Ja, dat vind ik eigenlijk ook wel.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:49 schreef Bluezz het volgende:
R&P in 40+
Ná mijn 40e is mijn 2e leven begonnen zeg ik altijd maar, ik voel me mss lichamelijk niet meer 36, maar geestelijk zit 46 me lekkerder
Jij bent grijsquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:59 schreef laffer het volgende:
bla bla
nope, kaalquote:
Oeh, dan zit ik nu op mijn top.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:46 schreef Jappie het volgende:
Nope...sorry...it's all down hill from 29.![]()
Leukste, okay... maar echt gelukkig toch pas na m'n 35e. En uitgaan en lekker uit je dak gaan bleek ook nog prima samen te gaan.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:59 schreef laffer het volgende:
het ging gevoelsmatig wel het snelste voorbij, ik vond toch echt de periode tussen m`n 18è en 30è het leukste![]()
dat zeker, èèn avond zuipen is 3 dagen bijkomenquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:53 schreef CartWOman het volgende:
Dat wat Gert zegt over een kater klopt helemaal, je moet er echt wat voor over hebben.![]()
Ohw.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
En uitgaan en lekker uit je dak gaan bleek ook nog prima samen te gaan.![]()
Daarmee doe je je eigen ervaringen onrecht aan.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:15 schreef TC03 het volgende:
Leeftijd is niets meer dan een nummer.
Nouja, waarom zou het leven ineens anders worden als je 30 bent ofzo? Ik vind het een beetje onzin om je zo vast te houden aan die scherpe grenzen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:18 schreef Ringo het volgende:
[..]
Daarmee doe je je eigen ervaringen onrecht aan.
Een leeftijd in getallen (10, 20, 30 & so on) is niet meer dan een ankerpunt om je eigen bestaan te evalueren.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:24 schreef TC03 het volgende:
Nouja, waarom zou het leven ineens anders worden als je 30 bent ofzo? Ik vind het een beetje onzin om je zo vast te houden aan die scherpe grenzen.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:48 schreef Gert het volgende:
Ik ben iets over de helft, en vind het tot nu toe wel erg OK vertoeven, tussen de 30 en 40.
Lichamelijk ben je nog redelijk fit (al duren katers nu soms twéé dagen), je hebt wat geld te verteren, je hebt inmiddels een beetje afgeleerd om je over allerlei irrelevante onzin druk te maken (al is dat proces volgens mij nog niet ten einde), en je snapt zowel de jongeren 'onder je' als de ouderen 'boven je' een beetje.
Goed decenniuim.
Kan niet anders dan het met jullie eens zijn, tussen de 30 en 40 had ik echt de leukste jarenquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Leukste, okay... maar echt gelukkig toch pas na m'n 35e. En uitgaan en lekker uit je dak gaan bleek ook nog prima samen te gaan.![]()
Bij mij begon het al in 1952 de down hillquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:46 schreef Jappie het volgende:
Nope...sorry...it's all down hill from 29.![]()
Maar waaròm paste dat beter bij je karakter? Zo te lezen toch echt omdat je toen nog geen kinderen had en dus veel meer vrijheid, toch?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:04 schreef Tinkepink het volgende:
even voor de duidelijkheid: ik ben niet ongelukkig ofzo en ook heel blij met mijn kinderen, maar de periode tussen 20 en 30 pastte gewoon nét wat beter bij mijn karakter
Ik vond 30 al ergquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:14 schreef miss_sly het volgende:
Hoewel ik moet toegeven dat ik er wel erge moeite mee heb gehad dat ik echt 37 werd. Was tot mijn 36e ieder jaar zonder moeite een jaar ouder geworden, maar die 37 leek me zoo ontzettend oud...maar het bleek geen pijn te doen en het leven is nog leuker dan eerst
Teeering!! Wat ben je verschrikkelijk oud dan.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:42 schreef Athalon het volgende:
[..]
Bij mij begon het al in 1952 de down hill![]()
Overledenen die gebreken vertonen? Jij bent de vrouw van Stephen King he???? Geef maar toe..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:15 schreef Merisse het volgende:
Ik vind het ook moeilijk dat mijn ouders nu echt oud zijn en allerlei gebreken gaan vertonen. Je realiseert je veel beter dat alles eindig is helaas.
Wat is dat voor een kutopmerking?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:56 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Overledenen die gebreken vertonen? Jij bent de vrouw van Stephen King he???? Geef maar toe..![]()
Nee hoor, dat is niet raar, dat herken ik toch wel heel ergquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:23 schreef Shark.Bait het volgende:
gelul. Ligt eraan hoe je omgeving in elkaar steekt. Ik ben allang over de 30, maar in mijn gedachten nog niet.dat is pas raar
Een poging tot taalpurisme-humor. De zin was wat krom. No offence.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |