abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35895437
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 22:33 schreef speknek het volgende:

[..]

Okee, nu weet ik niet meer precies wat je zei . Puta_Solitaria toch?
Kasta's veni veni veni veni veni vidi vici sloeg iig vrij duidelijk op d'r opscheppen over hoevaak en goed ze klaarkomt.
puta solitaria was niet van mij, hoor, speknekkie

ja komt u maar met uw nederig excuses

ik vond Lupa vaak een irritante drammer, maar dat wel gezegd in het nette, zoals ik dat altijd doe
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 9 maart 2006 @ 22:34:54 #102
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_35895446
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 22:32 schreef milagro het volgende:

[..]

nou, Aventura, op de een of andere manier heb ik het idee, dat je het eigenlijk stiekem wel een beetje lollig vindt allemaal
Aventura werd ook moe van sexuele verhalen van fokker X met fokker Y
  donderdag 9 maart 2006 @ 22:37:11 #103
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_35895534
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 22:32 schreef milagro het volgende:

[..]

nou, Aventura, op de een of andere manier heb ik het idee, dat je het eigenlijk stiekem wel een beetje lollig vindt allemaal, je bent nu niet echt daadkrachtig in deze, zeg maar, maar ja, dat ben ik weer dan ws om dat idee te hebben
Dat is niet waar, ik vind het echt zwaar beneden peil dat iemand op zo'n persoonlijke manier gepakt wordt, en dan bedoel ik niet in dit topic, maar over het algemeen. Heb ik ook zeer luid en duidelijk kenbaar gemaakt in het FB topic en uiteraard ook achter de schermen. Het enige lollige aan deze situatie is dat ik gewoon precies kan uittekenen wie waarop en op welke manier reageert, het is zo super voorspelbaar allemaal, dat kan ik dan wel weer enigszins grappig vinden ja..
  donderdag 9 maart 2006 @ 22:38:05 #104
8369 speknek
Another day another slay
pi_35895578
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 22:34 schreef milagro het volgende:
ja komt u maar met uw nederig excuses
sorry milagro
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_35895803
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 22:38 schreef speknek het volgende:

[..]

sorry milagro
lees ik nu een 'hidden bash', daar, Spek

vuile stoephoer

ja, hè
pi_35895822
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 22:32 schreef Pundit_wannabe het volgende:
Ik begrijp HELEMAAL niet waarover dit allemaal gaat (maar opa is dan ook altijd wel een beetje langzaam, moet je weten), maar als ik het goed begrijp is er iemand weggepest.
Slechte, ERG slechte zaak.
en ik vind het een goede, HEEL goede zaak

ik kreeg het vliegend vierkant schijt van dit oversext ros schepsel met haar lelijke paardentanden Over werkelijk alles had ze haar betweterige mening, en O WEE als je haar eens geen gelijk gaf. Dan ging ze met haar voetjes stampen en wou ze niet meer met je discussiëren

opgeruimd staat netjes . En nee, ik hou me niet in, als zij mij ongestraft mocht uitschelden voor alles wat dom en slecht was, mag ik dat ook.

ze heeft het allemaal zelf gezocht
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  donderdag 9 maart 2006 @ 22:45:25 #107
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_35895837
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 22:44 schreef milagro het volgende:

[..]

vuile stoephoer

ja, hè
Het staat zelfs in de broncode van Fok!...
  donderdag 9 maart 2006 @ 22:47:21 #108
8369 speknek
Another day another slay
pi_35895905
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 22:44 schreef milagro het volgende:

vuile stoephoer
Alsof jij het een bash vind als ik je zo noem .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 9 maart 2006 @ 22:47:38 #109
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_35895911
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 22:45 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

en ik vind het een goede, HEEL goede zaak

ik kreeg het vliegend vierkant schijt van dit oversext ros schepsel met haar lelijke paardentanden Over werkelijk alles had ze haar betweterige mening, en O WEE als je haar eens geen gelijk gaf. Dan ging ze met haar voetjes stampen en wou ze niet meer met je discussiëren
Wat mij zo verbaasde was dat ze eerder altijd in WFL postte en daar vaak aangaf dat ze misschien wel a-seksueel was... en toen werd ze hier mod en gingen alle remmen los...
  donderdag 9 maart 2006 @ 22:49:56 #110
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_35895985
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 20:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Enige post van mij in dit topic.

Ik laat me inderdaad wegpesten ja. Ik hoop dat degenen die bashen zo'n ontzettend leuke hobby vinden, erg veel genot zullen beleven aan deze grandioze overwinning.

Wat de anderen betreft: ik heb het verder hartstikke leuk gehad in dit subforum en hoewel je me voorlopig even niet zult tegenkomen, ben ik niet voor eeuwig weg. En mocht je me om de een of andere reden willen mailen dan kan dat op mijn nickname bij hotmail punt com.
je laat je wel heel erg kennen..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_35895996
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 22:47 schreef speknek het volgende:

[..]

Alsof jij het een bash vind als ik je zo noem .
( )
  Moderator donderdag 9 maart 2006 @ 22:53:54 #112
8781 crew  Frutsel
pi_35896120
Joo Luuuupppiiii, hoop je nog es weer te zien in WFL
Kalmpjes aan.. .en tot gauw
pi_35896144
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 22:45 schreef petitlapin2 het volgende:
Over werkelijk alles had ze haar betweterige mening, en O WEE als je haar eens geen gelijk gaf.
Idd. Een betweterig toontje en lange tenen. Hebben er wel meer, ondergetekende incluis, maar die nemen dan ook geen modfunctie aan. Da's gewoon niet zo handig als je zo'n stijl van posten/reageren/discussieren hebt, dat gaat niet lang goed en het zou Lupa sieren als ze dat als reden zou aangeven om te stoppen, i.p.v. te komen met een dramatisch "het is HUN schuld".
Alhoewel dat dan wel weer een afscheid in stijl is, natuurlijk
pi_35896257
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 22:54 schreef thaleia het volgende:

Idd. Een betweterig toontje en lange tenen. Hebben er wel meer, ondergetekende incluis, maar die nemen dan ook geen modfunctie aan. Da's gewoon niet zo handig als je zo'n stijl van posten/reageren/discussieren hebt, dat gaat niet lang goed en het zou Lupa sieren als ze dat als reden zou aangeven om te stoppen, i.p.v. te komen met een dramatisch "het is HUN schuld".
Alhoewel dat dan wel weer een afscheid in stijl is, natuurlijk
idd, ik vrees dat ik dan ook nooit mod zal worden ( wil ik trouwens ook niet), ik kan ook betweterig uit de hoek komen, maar het gezaag en het gejank en het eindeloos gedram van lupa nam echt karikaturale proporties aan, er zijn grenzen.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  donderdag 9 maart 2006 @ 22:59:53 #115
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_35896328
Dit is allemaal al aan bod gekomen in het vorige reeds gesloten FB-topic. Waarin ze trouwens ook de hand in eigen boezem steekt..Lees maar 's
Als ik straks ga slapen doe ik deze dicht, daarmee is hoofdstuk Lupa wat mij betreft afgeloten.
  donderdag 9 maart 2006 @ 23:09:37 #116
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_35896631
Voor 'ie dicht gaat nog even een bedankje van mij. Vond je een goeie mod, nooit problemen met je gehad (of me gestoord aan je verhalen over heiden ).

Veel succes verder in 't zwart
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_35896712
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 23:09 schreef Blind_Guardian het volgende:
nog even een bedankje van mij. Vond je een goeie mod, nooit problemen met je gehad
Hoe lang sta je al droog?
pi_35896736
Maar waar staan al die bashes richting haar gedurende al die weken(?) dan?

Het is gewoon een labiel onding die zat te wachten op het laatste duwtje...
I was an atheist until I realized I was God
pi_35896782
zonde dat ze weggaat, iedere mens heb zijn eigen slechte en goede eigenschappen. en zonder modjes hier op fok zou het forum geeneens kunnen draaien zo'n puinhoop zou het dan worden!

kinderachtige reacties... :/

lupa, bedankt!
pi_35896809
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 23:13 schreef garnage-patrick het volgende:
zonde dat ze weggaat, iedere mens heb zijn eigen slechte en goede eigenschappen. en zonder modjes hier op fok zou het forum geeneens kunnen draaien zo'n puinhoop zou het dan worden!

kinderachtige reacties... :/

lupa, bedankt!
Kijk eens aan haar opvolger likt zich alvast in.
  donderdag 9 maart 2006 @ 23:15:06 #121
8369 speknek
Another day another slay
pi_35896853
Ik heb me ook wel eens geirriteerd aan heiden verhalen, en ja ze kan drammen. Maar als het om labiliteit gaat, stikt dit topic ook van mensen die wanhopig bevestiging zoeken .
pi_35896912
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 23:15 schreef speknek het volgende:
Ik heb me ook wel eens geirriteerd aan heiden verhalen, en ja ze kan drammen. Maar als het om labiliteit gaat, stikt dit topic ook van mensen die wanhopig bevestiging zoeken .
Speknek is op Lupaaaaaaaaaaaa
pi_35896926
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 23:15 schreef speknek het volgende:
Nah, ze bracht bepaalde dingen echt alsof er ergens niet helemaal lekker zat in haar hoofd...
Heb je dat panische wijf in de Amerikaanse 'Jouw vrouw, mijn vrouw' gezien? Zoiets dus, maar dan op het gebied van seks...
pi_35896975
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 23:13 schreef Thieske het volgende:

[..]

Kijk eens aan haar opvolger likt zich alvast in.
kijk meneer post nog grotere onzin

je kan mensen gewoon met respect behandelen, en als je daar moeite mee hebt, dan hou je je bek toch en draai je je om

fijn om allemaal met zijn allen een persoon te bashen

een stel zielige meelopers dat zijn de meesten

kijk en in deze maatschappij komen wij nou terecht
pi_35897052
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 23:18 schreef garnage-patrick het volgende:
kijk en in deze maatschappij komen wij nou terecht
Komen .
In de embryonale fase blijven hangen knul?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')