Ohnoes!quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:51 schreef Misstique het volgende:
Geen modjes aanwezig?
Dat heeft 6 minuten geduurd.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:54 schreef Stofje het volgende:
Jaahaa.
Lul niet zo stom!quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:44 schreef Misstique het volgende:
Ja.
Moet kunnen tochquote:
Hopelijk.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:58 schreef DeLeider het volgende:
Ah, we gaan nu echt slowchatten dus?
Dat is even afwachten enzo denkquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:58 schreef DeLeider het volgende:
Ah, we gaan nu echt slowchatten dus?
Hmmm, ik vrees dat we nog even moeten wachtenquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:01 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat zou ook voor het eerst in tijden zijn.
Het wil écht niet hè?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:09 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Hmmm, ik vrees dat we nog even moeten wachten
Je mist in iedergeval 2 ingrediënten... nog maar 1 dus.quote:
Jah... die zijn beter dan frikandellenquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:17 schreef Misstique het volgende:
EN VEEEEEEL KROKETTEN!!!
Eensch!quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah... die zijn beter dan frikandellen
Que?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:15 schreef cerror het volgende:
[..]
Je mist in iedergeval 2 ingrediënten... nog maar 1 dus.
Buiten kijf, 14.kwekkeboomquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah... die zijn beter dan frikandellen
Ik vond je altijd al lievquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:29 schreef Litso het volgende:
[..]
Nou dat is ook wel eens anders geweest hoor
Het lag er toen aan wie er kwam.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:29 schreef Litso het volgende:
[..]
Nou dat is ook wel eens anders geweest hoor
En dat ja.quote:
Sterf.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:33 schreef dolle_hond het volgende:
ik kom alleen ff missssstique begroeten
Maargoed. Wat vinden de dienstdoende ONZ-modjes van deze TT?quote:
Wat is er mis met de TT?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:34 schreef Litso het volgende:
[..]
Maargoed. Wat vinden de dienstdoende ONZ-modjes van deze TT?
Hey D_H.quote:
Opgekrikt témpo. Geen postopkriks.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:36 schreef Litso het volgende:
[..]
Zie OP. Alinea genaamd "Wat is BeF?". Eerste actiepunt.
Ik vond em wel humor. Je verwacht et niet... daar hou ik wel vanquote:
Smaken verschillenquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik vond em wel humor. Je verwacht et niet... daar hou ik wel van
Truequote:
Allo Allo.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:56 schreef dolle_hond het volgende:
father ted is een van de beste comedies ooit
Even een vriend ondersteunen!quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:08 schreef Litso het volgende:
Waar zijn de dames nou weer heen allemaal
Als ik niks nuttigs toe te voegen heb, post ik nietquote:
Nou, haha! Hahahahhaha! Dat was het.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:11 schreef Litso het volgende:
Nou, verzin eens een gezellig onderwerp.
Dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als ik niks nuttigs toe te voegen heb, post ik niet![]()
Ik zat met precíes hetzelfde in m'n hoofd.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, haha! Hahahahhaha! Dat was het.
Dan zou GCSC niet meer bestaan.quote:
quote:[21:14:00] Ch: Was ik nog maar een vogel, net zoals in mijn vorige leven.
[21:14:13] DL: vogels, stelletje flierefluiters
[21:14:16] Ch:
[21:14:23] DL: tjielp tjielp
[21:14:24] Ch: Ze kunnen wel iets dat jij niet kan.
[21:14:46] DL: ik kan meer dingen die zij niet kunnen
[21:14:50] Ch: Oja?
[21:14:53] DL: ja
[21:15:02] DL: welleens een vogel zien fietsen?
[21:15:17] Ch: Nou, dat zou een hele vreemde vogel zijn!![]()
![]()
[21:15:19] Ch:.
[21:15:27] DL: ok dat zei je niet
[21:15:31] Ch:
[21:15:40] DL: doos
En PUBquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan zou GCSC niet meer bestaan..
Daar heb ik nog nooit gekeken eerlijk gezegd.quote:
Ik wel, maar ik heb er nog niet veel interessants ontdektquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit gekeken eerlijk gezegd.
Stfu.quote:
Het is gewoon een subforum met een slowchattopic, dat eerst veel potentie had, omdat users de kans zagen er mod te worden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:19 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik heb er nog niet veel interessants ontdekt
Whehe idd. Ik heb zelf nog gesolliciteerd ooit, maar ik zou het nu absoluut niet meer willenquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:23 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het is gewoon een subforum met een slowchattopic, dat eerst veel potentie had, omdat users de kans zagen er mod te worden.
Vandaag hè, was ik zo thee aan het zetten. En toen opeens! Plop! Zaten er twee tieten aan! Geloof je toch niet!quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja haha. Hahaha.
O sorry
Verder nog wat leuks beleefd?
Stop it. You're killing me. Really.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:27 schreef Chowi het volgende:
Nee, het ging echt zovan plop!
Vanwaar al die irritatie?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Stop it. You're killing me. Really.
Ik hou wel van een beetje raarquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:29 schreef Chowi het volgende:
Nu vinden hullie me vast raar.
Maar hoe dan wel?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:31 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik hou wel van een beetje raar
Niet raar als in sararaats of miendobbelsteen trouwens
Nee hoor honneponquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:29 schreef Chowi het volgende:
Nu vinden hullie me vast raar.
Ja, d'oh!quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:32 schreef Stofje het volgende:
Ik zit zojuist naar mijn penis te kijken. Eigenlijk wel een vreemd ding. Eigenlijk![]()
O tof.quote:
Pleasequote:Op donderdag 9 maart 2006 21:32 schreef Stofje het volgende:
Ik zit zojuist naar mijn penis te kijken. Eigenlijk wel een vreemd ding. Eigenlijk![]()
Wacht, ik maak er even een foto van. Misschien kunnen jullie me aan de hand van die foto laten zien wat er nou eigenlijk zo vreemd aan is. Ik kan het niet benoemen, namelijk.quote:
Het is die dikke blauwe ader die er midden overheen kronkelt in cominatie met die witte kraag van aangekoekte viezigheid die het zo raar maakt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:34 schreef Stofje het volgende:
[..]
Wacht, ik maak er even een foto van. Misschien kunnen jullie me aan de hand van die foto laten zien wat er nou eigenlijk zo vreemd aan is. Ik kan het niet benoemen, namelijk.
Ik zeg onze date voor volgende week af, Stofje.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:36 schreef Litso het volgende:
[..]
Het is die dikke blauwe ader die er midden overheen kronkelt in cominatie met die witte kraag van aangekoekte viezigheid die het zo raar maakt.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:36 schreef Litso het volgende:
[..]
Het is die dikke blauwe ader die er midden overheen kronkelt in cominatie met die witte kraag van aangekoekte viezigheid die het zo raar maakt.
Want jij verwachtte mijn penis te zien?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zeg onze date voor volgende week af, Stofje.
Ja.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
Want jij verwachtte mijn penis te zien?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:44 schreef Chowi het volgende:
Tssk. Naja, I'm off.
Wat zei je?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Please don't go!!!quote:
Geldige reden?quote:
Cos ai laf joequote:
Dat was ik ook wel van plan, uiteindelijk. Maar ja, je hebt m'n nummer.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee. Ga maar. Laat ons maar weer alleen. Godverdegodver.
Ik heb jouw nummer wel.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat was ik ook wel van plan, uiteindelijk. Maar ja, je hebt m'n nummer.. Misstique niet, maar die belt Dago wel.
Niet! Hoer!quote:
Uhuh.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:50 schreef Chowi het volgende:
Ohjawel! I remember!
En ik heb 'm niet. Jij hebt de mijne.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat was ik ook wel van plan, uiteindelijk. Maar ja, je hebt m'n nummer.. Misstique niet, maar die belt Dago wel.
Waar ook.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
En ik heb 'm niet. Jij hebt de mijne.
Dat zou niet zo loller zijnquote:
Nu wel weer.quote:
Nee, iets anders.quote:
En bier is smerig.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Deel het eens met je immer betrouwbare, nooit ietsdoorvertellende vrienden van Bef.
What?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:08 schreef Dagonet het volgende:
squirt.
Dat past in het zelfde straatje als "niet doorvertellende vrienden van bef."quote:
Laat maarquote:
Irish lass!quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:10 schreef Janetje het volgende:
Oi lieverds.
Ojah, en de groetjes.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:11 schreef DeLeider het volgende:
Ojah S. als je denkt met wie is ze aan het bellen......
heb je absoluut gelijk in maar je snapt zelf ook wel dat het afkraken van bier in dit topic niet getolereerd kan wordenquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:09 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat past in het zelfde straatje als "niet doorvertellende vrienden van bef."
Zit niet zo te pimpen.quote:
Mtquote:
Dutchie!quote:
Ja maar, ja maar, het was sarcastischquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:12 schreef killswitch het volgende:
[..]
heb je absoluut gelijk in maar je snapt zelf ook wel dat het afkraken van bier in dit topic niet getolereerd kan worden
Oh ja, ik zou bellenquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:11 schreef DeLeider het volgende:
Ojah S. als je denkt met wie is ze aan het bellen......
Precies.quote:
Dat scoort punten hoorquote:
Kwart over tien is heul niet te laat heaur.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:15 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat scoort punten hoor
"Zeg maar dat het nu te laat is"
Vorige maand... best hoogquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:15 schreef killswitch het volgende:
[..]
groetjes terug
enne mag ik vragen hoe hoog je tel rekening inmiddels al is
Nee he? Zal ik jou ook bellen en het dan hier posten?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Kwart over tien is heul niet te laat heaur.
Doen we toch al?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee he? Zal ik jou ook bellen en het dan hier posten?
Dat is beter dan nuecken en het hier posten.... Ga je gewoon inlikken in zit niet zo te zeiken.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee he? Zal ik jou ook bellen en het dan hier posten?
Ssssssssstt!quote:
Een uur later dan daar...quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:17 schreef Dagonet het volgende:
Hoe's't in het groene land Janetje?
Is het lastig schoenen kopen met zulke lange tenen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:19 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Dat is beter dan nuecken en het hier posten.... Ga je gewoon inlikken in zit niet zo te zeiken.
Any chance of success?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Een uur later dan daar...
Hehe.. ben net naar een kamer gaan kijken die ik koste wat kost wil hebben..
Sorted.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
ze had een rokje en een V hals topje aan en het was bij een vent van 26 dus......
Ah, valsspelen. Als ze er dan ook nog een beetje kwetsbaar uitzag, natte haartjes ofzo. Maar wel met een guitige blik in de ogen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
ze had een rokje en een V hals topje aan en het was bij een vent van 26 dus......
Natte haartjes wel ja.. had net 20 min in de regen gelopenquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:28 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ah, valsspelen. Als ze er dan ook nog een beetje kwetsbaar uitzag, natte haartjes ofzo. Maar wel met een guitige blik in de ogen..
your inquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Natte haartjes wel ja.. had net 20 min in de regen gelopen![]()
Ja zie je, kwetsbaar, geef mij onderdak, bescherm mij, steun mij, hou me vast, omarm me, laat me schuilen tegen je brede schouders.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Natte haartjes wel ja.. had net 20 min in de regen gelopen![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:31 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja zie je, kwetsbaar, geef mij onderdak, bescherm mij, steun mij, hou me vast, omarm me, laat me schuilen tegen je brede schouders.
Wat mag het kosten?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:32 schreef Janetje het volgende:
[..]Zo breed was ie niet.. maar goed..
Damn ik wil die kamer![]()
quote:
Heb je eigenlijk ook een extra beurs toelage gekregen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:35 schreef Janetje het volgende:
[..]420 per maand..
(Is een van de goedkopere kamers in heel dublin)
Whouch.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:35 schreef Janetje het volgende:
[..]420 per maand..
(Is een van de goedkopere kamers in heel dublin)
Ja. 400 euro.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk ook een extra beurs toelage gekregen?
Het was een huisgenoot, niet de huiseigenaar.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Whouch..
Kan je geen relatie met hem beginnen ofzo?
Damn, dat was wel anders in mijn tijd.quote:
Point being?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het was een huisgenoot, niet de huiseigenaar.
Die heb je nu nogsteeds. Maar dat is voor werk/studie.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Damn, dat was wel anders in mijn tijd.
De "Sokrates" beurs heette dat, erg handig.
Zo'n kamer is niet groot genoeg om met z'n tweeen in te leven hoor.. in je eentje is het al krap.. t zal zo'n 2 bij 2 zijn..quote:
100 euro per vierkante meter.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zo'n kamer is niet groot genoeg om met z'n tweeen in te leven hoor.. in je eentje is het al krap.. t zal zo'n 2 bij 2 zijn..
Sjesusquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:40 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zo'n kamer is niet groot genoeg om met z'n tweeen in te leven hoor.. in je eentje is het al krap.. t zal zo'n 2 bij 2 zijn..
In Ierland loop je iig rap binnen ja..quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
100 euro per vierkante meter.
Okay, ik ga kamers verhuren, gouwe handel.
Er staat een bed en een klein kastje in.. maar goed.. ik heb ze duurder gezien, en kleiner..quote:
leuke schoolquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die heb je nu nogsteeds. Maar dat is voor werk/studie.
Ik werk alleen maar.
Ik heb de Leonardo aangevraagd, maar mn school besloot die zo te verdelen dat iedereen een kleine beurs kreeg (ook de mensen die wel salaris kregen)... ipv de mensen die niks krijgen een grote beurs te geven..
Heb er over geklaagd bij mn coordinator..quote:
en je hebt internetquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Er staat een bed en een klein kastje in.. maar goed.. ik heb ze duurder gezien, en kleiner..
God wat typ ik slecht.. nou ja.. ik weet hier de trema's enzo niet te vinden..quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heb er over geklaagd bij mn coordinator..
Maar ik krijg m toch vast niet.quote:
Kom op J! Positief denken!quote:
Ok, vanavond ben ik alleen in mn dormroom hopelijkquote:
Tha's tha spirit!quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ok, vanavond ben ik alleen in mn dormroom hopelijkDat is heel positief.
We'll see.quote:
We'll keep our fingers crossed for yaquote:
Merci beaucoup.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
We'll keep our fingers crossed for ya![]()
Ik ben nog met een zoektocht bezigquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:16 schreef Litso het volgende:
Hela, nog mensen wakker!
Wis ende waarachtig.. nog 45 minuten, tot de tent gaan sluiten.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:16 schreef Litso het volgende:
Hela, nog mensen wakker!
Kan je je niet laten insluiten??quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wis ende waarachtig.. nog 45 minuten, tot de tent gaan sluiten.
I wish..quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kan je je niet laten insluiten??
Een contract wat ik nog moet ondertekenen en morgen bij het uitzetbureau moet inleveren... Nou ja, dan maken ze maar een afschrift voor me... Verder zoek ik ook nog blanco werkbriefjes, want het is morgen mijn laatste werkdag... Dus maar even hopen dat mijn collega's 5 legen voor mijn hebben... Ben bang dat het in een doos gekomen is, die ik vorige week heb weggegooid.. Kamer stond ook bol van campagne-materiaal en zoquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:24 schreef Litso het volgende:
VM wat zoek je dan?
Ah zo, succesquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Een contract wat ik nog moet ondertekenen en morgen bij het uitzetbureau moet inleveren... Nou ja, dan maken ze maar een afschrift voor me... Verder zoek ik ook nog blanco werkbriefjes, want het is morgen mijn laatste werkdag... Dus maar even hopen dat mijn collega's 5 legen voor mijn hebben... Ben bang dat het in een doos gekomen is, die ik vorige week heb weggegooid.. Kamer stond ook bol van campagne-materiaal en zo![]()
En dan lekker de hele nacht met ons samen... Dan morgenochtend weer op de wc zitten, en als het wat drukker is weg sluipenquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
I wish..Hier is het tenminste lekker rustig..
Oh zekerquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En dan lekker de hele nacht met ons samen... Dan morgenochtend weer op de wc zitten, en als het wat drukker is weg sluipen
Zie je er wel voor aan![]()
![]()
Ik zoek niet meer, misschien krijg ik straks nog een ingeving waar het is, maar ik zou echt niet meer weten waar ik het zoeken moet...quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:38 schreef Litso het volgende:
[..]
Ah zo, succes
Mocht je nog liefde zoeken: ik ben nog wel even online
Ik zal je persoonlijk aanwijzen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En dan ben ik straks de schuldige omdat ik je op dat idee bracht![]()
Er is nu een reclame van Apeldoorn bellen:quote:
Die reclame is vast nieuw?quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Er is nu een reclame van Apeldoorn bellen:
Die vent wijst een maffiabaas aan in de rechtszaal, dus verhuist ie naar het andere kant van het land. Daar blijkt ie de zoveelste inwoner te zijn, dus tv en krant en zo aan de deur...
Maar eeeuh, als jij me persoonlijk komt aanwijzen, betekent dat dat je terug komt![]()
O ja, ik ben niet meer teruggeweest daarnaquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:48 schreef Litso het volgende:
Hoe is het trouwens met je date afgelopen zondag?
Ja, volgens mij is ie er nog niet zo lang voor... Daarom leg ik het even helemaal voor je uitquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:48 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die reclame is vast nieuw?
Ik ken m niet![]()
Dag wyfke! En ik denk straks nog even aan je!!quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:54 schreef Janetje het volgende:
Welterusten lui.
Ik las hem later ook verkeerd. Ik bedoelde: "Hoe is het met je date afgelopen, zondag?"quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O ja, ik ben niet meer teruggeweest daarna![]()
Maar de date is al afgelopen
Houjequote:Op donderdag 9 maart 2006 23:54 schreef Janetje het volgende:
Welterusten lui.
Die was heel leuk en heel gezellig!quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:59 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik las hem later ook verkeerd. Ik bedoelde: "Hoe is het met je date afgelopen, zondag?"
Dat klinkt alsof je plezier hebt gehad maar dan zonder sexquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:00 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Die was heel leuk en heel gezellig!
Jou blijft niet veel verborgen zeker?? Of sla je toch de plank mis??quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:05 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je plezier hebt gehad maar dan zonder sex
Ik snap je niet?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jou blijft niet veel verborgen zeker?? Of sla je toch de plank mis??
Half.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:19 schreef Misstique het volgende:
Iedereen al weg?
Je laatste? Goedzo!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:23 schreef Misstique het volgende:
Ik ga zo zelf ook, rook nog ff een laatste peuk.
Van vandaag dan. Of nee, van voor het slapen gaan.quote:
Dat doe je er omquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:32 schreef Litso het volgende:
[te laat] Truste!
Ik ben een beetje bang voor Mtquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nou, een beetje pit had ik toch wel bij je gezocht hoor
Gaat dat niet samen dan?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En vorige week was je nog zo verliefd op haar
Hey!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:56 schreef pc-fr34k het volgende:
Daar ben ik ook weer eens.
Ja weet ik veel ik vind je wel geschikt als kandidaatquote:
Welkomquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:56 schreef pc-fr34k het volgende:
Daar ben ik ook weer eens.
Sterk voorbeeldquote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O, nee.. Na de avonturen van Lupa zit je echt niet op mijn ervaringen te wachten
Ik weet waar mijn kwaliteiten zitten, en die zitten in die ervaringen en niet achteraf als ik ze kenbaar maakquote:
Hey!quote:
Dank.quote:Met wat voor joint deze keer??
[/quote
Geen..]
[quote]Op vrijdag 10 maart 2006 01:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Welkom
Jaja maar Lupa is daaraan ook ten onder gegaanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik weet waar mijn kwaliteiten zitten, en die zitten in die ervaringen en niet achteraf als ik ze kenbaar maak
Ik zeg net dat ik me meer inspan tijdens de ervaring dan er over te praten... Dat ik sex heb gehad hoeft soms niet een geheim te zijn, maar hoe en waar is toch helemaal niet belangrijk?? Dollen daarover is wel weer leukquote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jaja maar Lupa is daaraan ook ten onder gegaan
Mensen gingen spontaan niet meer eten enzo
eujquote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jaja maar Lupa is daaraan ook ten onder gegaan
Mensen gingen spontaan niet meer eten enzo
nee men , ik had gewoon een oraal orgasmequote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat jij?
Ah daar heb ik nooit last vanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:15 schreef donnahvh het volgende:
[..]
nee men , ik had gewoon een oraal orgasme![]()
*snapt de naam Oral B plots een stuk beter!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:15 schreef donnahvh het volgende:
[..]
nee men , ik had gewoon een oraal orgasme![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*snapt de naam Oral B plots een stuk beter!
Haal haar nou niet aanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*snapt de naam Oral B plots een stuk beter!
De lekkerste tijd is toch ook de tijd dat je vlak voor een orgasme zit?? Gewoon even van de wereld zijn??quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:16 schreef donnahvh het volgende:
[..]
nee jij bent steeds alleen maar naar dat hoogtepunt aan t werken![]()
vreetzak![]()
om vervolgens derest vande dag zakkieblauw gevoel te hebben?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
De lekkerste tijd is toch ook de tijd dat je vlak voor een orgasme zit?? Gewoon even van de wereld zijn??
Trustequote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:23 schreef donnahvh het volgende:
[..]
nah ik ga maar naar mn nest , snap t niet meer allemaal geloof ik![]()
trutse![]()
*broek naar beneden doet*quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Horseshit! Je bent echt blauw... Mag ik je nu nog wel zoenen dan??
Chagrijnig.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:42 schreef Litso het volgende:
Is er iets, C?
Ben je sjaggie?quote:
Ik lust geen ei.. en maggi alleen zuigt.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:46 schreef Litso het volgende:
[..]
Ben je sjaggie?
Pak de maggie
Giet het over een ei
Ben je morgen weer blij
Ja, ik weet dat je blauwen altijd wel mag pijpen.. maar zoenen is toch een heel ander verhaal..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:45 schreef Litso het volgende:
[..]
*broek naar beneden doet*
O wacht, zoenen zei je he?
Moet dit nu?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat je blauwen altijd wel mag pijpen.. maar zoenen is toch een heel ander verhaal..![]()
Toch had ik dit enigzins verwacht.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Eehm, liefst wel. Nu is 'ie nog hard.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Horseshit.. Aan wiens gulp zat ik dan??
Nieuw stopwoordje?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Horseshit! Je bent echt blauw... Mag ik je nu nog wel zoenen dan??
Er is geen paard aan te pas gekomen..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:11 schreef Litso het volgende:
[..]
[..]
Nieuw stopwoordje?
Ik wil niet weten wat jij dit weekend hebt gedaan
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:11 schreef Litso het volgende:
[..]
[..]
Nieuw stopwoordje?
Ik wil niet weten wat jij dit weekend hebt gedaan
Jij wel?quote:
En dan weer een reeksenstop??quote:Op vrijdag 10 maart 2006 02:15 schreef Litso het volgende:
Bijna vol trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |