quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We denken alleen maar aan je geluk![]()
Bekijk het nou eens positief![]()
1: BttD gaat niet vreemd
2: Geen hordes vrouwen om BttD heen
3: Hij heeft alle tijd voor je.
4: Hij houd van een zelfstandige vrouw (aangezien hij geen geld heeft om dr te onderhouden)
5: Hij heeft altijd tijd in het weekend
Match made in heaven![]()
ik heb chipjes.. bolognese chipjesquote:
Ik heb al andere plannen, en die zijn niet met BttDquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We denken alleen maar aan je geluk![]()
Bekijk het nou eens positief![]()
1: BttD gaat niet vreemd
2: Geen hordes vrouwen om BttD heen
3: Hij heeft alle tijd voor je.
4: Hij houd van een zelfstandige vrouw (aangezien hij geen geld heeft om dr te onderhouden)
5: Hij heeft altijd tijd in het weekend
Match made in heaven![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:07 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb al andere plannen, en die zijn niet met BttD![]()
deel die info eens melis...quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:07 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb al andere plannen, en die zijn niet met BttD![]()
Ik met mijn beste vriendin, die vent moet ik eerst nog aan de haak slaanquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:08 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ik kom wel met een vent...
.. mijn vent![]()
Ik was erg verbaasd dat mijn vriend mee wilde eigenlijkquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik met mijn beste vriendin, die vent moet ik eerst nog aan de haak slaan
Hij is onzettend leuk! En en en... dat was het welquote:
Het is niet echt alleen voor meisjes, hoewel die er wel in overvloed zullen zijn natuurlijkquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:10 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ik was erg verbaasd dat mijn vriend mee wilde eigenlijk![]()
dit schrikt mannen af..quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik met mijn beste vriendin, die vent moet ik eerst nog aan de haak slaan
mijn god.. is robby williams nog of alweer in het land?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:11 schreef melismay het volgende:
[..]
Het is niet echt alleen voor meisjes, hoewel die er wel in overvloed zullen zijn natuurlijk
Niet op die manier... hoewel... ergens ook wel weer van toepassingquote:
Nopequote:Op donderdag 9 maart 2006 20:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
mijn god.. is robby williams nog of alweer in het land?
die ziet er welquote:
Werk jij op een sociale werkplaats dan?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:14 schreef Q. het volgende:
Zal ik me hier ook maar weer ff melden?
Yup, onwijs veel zin inquote:
Ja, en feel free om nu te gaan zeiken op mijn muzieksmaak als dat je blij maaktquote:
Ben net geweestquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:19 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja, en feel free om nu te gaan zeiken op mijn muzieksmaak als dat je blij maakt
Kop op Melis, dat doen we allemaal in deze slowchat, niet te serieus nemen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:19 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja, en feel free om nu te gaan zeiken op mijn muzieksmaak als dat je blij maakt
DAT is pas erg.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ben net geweest
en ik heb ook muziek van kelly in mijn playlist..maar ja... ook bennie nijman en gabber piet ..
Alsof ik jullie serieus neemquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kop op Melis, dat doen we allemaal in deze slowchat, niet te serieus nemen.![]()
ja.. en wat nummers van the smiths..quote:
Daar lijkt het wel regelmatig op.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:15 schreef Burdie het volgende:
[..]
Werk jij op een sociale werkplaats dan?
ach.. jij wordt ook niet serieus genomen door ons..quote:
ik was het vergeten...quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:23 schreef Burdie het volgende:
[..]
ik dacht dat jij die niet kende
je loog tegen mij...
(alsof ik een kind was)
Wederzijds niet serieus nemenquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
ach.. jij wordt ook niet serieus genomen door ons..
Waar ligt de klemtoon in hier?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:23 schreef nixxx het volgende:
[..]
ach.. jij wordt ook niet serieus genomen door ons..
dat weet je bestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |