quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:29 schreef kastanova het volgende:
Veni, Veni, Veni, Veni, Veni, Veni, Vidi, Vici.
Ach zeik niet met je bedanken alleen, blijkbaar liep er veel meer.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:24 schreef Aventura het volgende:
Nou, uitgelachen allemaal? Als je haar wilt bedanken ben je welkom, voor al het andere verwijs ik jullie naar dit topic: [18+] clumsy_clown geneest sexverslaving O+
Ik ga gezeik, gejank en gebash hier niet faciliteren. Dat kan namelijk prima in de triljoen andere inmiddels geopende topics. Als users het niet eens in één measely topic kunnen opbrengen om op een normale manier afscheid te nemen van iemand die, ondanks dat het niet altijd goed ging, toch haar vrije tijd heeft ingezet om dit forum te steunen, dan moeten ze het zelf weten maar het gebeurt niet hier in dit topic. Dit is een afscheidstopic. Geen natrap FB topic.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:33 schreef static het volgende:
[..]
Ach zeik niet met je bedanken alleen, blijkbaar liep er veel meer.
URLs?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:44 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ga gezeik, gejank en gebash hier niet faciliteren. Dat kan namelijk prima in de triljoen andere inmiddels geopende topics.
Ze zat er niet voor de users, dat is vaker gebleken. Ze zat er voor zichzelf.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:44 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ga gezeik, gejank en gebash hier niet faciliteren. Dat kan namelijk prima in de triljoen andere inmiddels geopende topics. Als users het niet eens in één measely topic kunnen opbrengen om op een normale manier afscheid te nemen van iemand die, ondanks dat het niet altijd goed ging, toch haar vrije tijd heeft ingezet om dit forum te steunen, dan moeten ze het zelf weten maar het gebeurt niet hier in dit topic.
Laat me raden, je hebt een hutkoffer vol Harlequin boekjes naast je nachtkastje staan?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:44 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik ga gezeik, gejank en gebash hier niet faciliteren. Dat kan namelijk prima in de triljoen andere inmiddels geopende topics. Als users het niet eens in één measely topic kunnen opbrengen om op een normale manier afscheid te nemen van iemand die, ondanks dat het niet altijd goed ging, toch haar vrije tijd heeft ingezet om dit forum te steunen, dan moeten ze het zelf weten maar het gebeurt niet hier in dit topic. Dit is een afscheidstopic. Geen FB topic.
En een schaal vol rozenblaadjes en ik heb een CD van the Mamas and the Papas opquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:47 schreef static het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt een hutkoffer vol Harlequin boekjes naast je nachtkastje staan?
afkloppenquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:49 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind het ook jammer.
Lupa, hopelijk kom je nog eens terug!
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:51 schreef Aventura het volgende:
[..]
En een schaal vol rozenblaadjes en ik heb een CD van the Mamas and the Papas op![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:07 schreef nikky het volgende:
Dat is altijd nog niet toegestaan op FOK!
Geef eens een voorbeeld? Valt allemaal nog wel mee.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:07 schreef nikky het volgende:
<br>
Wil men kappen met dat gebash hier? Dat is altijd nog niet toegestaan op FOK! om iemand zo de grond in te trappen.
Mên, al mn posts zijn al weggehaaldquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:07 schreef nikky het volgende:
Wil men kappen met dat gebash hier? Dat is altijd nog niet toegestaan op FOK! om iemand zo de grond in te trappen.
Nou, dat heeft vast effect op de nuance van de aankomende posts.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:15 schreef Aventura het volgende:
Ik heb het e.e.a. geedit al...
Welke posts?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:16 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Nou, dat heeft vast effect op de nuance van de aankomende posts..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |