Klinkt als een 40+ MILF contact advertentiequote:Op donderdag 9 maart 2006 21:32 schreef Brighteyes het volgende:
't Is een veel gebezigd gezegde.
[afbeelding]
Kom maar op met de sex tips dus!
Wat weten jullie dat wij jonkies nog moeten ontdekken? Wat moeten we niet vergeten? Wat moeten we zeker wel achter wege laten?
Teach us!
Shhht... ik heb een jongere vent... stiekem ben ik de oude fiets zeg maar.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:22 schreef Adelante het volgende:
Volgens mij begint de klok voor BE te tikken
'k wou net zeggenquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Shhht... ik heb een jongere vent... stiekem ben ik de oude fiets zeg maar.
Verbieden!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:08 schreef zhe-devilll het volgende:
sex na je 40ste is goor!
Juist!quote:
jij gaf toch net aan dat je 40+ bent of verkeerd gelezen?quote:
mythesquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:59 schreef BadKeukenTegel het volgende:
ik heb dus gehoord dat als je klaarkomt in een kont, dat er dan een drol kan uitvallen... dus daarmee moet je echt oppassen .
Ik geef graag praktijk lessen, zeg maar waar en wanneerquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:37 schreef Brighteyes het volgende:
Pssst... ik als jonge blomwil dan natuurlijk wel tips he!
As in, let's keep it on-topic a bit.
Pssst... ligt er de ketting er al af.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:55 schreef Brighteyes het volgende:
Shhht... ik heb een jongere vent... stiekem ben ik de oude fiets zeg maar.
Ik zou zeggen: zoek het lekker zelf uit, hebben wij ook gedaanquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:32 schreef Brighteyes het volgende:
Wat weten jullie dat wij jonkies nog moeten ontdekken? Wat moeten we niet vergeten? Wat moeten we zeker wel achter wege laten?
Teach us!
Een fiets met voorwielaandrijving. Helemaal het einde!!quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:32 schreef Brighteyes het volgende:
't Is een veel gebezigd gezegde.
[afbeelding]
Teach us!
Sorry hoor, maar over het algemeen rijdt een oude, met ietwat krakende veren, fiets. Zo een met een lekker rammelend spatbord en banden die precies goed op spanning zijn (niet te hard, niet te zacht) vele malen lekkerder dan zo'n glinsterend nieuw geval waarvan je zadelpijn krijgt van het te harde zadel, iedere keer ongewenst omhoog wipt door de te harde bandenspanning. Daarnaast piept en krijst zo'n nieuwe fiets bij iedere iets te harde behandeling. Met een beetje pech moet je na een paar maanden gebruik ook nog diverse moertjes aandraaien....quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:12 schreef thefunny het volgende:
Alleen al het woord 'ouwe fiets' en de asociatie met sex klinkt al krakerig.
Geef mij maar een lekkere jonge versche meid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |