Ik heb een Jip en Janneke broodtrommel en ben daar juist zo trots opquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:36 schreef karoltje het volgende:
Jaja ik zoek een hippe broodtrommel! Ik ben (bijna) juf en neem elke dag in een plastic zakje mijn met liefde gesmeerde bammetjes mee! Maar al dat plastic is een beetje zonde en bovendien plet het zo snel.
Maar nu ben ik dus heel obsessief bezig met het zoeken naar een broodtrommel. Hij [b[moet[/b] namelijk hip, cool, gaaf, mooi en handig zijn! Ik weiger met Jip en Janneke of Nemo te lopen en zo'n effen geval van de Blokker vind ik weer te saai.
Ik zoek het een beetje in de Kitsch Kitchen-achtige stijl. Wie helpt mij?
Het is toch een broodtrommel?quote:
Die heb ik gezien ja maar het stomme is dat de hele school zo'n soort broodtrommel gratis kreeg vorig jaar. Alle kinderen lopen dus met zo'n ding! Maar goed bij gebrek aan beter koop ik misschien uiteindelijk wel diequote:
Een idee misschien.. ze hebben misschien wel ergens van dat plakplastic, met hele toffe motieven erop enzo. Dan koop je dat dus, i.c.m. een hele simpele brooddoos. Beetje knippen, beetje plakken (als (bijna) juf heb je daar op school mee geoefend hequote:
En de cd's.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:31 schreef Slarioux het volgende:
Koop een spindle CD's en haal het paaltje eruit.
quote:
Zijn dat niet van die broodtrommels voor thuis, waar je je hele brood in bewaart? Dat lijkt me niet zo praktisch om mee te nemen voor je lunch.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |