ooit, voorlopig was ik dat nog niet van plan.quote:
Oude knarren....quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:21 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Kijk we kunnen wel allemaal gekke schaamhaartopics hier openen. Maar eigenlijk kunnen we best wat leren van die oude knarren, ze hebben een stukje meer levenservaring als ons door hormonen opgejaagde jonkie's
Dus oudjes, wat is jullie wijze levensles aan ons etterende 20tigers.
Je wilde een wijze les...je kreeg er een......waarom toch altijd die vervolgvragen zodra mensen niet tevreden zijn met het antwoord.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:23 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
ooit, voorlopig was ik dat nog niet van plan.
Jij wel?
Nieuwsgierigheidquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je wilde een wijze les...je kreeg er een......waarom toch altijd die vervolgvragen zodra mensen niet tevreden zijn met het antwoord.![]()
Neh doe maar nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:28 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Nieuwsgierigheid
Dat hoort bij jong zijn, ik wil alles weten.
Zullen we voor die vraag dan ook maar een apart topic openen?
quote:Het is beter weinig te weten maar dit wel grondig, dan veel en oppervlakkig
quote:
die is mooi, die ga ik in m'n ondertitel zetten.quote:Het is beter weinig te weten maar dit wel grondig, dan veel en oppervlakkig
Dat dacht je, we lachen ons kapot hierquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:10 schreef ondeugend het volgende:
Wat heeft het voor zin.... ze komen hier toch niet.
Daar kom je aardig ver mee.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:47 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
[..]
die is mooi, die ga ik in m'n ondertitel zetten.![]()
Sinds wanneer ben jij 40+?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:10 schreef ondeugend het volgende:
Wat heeft het voor zin.... ze komen hier toch niet.
Zolang je ons 40+ maar altijd gelijk geeft mag het van mij wel! Iemand anders wel bezwaar?quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:11 schreef z80 het volgende:
Je hoeft niet alles te weten.
als je het maar weet te vinden.
ps
ik ben nog 40- mag ik dan hier wel komen?
Niet !quote:
Zeg !quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:13 schreef Laton het volgende:
[..]
Dat dacht je, we lachen ons kapot hier![]()
opgejaagde jonkie's hebben allemaal ineens een zelfde user ikon.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:21 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Kijk we kunnen wel allemaal gekke schaamhaartopics hier openen. Maar eigenlijk kunnen we best wat leren van die oude knarren, ze hebben een stukje meer levenservaring als ons door hormonen opgejaagde jonkie's
Wijze levensles?? Na je 40e komt het ook nog voor dat je hormonen je opjagen. Bij vrouwen heet dat menopauze en bij mannen heet dat groene blaadjes plukken.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:21 schreef kareltje_de_grote het volgende:
wat een onzin, misschien bij jouw, zelf uitgedroogd en je laat t toe, zo werkt t niet.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wijze levensles?? Na je 40e komt het ook nog voor dat je hormonen je opjagen. Bij vrouwen heet dat menopauze en bij mannen heet dat groene blaadjes plukken.
ban afgelopen? jij hangt weer de trut uit, ik had t kunnen weten,quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wijze levensles?? Na je 40e komt het ook nog voor dat je hormonen je opjagen. Bij vrouwen heet dat menopauze en bij mannen heet dat groene blaadjes plukken.
sure, komt t aan ?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:41 schreef ElizabethR het volgende:
Ehhhhhhhh, sorry hoor, ik wist niet dat ik een gevoelige snaar raakte?? Ik ben helemaal niet gebanned ofzo, heb alleen tijden niet gepost. Excuses als ik iets fout zeg. Ik maakte gewoon een clichematig grapje.
Die was wel ok.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:31 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
opgejaagde jonkie's hebben allemaal ineens een zelfde user ikon.
Waarom? om iets te winnen wat ze zelf kunnen kopen?
les 1 , meelopen is fout, je wint nooit, en je maakt je belachelijk. / eigen ikoon is eigenwaarde.
En wijzerquote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:00 schreef ElizabethR het volgende:
Na je 40e word je milder.
Al die klote avatardingen hetzelfde zijn gewoon irritant.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:51 schreef Killer_Mom het volgende:
[quote]Op vrijdag 10 maart 2006 00:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die was wel ok.![]()
[/quote
waarom ?
Slaap lekker beauty!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En wijzer
En ondanks dat je minder slaap nodig hebt op mijn leeftijd, ga ik toch ff slapen.
Dag ER
naar jou luister ik niet , tsssk wannabe 40erquote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Ga altijd tegen regeltjes in
Kijk als 40+ leer je daar boven te staan.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 04:39 schreef Doderok het volgende:
"Leer hier de jongelingen een wijze les"?
Weer een topic om McCarthy te leren neuken?![]()
Dit ouwetje ook hoorquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:31 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
opgejaagde jonkie's hebben allemaal ineens een zelfde user ikon.
Waarom? om iets te winnen wat ze zelf kunnen kopen?
les 1 , meelopen is fout, je wint nooit, en je maakt je belachelijk. / eigen ikoon is eigenwaarde.
Damn, jij bent al bijna 106 jaar oud!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit ouwetje ook hoor![]()
Ik wil hem graag voor mijn neefje winnen![]()
Nou ga je neefje maar vast vertellen dat ik hem al gewonnen heb.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit ouwetje ook hoor![]()
Ik wil hem graag voor mijn neefje winnen![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:09 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Nou ga je neefje maar vast vertellen dat ik hem al gewonnen heb.
Waarom? Die hebben niet meer zo lang ofzo?quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:11 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Waarom? Die hebben niet meer zo lang ofzo?
Nou dan kunnen we dit sub-forum wel helemaal opdoeken he?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Ik heb net op het journaal gehoord dat je met stamcellen weer helemaal vernieuwd kan worden.
Ze spuiten je in, en je lichaam wordt weer 20![]()
Misschien kunnen we tegen die tijd een forum openen als "demente jongeren"quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:17 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Nou dan kunnen we dit sub-forum wel helemaal opdoeken he?
of, hoe jong/oud ben jij echt?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien kunnen we tegen die tijd een forum openen als "demente jongeren"
Ga maar gebukt staan.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:32 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Een wijze levensles! Danku, ik zal het onthouden! Hoe kan ik u ooit bedanken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |