Zeker Cafe de Bruine Snor he ? Vuile Faggetquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:41 schreef Razor21 het volgende:
Maar ik ga straks wel naar een bruin cafe![]()
![]()
![]()
![]()
Nee toevallig het Oranje Cafe "t Wapen van Huizenquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Zeker Cafe de Bruine Snor he ? Vuile Fagget![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:43 schreef __droogkloot__ het volgende:
Uhm ik heb zoveel bruine kleren en dat ziet er alles behalve bejaard uit. Sommige mensen staat dat nu eenmaal fatsoenlijk.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:43 schreef __droogkloot__ het volgende:
Uhm ik heb zoveel bruine kleren en dat ziet er alles behalve bejaard uit. Sommige mensen staat dat nu eenmaal fatsoenlijk.
Nee mijn grapjas...zegt die dove vanmiddag in de wachtkamer tegen mij "volgens mij hoor ik hier niet" Waarop die blinde roept "Ach zeik niet meer zo ik zie het allemaal niet meer zittenquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
En nu maar hopen dat je dit topic ook in je "Grappigste topics ooit" onderschrift kunt toevoegen he ? Lolbroek, je hebt zeker de grapjurk aan he ? Hihihihihi
Dat heet camouflagequote:Op donderdag 9 maart 2006 18:48 schreef xman het volgende:
LOL ik ben bruin en m'n hele interieur is houttinten.
boven je.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:51 schreef Extend het volgende:
Ben benieuwd wanneer de eerste negergrap komt
hou dan maar op.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:54 schreef Razor21 het volgende:
maar het moest soort van grappig lijken zijn)![]()
![]()
![]()
niet in dit topicquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:00 schreef Extend het volgende:
[..]
Verkapte wannabe grappige opmerkingen.![]()
Het behoort bruin te zijnquote:
Ik weet niet?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:13 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Het behoort bruin te zijn
Kent de nieuwe MOD eigenlijk Tubgirl al ?
witte chocolaquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:15 schreef PsyCha het volgende:
maar chocola is ook bruin
quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:13 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Het behoort bruin te zijn
Kent de nieuwe MOD eigenlijk Tubgirl al ?
En lelijk!quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:18 schreef Molluck het volgende:
[..]
En lelijk!
Weet je waarom ze zo snel zwemt? Die kin die klieft door het water zodat ze al haar tegenstanders te snel af is.
hee.. ik werk in Huizen..quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:44 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee toevallig het Oranje Cafe "t Wapen van Huizen![]()
Je moet ook geen bruin pak aantrekken, ook geen broek. Bruine shirts kunnen best mooi zijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |