quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:26 schreef Aventura het volgende:
Monogaam is de standaard zo lijkt het en dat is ook zeker mijn uitgangspunt in een relatie, maar stiekem zou ik het ideaal vinden als we beide zouden kunnen overeenkomen dat een slippertje kan
Monogaam is de standaard zo lijkt het en dat is ook zeker mijn uitgangspunt in een relatie, maar stiekem zou ik het ideaal vinden als we beide zouden kunnen overeenkomen dat een slippertje kan
Hier nog iemand die is wat 'ie graag zou willen zijn. Als je de relatie als schillenmodelquote:Dus niet wat je werkelijk bent maar wat je zou willen...
Ik ben wel benieuwd naar een situatiebeschrijving, hoe ben je hier toe gekomen, achter dit bericht. Als je daar toe bereid bent natuurlijk?quote:Op maandag 20 maart 2006 18:45 schreef pvv1967 het volgende:
Mijn eerste jeugd monogaam...heb besloten mijn tweede jeugd polygaam door te brengen..(en ben maar alvast begonnen daarmee...)
Polygamy is anders een moeilijkere keuze dan monogamie als je niet stiekum wil doen, niet wil liegen en bedriegen...quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:18 schreef Tichelaar het volgende:
Polygamie kies je niet voor, monogamie wel. Ik kies er niet voor iig.
Slap excuus... monogamie is voor mij juist vanzelfsprekend, ik heb de behoefte ook niet om het met anderen te doen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:18 schreef Tichelaar het volgende:
Polygamie kies je niet voor, monogamie wel. Ik kies er niet voor iig.
blah blah blahquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:44 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Slap excuus... monogamie is voor mij juist vanzelfsprekend, ik heb de behoefte ook niet om het met anderen te doen.
Mensen die vreemd gaan en zeggen dat ze 'er niets aan konden doen' moeten maar eens goed kijken waar ze op de evolutionaire ladder staan en concluderen dat hun hersenen niet veel verder zijn ontwikkeld dan die van organismen die enkel een limbisch syteem hebben.
Geweldig argumentquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |