pet opquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:13 schreef Borkydude het volgende:
En morgen ga ik voor het eerst naar me nieuwe school
Gewoon een ander meisje denk ik. Eentje die wel tieten heeftquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:14 schreef El_Rolando het volgende:
Die krijgen volgende keer wat van je te horen? Of neem je voortaan een andere kapper?
Kijk, dat is nou samenwerkenquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:15 schreef Borkydude het volgende:
Stervendehoerenklotekapper
Mag je wel buikgriep zeggen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:15 schreef flugeltje het volgende:
Hoi ik ben de nieuwe mod en ik heb de FAQ goed gelezenZiektes mogen niet in de TT, wat wil je dat ik er van maak TS?
Wat moet ik zeggen? Ik vind het niks, plak het er maar weer aan?quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:16 schreef xman het volgende:
De kapper vraagt toch wat je ervan vind na de knipbeurt! Wat zei je toen?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:15 schreef LudoSanders het volgende:
"Ik denk wat is het koud aan me oren man?! kutkapper man!"
Alleen als je er last van hebtquote:
Had je misschien minder hoeven te betalen, of ze had je een nieuwe coupe aangemeten..quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:17 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wat moet ik zeggen? Ik vind het niks, plak het er maar weer aan?
Je staarde zeker de hele tijd naar haar tieten in plaats van op te lettenquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:15 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Gewoon een ander meisje denk ik. Eentje die wel tieten heeft
Ze had geen tieten, dus keek ik naar de Autoweek...quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:18 schreef longinus het volgende:
[..]
Je staarde zeker de hele tijd naar haar tieten in plaats van op te letten![]()
Gewoon toeval man, en ik doe gewoon mijn hoodlegend kleren aan.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:19 schreef iDex het volgende:
mensen die in het nieuw en net geknipt naar de nieuwe school gaan
Nee! "Maak het maar fatsoenlijk, zo vind ik het niks!"quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:17 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wat moet ik zeggen? Ik vind het niks, plak het er maar weer aan?
hij wordt er keihard voor gestraft!!!!!!!! HAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:19 schreef iDex het volgende:
mensen die in het nieuw en net geknipt naar de nieuwe school gaan
mja ik bedoel jou niet hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:21 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Gewoon toeval man, en ik doe gewoon mijn hoodlegend kleren aan.![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:13 schreef tonks het volgende:
haha verander je naam dan maar in dorkydude HAHAHAHAHAA.
ik mag hopen niet het kapsel uit je avatar?quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:29 schreef Tafkahs het volgende:
had ik vandeweek ook, na doorvragen kwam ik er achter dat ze een 18 jarige vmbostagiaire uit Lelystad was die al 4 maanden stage liep![]()
Op zo'n moment sta je doodsangsten uit..
Mogelijkheid 3: Hij gaat het leger in!quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:29 schreef splendor het volgende:
Mogelijkheid 1: Je trekt een lonsdale trui aan en zet daar metteen de juiste toon mee morgen op je nieuwe school.
Mogelijkheid 2: Je leent even een scheerapparaat en haalt de rest er ook af, staat nog beter ook.
Dat is van Koot en De Biequote:Op donderdag 9 maart 2006 18:30 schreef iDex het volgende:
[..]
ik mag hopen niet het kapsel uit je avatar?
nee, dat is geleend. Ik heb het later bij laten werken, maar het is vervelend dat zoiets wel eerst 12,50 moet kostenquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:30 schreef iDex het volgende:
[..]
ik mag hopen niet het kapsel uit je avatar?
touchéquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:13 schreef tonks het volgende:
haha verander je naam dan maar in dorkydude HAHAHAHAHAA.
shit je was me voorquote:
whahahahaha owned... oh god!!quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:11 schreef Borkydude het volgende:
Net naar de kapper geweest, ik zeg nog niet te kort aan de zijkant. Wat doet ze, ze geeft me een fucking bloempotkapsel. Ik heb nu een pet op, en nu lijkt het gemillimeterd, maar als ik hem afdoe zit er haar onder
zo kut he, ik ook al zoekenquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:52 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
shit je was me voor![]()
Enigste hit bij google op "bloempotkapsel"![]()
Dat heet 'bowlcut' in 't Engels.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:52 schreef -skippybal- het volgende:
shit je was me voor![]()
Enigste hit bij google op "bloempotkapsel"![]()
Inclusief nieuw montuur is duur.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:57 schreef -Sandstorm- het volgende:
TS had deze foto bij zich toen hij naar de kapper ging:
[afbeelding]
Doe mij die maar
quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat heet 'bowlcut' in 't Engels..
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat heet 'bowlcut' in 't Engels..
Ik lijk idd wel een beetje op een commando.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:31 schreef xman het volgende:
[..]
Mogelijkheid 3: Hij gaat het leger in!![]()
We kunnen zeker geen foto's verwachten?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:12 schreef Borkydude het volgende:
Het is een beetje een kruising tussen deze 2:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou ik ook zeggen met zo'n kop.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:15 schreef Borkydude het volgende:
Nee, me USB dinges is kapot dus kan me camera niet aanluiten.![]()
Sturingquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:12 schreef Borkydude het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jij bent de grappigste allochtoon everquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:19 schreef Allochtoon het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen met zo'n kop.
Kan je niet wat schaamhaar aan je hoofd plakken?
Oh wacht je bent 15![]()
Geef me je adres even dan stuur ik je een kaartje als je teelballen zijn ingedaald.![]()
tyfusbouwvakker!quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:15 schreef flugeltje het volgende:
Hoi ik ben de nieuwe mod en ik heb de FAQ goed gelezenZiektes mogen niet in de TT, wat wil je dat ik er van maak TS?
Geleerd van de buurtvaderquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jij bent de grappigste allochtoon ever![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:00 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Weer wat geleerd![]()
[afbeelding]
Wist niet dat Agent Orange zo'n ziek goedje was![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:15 schreef LudoSanders het volgende:
"Ik denk wat is het koud aan me oren man?! kutkapper man!"
Die tweede foto,quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:12 schreef Borkydude het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik had ook een kuif, net als die van jou zo in een punt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:52 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe vet genaaid
Zowieso waarom doe je je haren niet in een kuif zoals mij ?
Je weet, de eerste indruk is altijd het belangrijkste. Dus.....quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:13 schreef Borkydude het volgende:
En morgen ga ik voor het eerst naar me nieuwe school
Allochtoonquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:52 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe vet genaaid
Zowieso waarom doe je je haren niet in een kuif zoals ik?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:00 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Weer wat geleerd![]()
[afbeelding]
Wist niet dat Agent Orange zo'n ziek goedje was![]()
Goa jij moar sloapequote:Op donderdag 9 maart 2006 23:32 schreef LudoSanders het volgende:
Gewoon een klare lamlul die kapper.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |