Niet groot maar 'groot'. In ieder geval te groot voor het reguliere clubcicuit in Nederland (ipv Vredenburg of zo). En groot in de zin van dat b.v. elk Engels muziekblad ze op de cover had bij een nieuw album.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:52 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Groot, groot... in vergelijking met wat? Hüsker Dü misschien..
Ik hoor juist van erg veel mensen (toen en nu) dat ze pixies hebben ontdekt na het gepluimen-steek in konten van Cobain. Maargoed, we kunnen moeilijk teruggaan en het mensen van toen vragen, dus iedereen heeft zijn/haar waarheid erover.
Goh, ik heb die plaat al redelijk vaak gehoord, waarom doen nummers als Tame, Dead, mr. grieves, crackity jones, lala loveyou, hey en silver dan zo verschrikkelijk gedateerd en melig aan inmiddelsquote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mensen die écht geluisterd hebben naar een plaat als Doolittle -
en daarna nog durven beweren dat die plaat vol staat met ongein en flauwe vullers, zijn niet goed wijs.
En nu moet ik weg,.
Misschien om dat jij gewoon niet zo heel erg van wat vrolijker muziek houdt.. of zie ik dat verkeerd? Vind persoonlijk die jaren 80 synthipopbandjes waar jij zo gek van bent een stuk gedateerder klinken, waar ik niet meteen mee wil zeggen dat het slecht is want ik luister er zo op z'n tijd ook graag naar (wel voornamelijk New Order).quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:07 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Goh, ik heb die plaat al redelijk vaak gehoord, waarom doen nummers als Tame, Dead, mr. grieves, crackity jones, lala loveyou, hey en silver dan zo verschrikkelijk gedateerd en melig aan inmiddels
Vrolijk.., hmm, ik zou het eerder als flauw geschreeuw van een ouwe vent omschrijven, waar je in een melige dronken bui als je 20 bent en studeert nog wel om kan lachen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:20 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Misschien om dat jij gewoon niet zo heel erg van wat vrolijker muziek houdt.. of zie ik dat verkeerd? Vind persoonlijk die jaren 80 synthipopbandjes waar jij zo gek van bent een stuk gedateerder klinken, waar ik niet meteen mee wil zeggen dat het slecht is want ik luister er zo op z'n tijd ook graag naar (wel voornamelijk New Order).
oh zou dat het zijnquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:26 schreef kamagurka het volgende:
[..]
als je 20 bent en studeert nog wel om kan lachen.
ik vrees van wel.. daarna wordt je serieus.. pas maar op spacemanquote:
Choking Victim.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:08 schreef maniack28 het volgende:
Streetlight Manifesto -> supervrolijke skapunk
Leftover Crack / Choking Victim -> ska/punk
Underoath -> metalcore/screamo
Goeie tip. Ik had er nog nooit van gehoord, maar de omschrijving klonk goed. En wat blijkt: de muziek ook!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:47 schreef Tranceptor het volgende:
Exile - Pro Antagonist. Steengoede glitch-achtige breakz, dus een beetje aphex twin met breakz a la Venetian Snares maar dan wel tien keer beter.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:28 schreef 14.gif het volgende:
Ik heb een paar weken terug blink-182 ontdekt![]()
ochjee, en hopelijk ook meteen weer uit je geheugen gewist?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:28 schreef 14.gif het volgende:
Ik heb een paar weken terug blink-182 ontdekt![]()
Sliime en Merlin zijn echt geweldig. Ik moest de zit de eerste keer wel even uitzitten, maar dit album groeit echt. Geniale drumediting af en toe.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:38 schreef broer het volgende:
[..]
Goeie tip. Ik had er nog nooit van gehoord, maar de omschrijving klonk goed. En wat blijkt: de muziek ook!
Voor wie, net als ik, 'dat wel eens wil horen', staan hier clips van het hele album.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |