quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 09:53 schreef zhe-devilll het volgende:[..]
Ik zag vanmorgen een lekker ding op zijn bakfiets
![]()
die was denk ik net 24
Ik zie soms van die studentes lopen op het station Heerlen, en die zien er gewoon nog heel jong uit
![]()
Echt nog 20 jaar, helemaal fris nog en jong en dat valt op, alsof ze nog erg jeugdig zijn en van een andere tijd. Dan ben ik slechts 29 over 2 maanden maar goed, ik ben ook zo jong geweest. Ik kan best vallen voor een 20 jarige studente maar toch is het een kloof, zelfs al is het maar 9 jaar, en dan is 9 jaar best veel ook. Maar dan komt het ook dat ik een spurt gemaakt heb in deze jaren.
Dan zou ik eerder kunnen vallen op een oudere dame, 7-9 jaar ouder zou me niets uitmaken
![]()
Nee, zonder gein, ik zie op straat alleen maar jongere mensen lopen vaak. Alsof er alleen maar jonge mensen lopen op straat. Alsof de "oude" generatie binnen blijft zitten altijd.
Ik zie ook de ouderdom vanaf het 30ste levensjaar niet meer zo goed. Als iemand 43 is of 45 dan zou ik zo kunnen denken, die is pas 35. Omdat ik niet kan inschatten hoe oud iemand is op die leeftijd.
Is iemand 20 dan zie ik het wel. En vanaf 50 zie ik het ook beter, maar ook niet altijd. Alsof er mijlpalen zijn bij leeftijd.
Ik word dus 30 bijna, en ik verheug me erop. Hoe ouder de leeftijd des te minder zorgen lijkt het soms
Ontopic dan maar. 40 plussers lijken 30 te zijn nog in mijn ogen. Omdat ik het verschil niet zo zie. Ben je 30 en word je 40 dan blijf je toch een beetje 30 volgens mij
![]()
Alleen qua levenservaring kan het toenemen al dan niet.
Bij de foto van Laffer zou ik dus ook niet meteen zeggen, "wat een oude lul". Ik zie hem als persoon die de jeugd voorbij is, maar nog steeds jeugdig is een beetje. 40 had ik hem ook niet ingeschat. Omdat ik sowieso niet zo bezig ben met leeftijd.
[ Bericht 3% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 10-03-2006 10:08:26 ]