neequote:Op donderdag 9 maart 2006 20:12 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Jammer.
en kan de rel even wachten tot na CSI? Bedankt.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:07 schreef Thomas__Acda het volgende:
Lupa, wat de neuk doe je? Waarom ga je weg?
Lees de OP?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:17 schreef Disorder het volgende:
Even een kleine samenvatting voor mij? Wat is er allemaal gebeurd?
mijn vermoedens : Weggegaan door bashingquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:19 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik had het natuurlijk over de 'rel', duh.
neukslet en zo...quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:21 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
mijn vermoedens : Weggegaan door bashingIets met neuken,heiden6,en in elk topic moeten melden
Ze reviewt nog maar 1 boek, ze ging stoppen namelijk.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:20 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Bedankt en succes verder als reviewer.
Jammer dat het zo moest lopen.
idd, nieuwe afl. enzo.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:12 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
en kan de rel even wachten tot na CSI? Bedankt.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:40 schreef milagro het volgende:
Lupa, je kwam heel veel, en tja, dan ga je ook eens een keer.![]()
bedankt, iig
dat wist ik niet.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:32 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ze reviewt nog maar 1 boek, ze ging stoppen namelijk.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Enige post van mij in dit topic want heiden6 ligt me net ff te baffen.
HAHAHAHAH DAG LUPA!quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Enige post van mij in dit topic.
Ik laat me inderdaad wegpesten ja. Ik hoop dat degenen die bashen zo'n ontzettend leuke hobby vinden, erg veel genot zullen beleven aan deze grandioze overwinning.
Wat de anderen betreft: ik heb het verder hartstikke leuk gehad in dit subforum en hoewel je me voorlopig even niet zult tegenkomen, ben ik niet voor eeuwig weg. En mocht je me om de een of andere reden willen mailen dan kan dat op mijn nickname bij hotmail punt com.
Wist niet eens dat het een 'zij' was.quote:
Of je laat je even kennen ofzo.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik laat me inderdaad wegpesten ja. Ik hoop dat degenen die bashen zo'n ontzettend leuke hobby vinden, erg veel genot zullen beleven aan deze grandioze overwinning.
Neh, ik zou niet weten waarom ik jou zou willen mailenquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat de anderen betreft: ik heb het verder hartstikke leuk gehad in dit subforum en hoewel je me voorlopig even niet zult tegenkomen, ben ik niet voor eeuwig weg. En mocht je me om de een of andere reden willen mailen dan kan dat op mijn nickname bij hotmail punt com.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:57 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |