quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:32 schreef Jeff89 het volgende:
Je HOEFT niet naar de site van elk sletje in je msnlijst toe te gaan ofzo hoor...
jawel hoor... dat hoort zo...quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:32 schreef Jeff89 het volgende:
Je HOEFT niet naar de site van elk sletje in je msnlijst toe te gaan ofzo hoor...
The force is strong!quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:32 schreef Jeff89 het volgende:
Cu2 is zooo 2004quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
sugababes, cu2... etc
Nee?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:38 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Heb jij geen breezers in je lijst
doe eens delen dan!quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:38 schreef YellowLedbetter het volgende:
Heb jij geen breezers in je lijst
Heraldquote:
Je bent er bekend mee..dus neem aan dat je ze aflooptquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:28 schreef YellowLedbetter het volgende:
Jullie kennen ze vast allemaal wel, al die lelijke .tk sites waarop aandachtgeile brEeZErsletten al hun foto's zetten, ook nog het liefst wie ze allemaal geneukt hebben en natuurlijk, als klap op de vuurpijl, wordt je ook nog vriendelijk verzocht een berichtje in het gastenboek te zetten. Dat is natuurlijk de populariteitsmeter want als je als doorgewinterde breezer geen leuke berichtjes in je gastenboek hebt kun je jezelf net zo goed verhangen. Aldus mijn klacht.
Ik heb gevonden, maar die is dikquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:47 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ga eens heel snel een leven zoeken
Hij heeft alleen MaRySe zei-ie gister tegen mequote:Op donderdag 9 maart 2006 20:50 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Heralddat meen je niet? Jij hebt er toch wel een paar in je lijst staan
Mmzz, ik herinner me eens dat topic van hem over pijpsletjes en daar moest hij inderdaad voor betalen...daaruit blijkt wel dat hij niet de juiste connecties heeftquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:56 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hij heeft alleen MaRySe zei-ie gister tegen me.
nou ik heb wel een connectie die altijd naar een geile breezahpyjamafeestjes mag gaan en dan zoveel gefrustreerde zieltjes als hij wil mag meenemen, maar die lul gaat steeds nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:59 schreef YellowLedbetter het volgende:
Mmzz, ik herinner me eens dat topic van hem over pijpsletjes en daar moest hij inderdaad voor betalen...daaruit blijkt wel dat hij niet de juiste connecties heeft
Wie bedoel jequote:Op donderdag 9 maart 2006 21:03 schreef Herald het volgende:
[..]
nou ik heb wel een connectie die altijd naar een geile breezahpyjamafeestjes mag gaan en dan zoveel gefrustreerde zieltjes als hij wil dan mag meenemen, maar die lul gaat steeds niet
Ja, ik heb ook niet altijd tijdquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:03 schreef Herald het volgende:
[..]
nou ik heb wel een connectie die altijd naar een geile breezahpyjamafeestjes mag gaan en dan zoveel gefrustreerde zieltjes als hij wil mag meenemen, maar die lul gaat steeds niet
Totally n00b cq. totally gay.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:54 schreef Maikuuul het volgende:
Idd zoeen gare shit staat er altijd op
HVJ NWLY
HENKIE EN ANNIE NTB!!!1 LYFL!quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:54 schreef Maikuuul het volgende:
Idd zoeen gare shit staat er altijd op
HVJ NWLY
l0ve Muh SchAtJuHHHh!`!quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:30 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
HENKIE EN ANNIE NTB!!!1 LYFL!
HVJ!111
nutteloos topic idd, geen enkele normale linkquote:Op vrijdag 10 maart 2006 07:58 schreef Thrilled het volgende:
Verdomme, ik maar scrollen tot ik een foto of blauwe link zie
Alstuquote:Op vrijdag 10 maart 2006 07:58 schreef Thrilled het volgende:
Verdomme, ik maar scrollen tot ik een foto of blauwe link zie
da's geen link, dat zijn bijna-tietenquote:
quote:
Zie editquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:46 schreef the_jestert het volgende:
[..]
da's geen link, dat zijn bijna-tieten
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:28 schreef YellowLedbetter het volgende:
Jullie kennen ze vast allemaal wel, al die lelijke .tk sites waarop aandachtgeile brEeZErsletten al hun foto's zetten, ook nog het liefst wie ze allemaal geneukt hebben en natuurlijk, als klap op de vuurpijl, wordt je ook nog vriendelijk verzocht een berichtje in het gastenboek te zetten. Dat is natuurlijk de populariteitsmeter want als je als doorgewinterde breezer geen leuke berichtjes in je gastenboek hebt kun je jezelf net zo goed verhangen. Aldus mijn klacht.
die staan er toch tussen geitquote:
zelfs dan zijn het wel gevalletjes "zak over de kop" hoorquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[afbeelding]
jammer dat ze zo jong zijn
buikjes welquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
volgens mij word die rechter nog wel mooi hoor.... mooie buikjes ook
daarom zou er ook niet overheen gaan hoor... zou der een euro geven zodat ze me kan bellen als ze 18 isquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:33 schreef the_jestert het volgende:
als je dit om je paal neemt scheuren ze uit denk ik
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:06 schreef Stansfield het volgende:
Wat helemaal verschrikkelijk is. Wijven van 40 die breezer zijn. Ze bestaan!!!.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daarom zou er ook niet overheen gaan hoor... zou der een euro geven zodat ze me kan bellen als ze 18 16 is
En als je er dan toch bent kan je net zo goed jezelf even aan de piel gaan trekkenquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:33 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Sorry, maar dat zit nou eenmaal in de mannelijke aard..
Mwah, het probleem is dat die dames die van die bewuste sites hebben meestal ook nog niet eens zo heel erg knap zijn...sommigen wel trouwensquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:23 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
En als je er dan toch bent kan je net zo goed jezelf even aan de piel gaan trekken![]()
Dan fotosoep je er een zak overheen toch?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:25 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Mwah, het probleem is dat die dames die van die bewuste sites hebben meestal ook nog niet eens zo heel erg knap zijn...sommigen wel trouwens
Ga jij nou maar vieze plaatjes/filmpjes op je PSP zettenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:26 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Dan fotosoep je er een zak overheen toch?![]()
filmpjes ook goed?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:27 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ga jij nou maar vieze plaatjes/filmpjes op je PSP zetten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |