eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:12 schreef c0nd0r het volgende:
En daar moest je een account voor aanmaken?
Trouwens.. Hij mag jou ook niet
ja hallo... ik moet toch ergens mee beginnen....quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:13 schreef -Sandstorm- het volgende:
Volgens mij is TS stiekem zelf Kas van Iersel. Om populariteit te vergroten zeg maar![]()
Welkom op Fok!quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:17 schreef kwal het volgende:
[..]
ja hallo... ik moet toch ergens mee beginnen....
is 't weer niet goed![]()
maar goed.... nog meer mensen met dezelfe mening in plaats MIJ nu een btje af gaan zitten kraken![]()
![]()
![]()
Houden zo zou ik zeggen !!quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:24 schreef VaderJacob het volgende:
Ik ken hem niet, ben ik nu wereldvreemd![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:24 schreef VaderJacob het volgende:
Ik ken hem niet, ben ik nu wereldvreemd![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:27 schreef Djeez het volgende:
Kas van Iersel... He, was dat niet die goser die tien jaar geleden 'Denktank' presenteerde ?
Of Over de balk. Hij is ook voice over bij RTL Boulevardquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:27 schreef Djeez het volgende:
Kas van Iersel... He, was dat niet die goser die tien jaar geleden 'Denktank' presenteerde ?
Ken ik ook nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:27 schreef Djeez het volgende:
Niemand kan zijn kop verdragenquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:28 schreef Repeat het volgende:
Dat is toch die knakker die gefaald is bij de tv dus daarom nu maar bij de radio zit... ?
welkom op FOk!quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:17 schreef kwal het volgende:
[..]
ja hallo... ik moet toch ergens mee beginnen....
is 't weer niet goed![]()
maar goed.... nog meer mensen met dezelfe mening in plaats MIJ nu een btje af gaan zitten kraken![]()
![]()
![]()
nog zo'n drama, met dr (letterlijk) veels te grote mond op de tvquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:30 schreef Darth.Vader het volgende:
Nee je moet hiernaar gaan luisteren:
[afbeelding]
Waar een politiek correcte trut is dat zeg
Hehe die voice over doet/deed Jensen altijd geniaal na. Die overdreven amerikaanse uitspraak..quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:29 schreef Lionfish het volgende:
[..]
Of Over de balk. Hij is ook voice over bij RTL Boulevard
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |