eenschquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:44 schreef The_Verve het volgende:
De Britse Racoon vind ik veel te veel eer. Voor Racoon dan.
Vind het na 5 seconden alquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:37 schreef Dagonet het volgende:
http://www.jcbsong.co.uk/jcbvideo.asp (de videoclip is zooooooo)
De JCB song heeft een hoog Counting Crows gehalte inderdaad. De rest van het repertoire van Nizlopi minder vind ik.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:05 schreef MrX1982 het volgende:
JCB Song afgelopen zondag gehoord bij TOTP. Leuk nummer.
Persoonlijk kwam bij mij de associatie met The Counting Crows op.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:23 schreef du_ke het volgende:
Klinkt boeiend (tvp dus)
quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:44 schreef The_Verve het volgende:
De Britse Racoon vind ik veel te veel eer. Voor Racoon dan.
Maar dat is wel het leukste stukje van het liedje!quote:Op woensdag 26 april 2006 12:56 schreef nemesis4 het volgende:
Dat 'JCB' kwam bekend voor, en nu herinner ik me dat hier op tv er een soort remix van is ofzo., waar je de hele tijd hoort :
Said I'm Luke, I'm five, and my dad's Bruce Lee. Drives me round in his JCB.
I'm Luke, I'm five, and my dad's Bruce Lee. Drives me round in his JCB.
I'm Luke, I'm five, and my dad's Bruce Lee. Drives me round in his JCB.
I'm Luke, I'm five, and my dad's Bruce Lee. Drives me round
Clip nog niet bekeken, maar is dit dus wel een remix of tv of alleen het einde van de clip of zoiets?
Edit: Ja dus, elke keer alleen het einde van de clip gezien dus
Vind je? Ik vind het juist een heel erg fijne cd, staat al een tijdje op repeat hier.quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:11 schreef Croupouque het volgende:
Ik heb vandaag het album maar eens beluisterd. Het is allemaal erg lief, maar het kabbelt maar voort en alle nummers lijken op elkaar. Een grote teleurstelling, ik had er veel meer van verwacht.
Same herequote:Op vrijdag 28 april 2006 20:02 schreef LuQas het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het juist een heel erg fijne cd, staat al een tijdje op repeat hier.![]()
Zo erg was het gelukkig zeker niet, Nizlopi lijkt in de verte nog niet eens op Racoon (alsof Racoon cool genoeg is om een beatboxende contrabasspeler te hebbenquote:
Nou dat nummer is echt baanbrekend.quote:Op woensdag 26 april 2006 01:06 schreef NiteSpeed het volgende:
DIe stem van die vent is echt heel erg Counting Crows. Maar het verschil met de Counting Crows is dat deze muziek wél goed vind.
dit? oud?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |