Taalkundig goede zin ookquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:52 schreef Rekkie het volgende:
En dat te bedenken dat Nederlanders juist het meest taalkundig is van zo'n beetje heel europa
Nee, ik wilde eerst wat anders typen en heb per abuis een woord vergeten te veranderen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:54 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Taalkundig goede zin ook![]()
Of deed je het expres?
Over de fransozen nog maar te zwijgen!quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:54 schreef The_Terminator het volgende:
Moet je Duitsers hebben, die kunnen er helemaal niets van. Opzich kunnen veel Nederlanders best goed Engels, maar er zitten natuurlijk altijd een paar tussen die het wat minder goed kunnen. JP Balkenende bijvoorbeeld, om te lachen zo slecht
Het is je vergeven knulquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee, ik wilde eerst wat anders typen en heb per abuis een woord vergeten te veranderen.
Mijn nederige excuses dat ik ook eens een fout maak!
Hoe gaat dat?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:53 schreef Trancelocator het volgende:
Dat van Johan Cruijff wel eens gehoord?
idd .. dat .. dat ...nichterige volk .. wat weigert om andere talen te lerenquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:57 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Over de fransozen nog maar te zwijgen!
Dat heb ik wel eens gehoord ja, dat viel mij heel erg mee.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:53 schreef Trancelocator het volgende:
Dat van Johan Cruijff wel eens gehoord?
Ik herinner me een keer dat hij in de studio van de BBC zat. Ging hij even wat strategische dingen uitleggen. Je moest eens zien hoe die Engelsen zaten te kijken.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:00 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hoe gaat dat?
You have to score a goal more than your opponent to win
?
Zoals Mart Smeets het zou zeggen: "Sank you very muts!"quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:06 schreef Thrilled het volgende:
Kap nou eens met dat zeiken, bijna elke nederland kán engels.. en nog goed praten ook. dan is er een héle kleine groep die engels moet praten in de media.. en als er daar iemand geen goed engels kan praten wordt hij of zij gelijk afgezeken...
Omdat het grotendeels boeren zijnquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:48 schreef PAA-053 het volgende:
![]()
Die articulatie! Die klanken! Die zinsbouw! Die uitspraak!
DRAMATISCH!
Waarom kunnen zoveel Nederlanders niet fatsoenlijk Engels praten?
Maar kan elke nederland ook nederlands?quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:06 schreef Thrilled het volgende:
Kap nou eens met dat zeiken, bijna elke nederland kán engels.. en nog goed praten ook. dan is er een héle kleine groep die engels moet praten in de media.. en als er daar iemand geen goed engels kan praten wordt hij of zij gelijk afgezeken...
Ondertussen heb je zelf Nederlands ook zonder hoofdletter.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:49 schreef Nawien het volgende:
[..]
Maar kan elke nederland ook nederlands?![]()
Zo een opmerking had ik al verwacht en had gelijk ook een geniaal weerwoord bedacht.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:54 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Ondertussen heb je zelf Nederlands ook zonder hoofdletter.![]()
Ik heb nix gejat, je hebt em zelf ook nog togquote:Klootzak, jij hebt de avatar van mijn oude account gejat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |