abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin donderdag 9 maart 2006 @ 13:02:51 #1
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_35875244
es·ta·fet·te (de ~, ~n/~s)
1 snelheidswedstrijd tussen verschillende teams waarbij elk team de af te leggen afstand onderling verdeeld heeft

Oftewel een evenement waarbij op gezette tijden het estafettestokje aan een ander wordt doorgegeven. Het zijn roerige maanden geweest in KLB. De boel was dusdanig dichtgeslibt met bagger, dat dat met de botte bijl opengebroken moest worden. Om dat dat met twee mods een onmogelijke klus is, ben ik voor de time being bijgesprongen, om KLB weer leefbaar te krijgen.
Er is heel veel tijd en energie in gaan zitten, ne ik heb ook aardig wat shitload over me heen gehad. Maar goed, het doel heiligt de middelen, en uiteindelijk lijkt het er op dat KLB weer leefbaar geworden is. Baggeren kun je nooit helemaal uitbannen, maar het lijkt er tenminste weer op.

Het gevaar van ergens heel veel energie in stoppen is, dat er verzuring toe kan slaan. En dat is iets wat ik bij mezelf de laatste weken bemerkte. KLB werd min of meer een moetje, ik kon te weinig tijd in GC steken, en ook in andere subfora kwam ik nauweljiks meer, en dat begon ik eigenlijk wel te missen. Dus vond ik het tijd om het stokje door te geven aan iemand met een frisse blik, en nieuwe ideeën.

Nu is er op een tijdelijk forum een modje actief, die een hele fijne en frisse manier van modereren heeft, en waarvan het eigenlijk ontzettend zonde zou zijn als zij uit de crew zou verdwijnen. Ik ben dus achter de schermen aan het polsen gegaan, en in samenspraak met de FA's zijn we er prima uitgekomen. Ik ga weer terug naar GC en vanaf zondag word ik op KLB opgevolgd door niemand minder dan:

F L U G E L T J E

Ik ben er van overtuigd dat zij in staat is om samen met Tha_t en Termie weer een leuk forum van KLB te maken waar het goed toefen is. Flugeltje heel veel plezier en succes met KLB !!!!
©Buzzer
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')