Wil je er over praten?quote:Op maandag 3 april 2006 22:33 schreef Thisbe het volgende:
Hoi snoezerds. De scriptie is nog steeds niet af![]()
Vroeger stonden ze bij de SB (studieboekenafdeling) geloof ik. Waar nu alles staat en of ze er uberhaupt nog staan weet ik niet. Ze hebben de zaak flink omgegooid.quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:06 schreef Sessy het volgende:
[..]
Is dat ja? Waar staan die dan? Gewoon bij jur of in het depot ergens of zo? Ik heb pas afgelopen week geleerd hoe je een biebboek inlevert en ik kan er nog steeds geen lenen, dus ik ben wat dat betreft rampzalig...![]()
Wie laat zijn fiets nou jattenquote:Op dinsdag 11 april 2006 02:34 schreef Leonoor het volgende:
Ondanks de gestolen fiets en de gemiste huis-arrest-tijd moet ik zeggen dat wij Utrechtse WO-rechten-mensen toch het beste kunnen drinken van iedereen!
Een goede nacht (en succes met de zoektoch naar een nieuwe fiets!)
Res nullius enzoquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:28 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Het was ook geen jatten.. Je hebt hem gewoon prijsgegeven.
Potverdikkie, wat een talent hebben we in ons midden!quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:53 schreef Sandersson het volgende:
Staats en Bestuursrecht herkansing --> 8,5
Inleiding in de rechtswetenschappen II herkansing --> 6 (schijnbaar moeilijkste vak uit de Prop)
![]()
![]()
SBRquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:53 schreef Sandersson het volgende:
Staats en Bestuursrecht herkansing --> 8,5
Inleiding in de rechtswetenschappen II herkansing --> 6 (schijnbaar moeilijkste vak uit de Prop)
![]()
![]()
SChijnt inderdaad, ik had er echter een 8 voorquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:53 schreef Sandersson het volgende:
![]()
![]()
Maken we er opeens een pimp-hier-met-je-talenten-topic van? Beetje beneden het niveau he!quote:Op zondag 16 april 2006 11:34 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Och, een van mijn (vele) talenten.
Als wij met onze talenten gaan pimpen zijn we nog ff bezig ....quote:Op maandag 17 april 2006 21:19 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Maken we er opeens een pimp-hier-met-je-talenten-topic van? Beetje beneden het niveau he!
Tijd voor temptation island, zodat ik morgen even soepeltjes arbeidsrecht in kan koppen! Al klaar Markzman, of heeft de eenzame opsluiting niet geholpen?
Anatoli, die gast heet Anatoliquote:Op dinsdag 18 april 2006 09:26 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Als wij met onze talenten gaan pimpen zijn we nog ff bezig ....Maar, veel succes dame en heer. Vechtse Banen is wel een eind fietsen
![]()
Btw, Markzman, is het nog gelukt met Handels- en rechtspersonen? Die 8 moet er gezien jouw talent toch wel inzitten. Anders Ayatollah even vriendelijk aankijken bij de nabespreking.
Amica, discretie is een van de pijlers van een goed advocaat.quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:27 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Anatoli, die gast heet Anatoli![]()
Maar Markzman (mag ik niet gewoon je naam typen? Dit gaat echt nergens over) komt donderdag gezellig met mij UB'en en gaat sowieso die 8 wel halen (toch!?). Overigens heb ik nog even een Nobiles voor je meegenomen om aan te tonen dat ik sowieso gelijk had over DJ Roog! Tot vanmiddag!
Ik heb trouwens dat NRC MC boekje even erbij gepakt (stond in de UB): Niet briljant, wel handig om even te lezen, dank voor de tip![]()
Confrère, maak je maar eens bekend. Heb ik immers ook gedaanquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Amica, discretie is een van de pijlers van een goed advocaat.
Bij de koffieautomaat! Neem je milieumok mee (gratis af te halen bij de Uitwijk i.v.m. logo-wijziging). We zeggen niet wat je gaat doen, je wordt niet thuisgebracht!quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:24 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Confrère, maak je maar eens bekend. Heb ik immers ook gedaanDonderdagmiddag, 15:15 UB zou ik zeggen.
Gratis? Waar?quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:27 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Bij de koffieautomaat! Neem je milieumok mee (gratis af te halen bij de Uitwijk i.v.m. logo-wijziging). We zeggen niet wat je gaat doen, je wordt niet thuisgebracht!
Stel je niet aan! Bus je mee? 14.02 lijn 6 naar Vechtse Banen!quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:29 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ha, H&R tentamen moet nog komen! Over een aantal uurtjes Arbeidsrecht. 40 MC vragen in 2 uur. Waren het er niet altijd maar 30 in 2 uur?
Bij de Uitwijk, in de hal van Trans I (dat heet nu anders), tegenover de witte zaal!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |