De dodelijkste ploeg en de leukste ploeg gun je niks? Verklaar je nader.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:36 schreef the_legend_killer het volgende:
Lyon , Barca , Juve en Inter zullen de halve finale's halen.
Finale dan zeker Juve , want die zijn sterker dan Inter.
Juve mag dan ook winnen , want Lyon of Barca gun ik niks.
ik heb er niks van meegekregen, vertel?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:34 schreef Trancelocator het volgende:
Hier nog een foto van Carole Rousseau. Echt te bizar voor woorden wat er vanmiddag gebeurde.
[afbeelding]
Kut clubsquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:42 schreef Tobbes het volgende:
[..]
De dodelijkste ploeg en de leukste ploeg gun je niks? Verklaar je nader.
Carole Rousseau (een grote bekendheid in Frankrijk) presenteerde de hele show. Ze begon tijdens de gesprekken met enkele prominenten raar te doen (stelde een vraag dubbel) en viel kort daarna flauw. Ze werd opgelapt, ging daarna vrolijk verder met de show, om later opnieuw kort het bewustzijn te verliezen. Uiteindelijk moest ze van het podium gedragen worden. Maar het grappige was dat zij wel weer terugkeerde om de show af te sluiten.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik heb er niks van meegekregen, vertel?
Het was niet in beeld, twee keer niet. Er staat vandaag in het AD wel een foto dat ze 'out' ligtquote:
Jammer dat ze geen kort rokje aanhadquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:59 schreef Trancelocator het volgende:
Alleen meer foto's:
[afbeelding]
[afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |