd naar tips om mn prostaat een beetje gezond te houden voor als ik de 40 passeer.
De prostaat insmeren met honing, damn hoeveel bijen zijn daar voor nodig ?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:42 schreef zhe-devilll het volgende:
Insmeren met honing is heel gezond!
je prostaat? en wat weet jij daarvan, je hebt er niet eens een.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:42 schreef zhe-devilll het volgende:
Insmeren met honing is heel gezond!
Ze mogen er een nestje aanbouwen?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De prostaat insmeren met honing, damn hoeveel bijen zijn daar voor nodig ?![]()
weet ik veel? zit dat niet ergens in de anus aan de binnenkant ofzoiets dergelijks?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:43 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
je prostaat? en wat weet jij daarvan, je hebt er niet eens een.
dussuh je bedoelt binnendoor met den vingers?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:47 schreef Bluezz het volgende:
Als je bij mannen tijdens de sex hun prostaat stimuleert zitten ze tegen het plafond
Weetje van Klazien uut Fok! speciaal voor Sun.
Als dit nog werkt, werkt ie nog
Zal er eens werk van laten makenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:47 schreef Bluezz het volgende:
Als je bij mannen tijdens de sex hun prostaat stimuleert zitten ze tegen het plafond
eh hoe ga je dan naar binnen met een rietje ofzoquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:54 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zal er eens werk van laten maken
[afbeelding]
Ik ga me laten neuken door een neger.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:56 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
eh hoe ga je dan naar binnen met een rietje ofzo![]()
ach so! zeg dat dan meteen hehequote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:57 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik ga me laten neuken door een neger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |