Mag ook vandaag de dag hèquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:17 schreef dj_ko het volgende:
scheren? dat deden ze vroeger nie
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:17 schreef dj_ko het volgende:
scheren? dat deden ze vroeger nie
40plussers houden van kokosmatten, dat weet toch iedereen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:14 schreef veldmuis het volgende:
Scheren 40plussers zich?.
En zo ja, wat voor figuurtjes?
Dat was toch op GoT?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:25 schreef buitenbeentje het volgende:
Doet me denken aan het legendarische maar helaas verloren gegane topic: Scheer nooit je zak!![]()
Oh, ben ik hem daarom hier kwijt.quote:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/381695/quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:41 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Oh, ben ik hem daarom hier kwijt.![]()
Briljant, dank je.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:42 schreef veldmuis het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/381695/
Succes!
Nee hoor, gewoon flink hard aan je lul trekken, wordt alles zo glad als een aalquote:Op maandag 13 maart 2006 10:51 schreef jpg97 het volgende:
scheren jullie dan om de rimpels heen?
O ja een tip als je trekt moet je ff van te vooren je piepquote:Op maandag 13 maart 2006 12:44 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon flink hard aan je lul trekken, wordt alles zo glad als een aal
Vertel ?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:58 schreef Esmeralfa het volgende:
[..]
O ja een tip als je trekt moet je ff van te vooren je piepin suiker dopen.
![]()
Vertel?quote:
Ja wat heeft dat voor effect, buiten het feit dat je als een gek moet rennen wanneer je langs een wespennest loopt?quote:Op maandag 13 maart 2006 13:09 schreef Esmeralfa het volgende:
[..]
Vertel?
Je hangt hem gewoon in de suiker en dan de rest.
Je weet toch wel wat suiker is.
Ik ben een vrouw dus ik heb er geen ervaring mee.![]()
Weet jij wel wat een lul is dan ? Of zou jij als je er een had (?) ermee in de suiker gaan hangen ? Voor het scheren ? Als je een beetje verstand van lullenscheren had zou je er gewoon scheerzeep op smeren, is nl wel zo effectiefquote:Op maandag 13 maart 2006 13:09 schreef Esmeralfa het volgende:
[..]
Vertel?
Je hangt hem gewoon in de suiker en dan de rest.
Je weet toch wel wat suiker is.
Ik ben een vrouw dus ik heb er geen ervaring mee.![]()
Maar wel gesloten.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:10 schreef Killer_Mom het volgende:
Vroeger hadden meisjes nog gewoon schaamhaar.
dit is iets vriendelijker.
maar deze was eerder, we maken hier gewoon een vriendelijk topic vanquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:10 schreef Killer_Mom het volgende:
Vroeger hadden meisjes nog gewoon schaamhaar.
dit is iets vriendelijker.
Wil jij dat ie eruitziet als een gebakken banaan?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:58 schreef Esmeralfa het volgende:
O ja een tip als je trekt moet je ff van te vooren je piepin suiker dopen.
![]()
Zo weinig haargroei?quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:39 schreef laffer het volgende:
*on-topic* ik scheer m`n schaamhaar eens in de 3-4 maanden helemaal af, lekker schoon en wel![]()
Lul niet, je baalt gewoon dat je kaal bent.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:39 schreef laffer het volgende:
[..]
maar deze was eerder, we maken hier gewoon een vriendelijk topic van![]()
*on-topic* ik scheer m`n schaamhaar eens in de 3-4 maanden helemaal af, lekker schoon en wel![]()
ik heb het sowieso niet zo op lichaamshaar![]()
ik baal ervan dat er haar op mijn lichaam groeit, ik ben er uren mee bezig om die troep eraf te scherenquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:29 schreef Laton het volgende:
[..]
Lul niet, je baalt gewoon dat je kaal bent.
Bagger topicquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:14 schreef veldmuis het volgende:
Scheren 40plussers zich?.
Maar kennelijk goed genoeg voor 40+ aangezien ik nu zie dat de TS al lang geleden is begonnen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:36 schreef outcast-within het volgende:
[..]
Bagger topic![]()
Dit is geen ONZ
Veel plezier verder weer in PUB.quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:37 schreef outcast-within het volgende:
[..]
Maar kennelijk goed genoeg voor 40+ aangezien ik nu zie dat de TS al lang geleden is begonnen.
Goed gedaan mod![]()
verklaar je nader, wat is er aan de hand??, je zit jezelf te quoten namelijkquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:37 schreef outcast-within het volgende:
[..]
Maar kennelijk goed genoeg voor 40+ aangezien ik nu zie dat de TS al lang geleden is begonnen.
Goed gedaan mod![]()
jij ook. trusten, en tot ziens op een ander forum.quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:37 schreef outcast-within het volgende:
[..]
Goed gedaan mod![]()
maar het geeft toch allemaal niet, je vindt het een kuttopic...quote:Op woensdag 29 maart 2006 01:45 schreef outcast-within het volgende:
ach maakt allemaal niet uit.
Ik vond het een slecht topic. dat ik dacht dat net nieuw was.
Maar toen ik verder keek. Was het topic nog oud ook nog.
Een topic die zo begint
Scheren 40plussers zich? .
tjah sorry heb ik geen respect voor. Vind het kut topics.
En wat dat pub betreft bah
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |