eind 40 noemen wij dat altijdquote:
Jij hebt niet eens een fotoboekquote:
Doelgroep-leeftijd voor mij, ware het niet dat je...anders..bent.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:08 schreef ElisaB het volgende:
17-09-1969, 36 dus (en dat is afgerond óók 40)
BlondT, zelfstandig, stoer, sterk en zóóó gelukkig getrouwdquote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:38 schreef golfer het volgende:
Doelgroep-leeftijd voor mij, ware het niet dat je...anders..bent.![]()
De 1e vrouw die naar boven afrond.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:08 schreef ElisaB het volgende:
17-09-1969, 36 dus (en dat is afgerond óók 40)
Ik heb ook een toffe maar toch weet die steeds alles af te ronden in haar voordeel.quote:
Dat heet de ontkenningsfase. Is prima mee te leven, als het maar consequent gebeurtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:13 schreef sig000 het volgende:
Ik heb ook een toffe maar toch weet die steeds alles af te ronden in haar voordeel.![]()
Ben ik nu doomed?![]()
Oh ja, met balonnen, slingers, koekhappenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:26 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Bij je volgende verjaardag halen wij je feestelijk in![]()
![]()
Op embryoniveau ben ik al 40quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een tiepies gevalletje op de grens
Wel aan de goeie kant
Is het nog geen 2 januari? Ik kan niet wachten. Een ouderwets kinderfeestje!quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:53 schreef Sprookjesbos het volgende:
[..]
Oh ja, met balonnen, slingers, koekhappen, snoephappen in een bak met water
, en de hele mikmak?
(en dus niet zoals hier op kantoor met foto's in de hal, de liften, de verdieping met daarop je foto en de tekst dat je 40!!!!! geworden bent)![]()
Ja! en dan mag iedereen blijven eten. Schuiven we de eetkamertafel opzij en leggen we het tafelkleed op de grond zodat er voor iedereen een plekje is. Gaan we gezellig boerenkool met worst eten.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:08 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Is het nog geen 2 januari? Ik kan niet wachten. Een ouderwets kinderfeestje!![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:22 schreef Sprookjesbos het volgende:
[..]
Ja! en dan mag iedereen blijven eten. Schuiven we de eetkamertafel opzij en leggen we het tafelkleed op de grond zodat er voor iedereen een plekje is. Gaan we gezellig boerenkool met worst eten.
En als jullie naar huis gaan krijg je allemaal een zelf samengesteld zakje snoep mee, en daar zitten ook van die gepofte rijstdingetjes in mooie kleurtjes in![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:22 schreef Sprookjesbos het volgende:
[..]
Ja! en dan mag iedereen blijven eten. Schuiven we de eetkamertafel opzij en leggen we het tafelkleed op de grond zodat er voor iedereen een plekje is. Gaan we gezellig boerenkool met worst eten.
En als jullie naar huis gaan krijg je allemaal een zelf samengesteld zakje snoep mee, en daar zitten ook van die gepofte rijstdingetjes in mooie kleurtjes in![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |