neeeeeeej geen ptaquote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:52 schreef murp het volgende:
Kleur: Groen
Deze Porsche wordt dan ook bedoelt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:07 schreef NootjesBV het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ben ik de enigste die hem blauw vind
Dit lijkt me anders een Coupé en geen Cabrio:quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:44 schreef Steijn het volgende:
Sportauto's en cabrio uitvoeringen, dat heb ik dus nooit gesnapt. Een sportwagen koop je om lekker te kunnen scheuren, met een coupe gaat dat een stuk beter.
Ah op die fiets, nou je moet wel erg bij de pinken zijn om TS te volgen. Maar inderdaad beter lezen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:48 schreef M5 het volgende:
[..]
Dit lijkt me anders een Coupé en geen Cabrio:
[afbeelding]
[afbeelding]
als je ff de OP goed had gelezen
waarom? met dat kleine beetje meer gewicht of minder stijfheid word het echt geen trage wagen hoor. En zo'n open dak geeft je zo veel meer autorij feedback qua motorgeluid. het heeft wel wat, heb je wel eens cabrio gereden?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:44 schreef Steijn het volgende:
Sportauto's en cabrio uitvoeringen, dat heb ik dus nooit gesnapt. Een sportwagen koop je om lekker te kunnen scheuren, met een coupe gaat dat een stuk beter.
Ja een Porsche cabrio maar dat was wel met de kap dicht.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:26 schreef Inorbit het volgende:
waarom? met dat kleine beetje meer gewicht of minder stijfheid word het echt geen trage wagen hoor. En zo'n open dak geeft je zo veel meer autorij feedback qua motorgeluid. het heeft wel wat, heb je wel eens cabrio gereden?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:42 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja een Porsche cabrio maar dat was wel met de kap dicht.Maar ik vind een cabrio ook gewoon geen mooie auto, ik krijg altijd zo'n badkuip idee als de kap er af is. Alleen een Morgan ofzo, dat ziet er wel goed uit.
Ik zou direct deze Porsche kopen.quote:
De auto die op marktplaats staat is een ombouw. Niet zelden geeft dat geweldig veel problemen. NIET doen dus.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:50 schreef Aarde het volgende:
Enfin, ik hou nu centjes over en wil een gebruikte porsche 911 kopenOp marktplaats staat een mooie Stoere porsche 911. Helaas heb ik er weinig verstand van. Is dit een goede prijs ? Waar moet ik op letten?
Zo op het oog is het een originele 964 WTL Cabrio. Daarmee rij je allesbehalve voor lul en binnen 6 sec aan de honderd en ruim 250 km/u zou ik niet omschrijven als "geen reet presteren".quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:53 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Sorry hoor, maar in die Porsche in de OP rijd je flink voor lul. Dat is echt zo'n opgepoetste kampbak die geen reet presteert.
Scheuren? Op de openbare weg?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:44 schreef Steijn het volgende:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:52 schreef Hyperdude het volgende:
Ik zou direct deze Porsche kopen.
Woonwagenkamp=altijd goede otoos![]()
het lijkt mij meer een industriterein. maar daar gaat het niet om, die auto is kick-assquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:52 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik zou direct deze Porsche kopen.
Woonwagenkamp=altijd goede otoos![]()
Wel een industrieterrein waar alleen cash gehandeld wordt! Maar dat zegt idd niet zoveel.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:35 schreef Inorbit het volgende:
[..]
het lijkt mij meer een industriterein. maar daar gaat het niet om, die auto is kick-ass
Ja dan weet je zeker dat je spannende rekeningen krijgt, is ook gelukkig niet zo'n onderhoudsgevoelige autoquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:39 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik raad je aan een Maserati te kopen voor dat geld. Veel spannender!
Maar verder zit het allemaal wel snor, nietwaar?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:06 schreef Lucille het volgende:
Voor oudere 911's moet je letten op olie lekkage.
hey niet fokken met maserati he, alleen vroeger waren ze onbetrouwbaarquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:39 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik raad je aan een Maserati te kopen voor dat geld. Veel spannender!
die is idd een stuk groenerquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:40 schreef M5 het volgende:
[..]
Deze Porsche wordt dan ook bedoelt.
En 230.000 km voor 'n Porsche is te veel vind ik. "_
Nee, vroeger was het nog veel erger... Vooral in de tijd dat de turbo's nog niet vloeistofgekoeld waren.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:30 schreef funkmaster het volgende:
hey niet fokken met maserati he, alleen vroeger waren ze onbetrouwbaar![]()
(ok en nog steeds wel een klein beetje ---> dashboardverlichting stuk bij een auto van 2000)
Vraag dat maar aan Hermandepermanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:43 schreef jehovaguerilla het volgende:
Whahahaaa
ff serieus.... zo'n auto moet je alleen kopen bij een betrouwbare verkoper en ook alleen als je zeker weet dat je 'm kunt betalen.
Onderhoud is a bitch bij die auto's.
alsof vrouwen op auto's vallen, volgens mij vallen ze op een knakker in een auto.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:01 schreef Ayaxola het volgende:
Je trekt er wel weer mooie vrouwen van rond de 20 mee aan
Denk niet dat je gehoor krijgt...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
weet je ook waarom het 911 is ? dan weet je bij een ongeluk gelijk welk nummer je moet bellen
idd...zeker aangezien hij tot een van de meest betrouwbare auto's ooit hoortquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
weet je ook waarom het 911 is ? dan weet je bij een ongeluk gelijk welk nummer je moet bellen
Proefrit maken en door je koppeling heen trappen bij een auto uit 2000quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:30 schreef funkmaster het volgende:
[..]
hey niet fokken met maserati he, alleen vroeger waren ze onbetrouwbaar![]()
(ok en nog steeds wel een klein beetje ---> dashboardverlichting stuk bij een auto van 2000)
Ik heb ooit een meisje gescored van een nogal wat beter uitziende gast dan ik alleen maar omdat ik een snelle Volvo 850 T5-R reed en hij een Suzuki Alto van 20 jaar oud...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:12 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
alsof vrouwen op auto's vallen, volgens mij vallen ze op een knakker in een auto.
als ie rijd, is het een waar kanonquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:10 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Proefrit maken en door je koppeling heen trappen bij een auto uit 2000![]()
Alles uit italie is meuk, behalve pizza's.
hoho, me wijf komt uit Italiëquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:10 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Proefrit maken en door je koppeling heen trappen bij een auto uit 2000![]()
Alles uit italie is meuk, behalve pizza's.
En zelfs die rijdt slecht?quote:
maar das tegenwoordig toch wel verbeterd? met de 3200 gt hebben m'n ouders nog nooit mankementen aan het motorblok gehad...alleen die dashboardverlichtingquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:11 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
hoho, me wijf komt uit Italië![]()
Maar 80er jaren Biturbo's zijn idd een beetje heel erg wispelturig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |