Dat is meer iets voor SEX, misschien dat ik daar de volgende estafetteronde wel voor in kan schrijvenquote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:51 schreef tonks het volgende:
Ik ben er toch
Wat? Zag je iets bruins?quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:51 schreef Razor21 het volgende:
Ik wil wel met je klitje spelen hoor![]()
Vergat in het fotoboek te kijken![]()
Ik ben eigenlijk nog nooit in HBB of BB5 geweest.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Ik voel mezelf meteen helemaal thuis...
quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:53 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nog nooit in HBB of BB5 geweest.
Tonks is heaumeaux hoor ! Hem kun je gewoon knuffelen zonder dat je iets gebeurd ! Succes!quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Ik voel mezelf meteen helemaal thuis...
Ik weet (bijna) zeker dat ik jou daar in één van de reltopics wel voorbij heb zien komen... Of het was in FB, kan ook... Bijna hetzelfde af en toequote:Op donderdag 9 maart 2006 18:53 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nog nooit in HBB of BB5 geweest.
En dan ben ik nog dik ook... Kortom: afschrijven die hap...quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:51 schreef Razor21 het volgende:
Ik wil wel met je klitje spelen hoor![]()
Vergat in het fotoboek te kijken![]()
O reltopicsquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik weet (bijna) zeker dat ik jou daar in één van de reltopics wel voorbij heb zien komen... Of het was in FB, kan ook... Bijna hetzelfde af en toe
Zei je moeder ook, en toen was daar opeens je kleine zusje.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Tonks is heaumeaux hoor ! Hem kun je gewoon knuffelen zonder dat je iets gebeurd ! Succes!
Shit, was het zó duidelijk?quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:56 schreef Razor21 het volgende:
Verkapt - kijk - mij - eens - buiten - het - Big Brother- Seizoen - een - verkapt - nieuw - BB topic - openen![]()
Verkapt "Ik-Ben-een-kut-user-die-nooit-aandacht-krijgt-en-daarom-gebruik-ik-dikke-letters-maar-ben-eigenlijk-helemaal-niet-grappig"-replyquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:56 schreef Razor21 het volgende:
Verkapt - kijk - mij - eens - buiten - het - Big Brother- Seizoen - een - verkapt - nieuw - BB topic - openen![]()
Dank je voor deze toevoeging, held!quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:57 schreef tonks het volgende:
[..]
Verkapt "Ik-Ben-een-kut-user-die-nooit-aandacht-krijgt-en-daarom-gebruik-ik-dikke-letters-maar-ben-eigenlijk-helemaal-niet-grappig"-reply
Bink !quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:56 schreef tonks het volgende:
[..]
Zei je moeder ook, en toen was daar opeens je kleine zusje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |