Dit vind ik dan wel weer een stoere actie van hemquote:
Die ga ik voor m'n raam hangen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:22 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dit vind ik dan wel weer een stoere actie van hem
Nou niet dus..gewoon ff photoshoppen en je wint...vet oneerlijk!quote:4. Extra prijs: Iedereen die een foto van zichzelf met de Rexona Idols- ster opstuurt, doet mee aan deze prijsvraag. De te winnen prijzen zijn 6 x 2 kaarten voor de finale van Idols op 11 maart 2006. Elke winnaar krijgt 2 kaarten, dus er zij in totaal 6 winnaars. Door een jury worden de meest originele foto's uitgekozen en beloond met deze prijs.
Hmmmquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.rexona.nl/sterrenfoto.php
Wat een randdebielen!
[..]
Nou niet dus..gewoon ff photoshoppen en je wint...vet oneerlijk!
Ja, daar hoef je niet eens zelf een ster voor te hebben. Lijkt me toch niet echt handig van Rexona.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.rexona.nl/sterrenfoto.php
Wat een randdebielen!
[..]
Nou niet dus..gewoon ff photoshoppen en je wint...vet oneerlijk!
Alle winnaars zijn dus al bekendquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:02 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hmmm. Laat ik daar nou best goed in zijn
Nu nog iets bedenken dan
Ja daar kwam ik ook net achterquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Alle winnaars zijn dus al bekend
maar zonder krukken had je dr helemaal niet herkendquote:
Ze heeft idd weinig indruk op mij gemaakt, behalve dat ze er wel geinig uitziet.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:41 schreef J-net het volgende:
[..]
maar zonder krukken had je dr helemaal niet herkend![]()
geen idee waar iedereen zitquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:42 schreef WithMe het volgende:
Al iemand herkend?
Inclusief krukkenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze heeft idd weinig indruk op mij gemaakt, behalve dat ze er wel geinig uitziet.
Ik nog niet, jij wel??quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:42 schreef WithMe het volgende:
Al iemand herkend?
Nope, mag zo blijvenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:42 schreef WithMe het volgende:
Al iemand herkend?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:43 schreef J-net het volgende:
[..]
Inclusief krukken![]()
Die enorm brede lach is echt opvallend.......
Maar dat je op je 23e al een artiestennaam hebt.....
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:45 schreef WithMe het volgende:
Dit ziet er toch wel erg vreemd uit hoor, een hoogzwangere en iemand op krukken.
En toch mag Renske van mij als eerste wegquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:45 schreef WithMe het volgende:
Dit ziet er toch wel erg vreemd uit hoor, een hoogzwangere en iemand op krukken.
Uurtje.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
hoelang duurt deze uitzending?
Een uur.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
Tot 21:30quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb er ook vet veel zin in! gaat denk ik reuze spannend worden.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:49 schreef charmed_angel het volgende:
okidoki....![]()
Ik heb zin in morgenDe finale
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |