Maar neen! Djem is zeker van een soortgelijk kaliber, ware het niet dat deze fraaie jongedame amper 18 lentes telt. Haar (overigens niet te versmaden) kiekjes zijn derhalve niet gewenst in dit ogenschijnlijk goed bevallen topic.quote:
Aan men moge ze ook wel zulks een puntje zuigen!quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:12 schreef Bupatih het volgende:
Daar kunnen de jeugdige deernes van tegenwoordig - ik noem een Hilary Duff, Lindsay Lohan ofte Paris Hilton- nog een spreekwoordelijk puntje aan zuigen, me dunkt.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:13 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Aan men moge ze ook wel zulks een puntje zuigen!
PUB teistert hij met "Treble"quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:27 schreef MissBliss het volgende:
Betekent dit dat er in ShowChat nooit meer plaatjes van Kristin Davis gepost worden?
Dat ook jaquote:
Je plaatje van Tina Turner doet het niet, godzijdankquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:12 schreef mazaru het volgende:
Deze dame mag er ook nog best zijn voor 67
[afbeelding]
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hihi! Welk een vermaeck op deze avond!
Daar de meeste oudjes onder ons niet bekend zijn met de OP-dame in kwestie, Kristin Davis, zal ik ze aanstonds verblijden ende vermaecken met wat andere kekke plaatjes van het wereldwijde web:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zulks een wulpse dame als Claudia Cardinale mag natuurlijk niet ontbreken in deze collectie van fraaie plaatjes!
Ga zo door, kinders! En jullie zullen spinazie eten!
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:13 schreef Falco het volgende:
[..]
Je plaatje van Tina Turner doet het niet, godzijdank!
quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:58 schreef sig000 het volgende:
Vrouwen van 40+ hebben meer lef en ervaring.![]()
Ohh dat WAS inderdaad een prachtige mevrouw.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hihi! Welk een vermaeck op deze avond!
Daar de meeste oudjes onder ons niet bekend zijn met de OP-dame in kwestie, Kristin Davis, zal ik ze aanstonds verblijden ende vermaecken met wat andere kekke plaatjes van het wereldwijde web:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zulks een wulpse dame als Claudia Cardinale mag natuurlijk niet ontbreken in deze collectie van fraaie plaatjes!
Ga zo door, kinders! En jullie zullen spinazie eten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |