Je had beter in je engelse les kunnen zittenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:33 schreef Athalon het volgende:
Ik was 18 en zat het life voor de tv te kijken![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je had beter in je engelse les kunnen zitten![]()
welke waren dat?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh, jaaa de maanlanding, had ook die set munten die je bij shell kon sparen.
heb ze al jaren niet gezien, waren munten in de grote van een dollarmunt, en voor elke apollo ééntje, gingen in een blister om ze te verzamelen.quote:
oh leuk, misschien iemand op fok die nog zo'n setje heeft en een foto kan maken?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
heb ze al jaren niet gezien, waren munten in de grote van een dollarmunt, en voor elke apollo ééntje, gingen in een blister om ze te verzamelen.
Hmmmquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh leuk, misschien iemand op fok die nog zo'n setje heeft en een foto kan maken?
Ik heb ook nog zoiets, kreeg je bij het tanken bij de Essoquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hmmm
Ik heb ze heel anders in herinnering, misschien is dit een andere serie
[afbeelding]
Ja, zie je wel, ik zat al te twijfelen of die ook over de maanlanding gingen, ik wist het niet zeker meerquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat ze zilverkleurig warenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Hmmm
[afbeelding]
Hoezo humor? Ik was serieus...quote:
Tuurlijk wel. Mars ligt in het verschiet. Nog enkele decennia en dan maak je ook een happening mee.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:15 schreef SuperMOM het volgende:
Ik was 3, jammer jammer want zo'n happening maak je niet meer mee denk ik zo
Hij had een bijnaam ook, Henk Terlingen. Mijn vader zei die altijd. Kan er niet meer op komen, weet jij die nog?quote:Op zondag 12 maart 2006 02:24 schreef golfer het volgende:
Wat ik mij vooral herinner is het commentaar van de veel te vroeg gestorven Henkie (Apollo) Terlingen.
Volgens mij had ik die net in mijn post gezet Henkie Apollo of Apollo Henkie, was volgens mij zijn bijnaam.quote:Op zondag 12 maart 2006 02:34 schreef Ryan3 het volgende:
Hij had een bijnaam ook, Henk Terlingen. Mijn vader zei die altijd. Kan er niet meer op komen, weet jij die nog?
Iets van puntje puntje Henkie was het, meen ik.quote:Op zondag 12 maart 2006 02:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij had ik die net in mijn post gezet Henkie Apollo of Apollo Henkie, was volgens mij zijn bijnaam.
Ja, leuk was dat ja. Heb ik ook gezien.quote:Op zondag 12 maart 2006 02:38 schreef sig000 het volgende:
De aflevering van Showroom waarin door een ruime 40+ de maanlanding afgedaan werd als iets wat op TV zo gefaked kon worden.![]()
Voor alle zekerheid even Wiki geraadpleegd:quote:Op zondag 12 maart 2006 02:40 schreef Ryan3 het volgende:
Iets van puntje puntje Henkie was het, meen ik.
Dus toch.quote:Hij was daarom zelfs vrij algemeen bekend onder de bijnaam 'Apollo Henkie'
Mm, blijkbaar.quote:Op zondag 12 maart 2006 02:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor alle zekerheid even Wiki geraadpleegd:
[..]
Dus toch.
En zijn argumenten waren nog ijzersterk ook.quote:Op zondag 12 maart 2006 02:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, leuk was dat ja. Heb ik ook gezien.
Blijken er dus een hoop samenzweringstheoretici te zijn die precies dat ook beweren. Weliswaar op andere gronden. Die ouwe boer geloofde gewoon niet dat het mogelijk was.
Daar moet je je psychiater verder maar over raadplegen.quote:
Le-zen golfert, óók de linkjesquote:Op zondag 12 maart 2006 02:46 schreef golfer het volgende:
Ontopic: hoe heette de 2e astronaut ook alweer die het trapje afging nadat Armstrong alle aandacht voor zich opeiste?
en geloofde je ook dat die bokswedstrijden fake waren ?quote:Op zondag 12 maart 2006 08:40 schreef dolle_hond het volgende:
het was idd een hoogtepunt in de ( tv ) geschiedenis
en toen al twijfelden we over het waarheidsgehalte
Goh .... die heb ik nogquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:28 schreef Pietverdriet het volgende:
En Michael Collins wordt in het vergeethoekje gedruktquote:Op zondag 12 maart 2006 08:44 schreef IBAZ het volgende:
Het is inderdaad Apollo Henkie.
