abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 maart 2006 @ 03:04:38 #51
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_35901143
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 03:01 schreef TruckingOtto het volgende:

[..]

aha. juist. ik mis even wat ofzo.
je krijgt ruzie omdat je denkt dat vrouwen niet in staat zijn voor zichzelf op te komen, dat maakt je eng, snap je dat?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_35901173
dat miste ik dus even en ja, dat snap ik.
komt misschien wat raar over, maar ik had gelijk door dat dat stukje niet door een man getypt was, en al was het wel zo geweest, dan is dat een onnodig harde reactie.

ik denk overigens niet dat vrouwen niet in staat zijn om voor zichzelf op te komen. en ben ook niet eng.
What we've got here, is a failure to communicate. Some men, you just can't reach. So you get what we've had here last week. Which is the way he wants't, Well: He gets it! (Guns N' Fuckin' Roses - Civil War Intro)
pi_35901241
Al klinkt het heel fout weet ik pas na een potje sex of ik iemand echt echt leuk vind of dat ik mijn lul weer eens achterna loop, als ik na het sexen in bed blijf liggen en wil knuffelen weet ik zeker dat ik iemand meer dan leuk vind.

Don't underestimate a loaded dick!
This is what you are, this is what you get...
  vrijdag 10 maart 2006 @ 07:15:59 #54
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_35901803
voortaan niet meer snachts uit de stad achter de PC gaan zitten haha

thaleia.. excuses voor mijn uithaal, dacht inderdaad dat je een man was, maar goed, vind het niet minder vreemd, mij een watje te noemen, maar boeit me verder vrij weinig. Iig weer een meisje minder waar ik op zal vallen...

Overigens wordt ook niet helemaal begrepen door sommige wat ik bedoel.. het is heus niet dat als ik in de situatie kom dat ik met het meisje waar ik stapel op ben naakt in bed lig dat ik dan persé ze "kom we gaan knuffelen sex komt OOIT nog wel eens" want dat is totaal iets anders dan VOORDAT je in zo'n situatie komt enkel maar denkt aan een zoen, knuffel o.i.d. en dus niet aan sex... de lusten die ieder mens wel heeft heb ik heus ook wel, maar niet of nauwelijks in dit soort situaties. En dáár was ik benieuwd naar.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_35903594
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 07:15 schreef Stefkuh het volgende:
het is heus niet dat als ik in de situatie kom dat ik met het meisje waar ik stapel op ben naakt in bed lig dat ik dan persé ze "kom we gaan knuffelen sex komt OOIT nog wel eens" want dat is totaal iets anders dan VOORDAT je in zo'n situatie komt enkel maar denkt aan een zoen, knuffel o.i.d. en dus niet aan sex... de lusten die ieder mens wel heeft heb ik heus ook wel, maar niet of nauwelijks in dit soort situaties.
Gaat dat dan niet gewoon om meisjes die je aardig en leuk vindt als gewone vriendin ipv erop te vallen als potentiele levenspartner? Ik bedoel, je kunt heel dol zijn op je vrienden, en dus met ze willen knuffelen, maar voor iemand waar je echt op valt voel je in lichamelijk opzicht wel meer dan dat lijkt mij.

En als jij beweert dat dat bij jou niet zo is, dan vraag ik me af of je wel echt op die meisjes viel meer dan dat je het gewoon erg lieve meisjes vond....en als je antwoord ja is, dan ben ik erg benieuwd na hoeveel tijd je dan in het stadium komt dat je wel verlangt naar sex met ze. Als het er eerst niet is, wat maakt dan dat het later wel opkomt?

Overigens vind ik dat je vrij lange tenen hebt, maar dat terzijde.
pi_35903632
Of bedoel je gewoon dat je bij echte verliefdheid vooral erg graag voortdurend bij diegene wilt zijn en dat zelfs samen de plee poetsen je al een warm gevoel van binnen geeft?

Dat is normaal, en dat heet verliefdheid.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 15:27:01 #57
111387 Lukaso
bloemen houden van mensen
pi_35912731
ik denk dat je het meer moet zien als een drang die er even niet meer is. Je wilt heus nog wel met haar naar bed, maar het komt gewoon niet zo direct meer in je op als eerst. Je haalt misschien gewoon wel genoeg voldoening uit het alleen bij haar zijn, wat de sexdrang (tijdelijk) overbodig maakt.
pi_35923356
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 15:27 schreef Lukaso het volgende:
ik denk dat je het meer moet zien als een drang die er even niet meer is. Je wilt heus nog wel met haar naar bed, maar het komt gewoon niet zo direct meer in je op als eerst. Je haalt misschien gewoon wel genoeg voldoening uit het alleen bij haar zijn, wat de sexdrang (tijdelijk) overbodig maakt.
Een overbodige seksdrang Juist als ik verliefd ben, zit ik het liefst de hele dag, nacht en ochtend aan hem, op hem, onder hem
pi_35964189
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 23:35 schreef thaleia het volgende:
Omdat het een perfect versierpraatje is [...]
Dat zijn echt de ergsten. Want als ze het menen, dan zijn het watjes, en als ze het niet menen zijn het players.
Wat ben jij een heks.
pi_35964755
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 23:35 schreef thaleia het volgende:
Omdat het een perfect versierpraatje is "Ik begrijp ze niet hoor, die mannen die zo op seks en op uiterlijk gericht zijn. Ik vind het veel belangrijker dat ik het echt goed met iemand kan vinden en ik vind die seks echt maar een bijzaak naast een heleboel andere dingen die er echt toe doen. Maar daar ben ik geloof ik raar in, want als ik m'n vrienden hoor praten....ja dan voel ik me weleens een vreemde eend in de bijt"

Dat zijn echt de ergsten. Want als ze het menen, dan zijn het watjes, en als ze het niet menen zijn het players.

Toen ik in een hevige "behoefte aan diepgang en goede gesprekken"-fase was omdat m'n moeder ongeneeslijk ziek was was ik uitermate gevoelig voor dit soort praatjes. Nu ben ik er zo mogelijk nog gevoeliger voor, maar dan omdat ik er hevige jeuk van krijg.
(Zie het vet gedrukte.) Wat een lulkoek.
  zondag 12 maart 2006 @ 15:00:16 #61
144170 prey
achjeh, je moet toch wat he...
pi_35965591
Seks is zeker niet het eerste waar ik aan denk als ik een leuk meisje zie of ontmoet.
Maar sex is voor mij wel een belangrijk onderdeel van een relatie, en zonder dat, kan ik me niet voorstellen dat een relatie echt lang goed blijft gaan. Voor mij dan, andere mensen lukt dat misschien wel goed.
pi_35965650
quote:
Op zondag 12 maart 2006 13:35 schreef Glamorama het volgende:

[..]

Wat ben jij een heks.
Is ze ook. Een stevige beurt in haar achterste zal wonderen verrichten.
pi_35968922
Ik voel eigenlijk nooit iets seksueels voor mensen die ik leuk vind
You're living in a fantasy... world...
pi_35969737
Is ze niet gewoon lelijk?
  maandag 13 maart 2006 @ 06:36:03 #65
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_35981662
quote:
Op zondag 12 maart 2006 13:35 schreef Glamorama het volgende:

[..]

Wat ben jij een heks.
quote:
Op zondag 12 maart 2006 14:32 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

(Zie het vet gedrukte.) Wat een lulkoek.
quote:
Op zondag 12 maart 2006 17:19 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Is ze niet gewoon lelijk?
haha nee... nahja het ging nu niet over een specifieke "ze" hoewel die nu plotseling om de hoek heel misschien lijkt te komen kijken... (vaag toeval ) maar die is niet bepaald lelijk nee Want het was verder geen actueel onderwerp voor mij. Verder begrijp ik uit bepaalde reacties (en op sommige zal ik gewoon maar wijselijk niet reageren...) zoals "maak je niet druk.. dat is dan maar tijdelijk", dat ik het ook helemaal niet als een PROBLEEM zie Ik was enkel benieuwd hoe dat nou bij andere jongens lag, wat ruimer bekeken dan enkel binnen mijn vriendengroep.

Maargoed...

[ Bericht 14% gewijzigd door Stefkuh op 13-03-2006 23:33:19 ]
  maandag 13 maart 2006 @ 18:17:46 #66
25310 Chup
wat ik doe? ik ontdek
pi_35997592
Misschien is het gewoon zo dat het gevoel van zo ontzettend graag bij iemand willen zijn het gevoel van met diegene sex willen hebben overstemt. Bij diegene zijn is in eerste instantie het belangrijkst voor je als je helemaal weg bent van iemand.

(let op de misschien... )
mijn wereld is jouw wereld
  maandag 13 maart 2006 @ 21:41:26 #67
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_36004841
quote:
Op donderdag 9 maart 2006 15:29 schreef Stefkuh het volgende:
Onlangs een gesprek gehad met een meisje, over het feit dat als ik een meisje ECHT leuk vind dat dan sex absoluut niet iets is wat als eerste in me op komt. Ze begreep het niet helemaal, in de zin van dat ze dacht dat dat alleen bij vrouwen zo was. Nou moet ik zeggen dat ik in mijn omgeving ook best wel jongens ken die niet direct stoere mannen taal eruit gooien als "die ga ik zeeeker wel palen", maar meestal komt het daar toch wel snel op neer. En tuurlijk... zie ik een knappe dame voorbij lopen... of ergens op tv... je gedachte spelen een rol, dat houd je niet tegen, amar zodra je echt richting verliefd zijn gaat... dan speelt dat totaal geen rol bij mij. En ik vraag me soms af (zonder dat het me echt boeit), ben ik nou echt zo'n zeldzaam geval??

Over het algemeen beschouw ik de meeste jongedames als paalbaar en over het gros fantaseer ik dan ook wel... Pas als ik andere gevoelens jegens een vrouwpersoon krijg (dus meer, dan oppervlakkige geilheid, wat overigens behoorlijk zeldzaam is) word dit vervangen door allerlei romantische gedachtes en komt dat hele sex gebeuren op een lager pitje te staan. Als ik echter een relatie met dat soort jongedames aan ga, zijn die gedachten echter behoorlijk snel weer actueel .
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_36005363
ik vind ik ook een meisje leuk, die ook alleen maar de bedoeling heeft om goede vrienden te zijn, en als ze dan bij me is denk ik ook wel aan sex, en ga ik me ook heel anders gedragen, wat niet echt leuk is voor d'r
PS4 online: micro_nl
  maandag 13 maart 2006 @ 22:07:35 #69
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_36005894
quote:
Op maandag 13 maart 2006 18:17 schreef Chup het volgende:
Misschien is het gewoon zo dat het gevoel van zo ontzettend graag bij iemand willen zijn het gevoel van met diegene sex willen hebben overstemt. Bij diegene zijn is in eerste instantie het belangrijkst voor je als je helemaal weg bent van iemand.

(let op de misschien... )
denk dat je wel aardig in de buurt komt ja
  maandag 13 maart 2006 @ 22:08:50 #70
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_36005937
quote:
Op maandag 13 maart 2006 21:53 schreef guitarist.nl het volgende:
ik vind ik ook een meisje leuk, die ook alleen maar de bedoeling heeft om goede vrienden te zijn, en als ze dan bij me is denk ik ook wel aan sex, en ga ik me ook heel anders gedragen, wat niet echt leuk is voor d'r
Volgens mij heb je de openingspost niet goed gelezen
pi_36006113
ik wou het gewoon ff kwijt ik kom nooit in dit forum
PS4 online: micro_nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')