En de tweede man was Edwin (BUZZ) Aldrin.
hahaquote:Op zondag 12 maart 2006 08:46 schreef IBAZ het volgende:
[..]
en geloofde je ook dat die bokswedstrijden fake waren ?
quote:Op zondag 12 maart 2006 02:38 schreef sig000 het volgende:
De aflevering van Showroom waarin door een ruime 40+ de maanlanding afgedaan werd als iets wat op TV zo gefaked kon worden.![]()
Bronquote:Showroom
NCRV, 1981
In het programma Showroom spreekt Jan Fillekers met de 82 jarige Rijnvisser Dirk van Noordt uit Elst. Hij heeft geen TV en geen radio, en die heeft hij ook niet nodig, hij vermaakt zich met zijn hobby; het maken van fuiken.
Van techniek en wetenschap heeft hij geen hoge pet op, hij gelooft ook niet dat de mens op de maan is geland. "Uitgesloten! Zouen ze d'r komme, dan bevrieze ze. En op de zon kunnen ze ook niet komen, want dan verbranden ze."
Mies kent Dirk van Noordt. Hij stond eens op een avond voor haar raam in Elst, toen zij daar net was komen te wonen. Hij was nieuwsgierig wie de nieuwe bewonders waren. "Kent je mij niet?", vroeg Dirk, dit naar aanleiding van zijn optreden in Showroom. Mies kon de link toen niet meteen leggen, maar begreep later dat Dirk wereldberoemd was in Elst.
Dirk van Noordt is op 93 jarige leeftijd gestorven in een ziekenhuisbed, met zijn pet op, zijn schoenen aan en een kastje vol pruimtabak.
Maar dat was dus niet die boer uit Showroom?quote:Op maandag 13 maart 2006 13:14 schreef dolle_hond het volgende:
maar serieus:
mijn opa kon heel goed en overtuigend uitleggen waarom er geen mensen naar de maan konden gaan.
Wat had ik mijn ouders gehaat...quote:Op zondag 12 maart 2006 02:20 schreef Ryan3 het volgende:
Ik was 7, mocht het niet zien, te laat...
Ik ook!! Maar dan haal je de emotie niet meer mee zoals die toen was ben ik bang.....quote:Op maandag 13 maart 2006 22:55 schreef Zwansen het volgende:
Ik zo dat allemaal wel eens terug willen zien. Die hele uitzending met commentaar enzo.
Nee, we zijn inmiddels veul te veul (ver-)gewendquote:Op maandag 13 maart 2006 22:59 schreef SuperMOM het volgende:
Ik ook!! Maar dan haal je de emotie niet meer mee zoals die toen was ben ik bang.....![]()
Ik heb niet zo lang geleden anders wel een heel groot deel ervan terug gezien. Weet alleen niet meer ter ere waarvan dat was...quote:Op maandag 13 maart 2006 22:55 schreef Zwansen het volgende:
Ik zo dat allemaal wel eens terug willen zien. Die hele uitzending met commentaar enzo.
Ik werd door mijn oudere broer uit bed gehaald, en kan me herinneren dan ik niets zag in die wazige beelden en eigenlijk gewoon weer naar bed wou.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:23 schreef tonja het volgende:
Ik was 4 jaar, maar ik kan me nog goed herinneren dat mijn ouders mij en mijn broer (toen 3) uit bed hebben gehaald om ernaar te kijken.
Van de beelden zelf kan ik me niets herinneren, wel van de opwinding van mijn ouders.
Die heb ik nog ergens liggen hierquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hmmm
[afbeelding]
Ja,quote:Op vrijdag 24 maart 2006 06:24 schreef Mirre het volgende:
[..]
We mochten opblijven om te kijken omdat het een unieke gebeurtenis was.
Ik zat me toen af te vragen of ze maanmannetjes zouden ontmoeten![]()
Was deze al genoemd? http://www.project-apollo.infoquote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:40 schreef zoalshetis het volgende:
is er niet iemand die een link heeft naar de filmpjes over de eerste lancering en maanlanding?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |