Ik ook niet. Wellicht komt dat nog.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb even geen inspiratie voor een nieuwe...
ik stel voor: tieten en Vodkaquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb even geen inspiratie voor een nieuwe...
workaholicquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat is nu precies de reden waarom ik nu nog op mijn werk zit en wederom mijn college ga missen.
* nixxx pil van Drion aangeeftquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:27 schreef MoChe het volgende:
ik ben in brabant!
Ik ben van de 'je komt het maar halen'-beweging.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:14 schreef Thisbe het volgende:
Potentie? Bewijs het maar!
je gaat te veel met liefie_ omquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:28 schreef Polen het volgende:
[..]
Ik ben van de 'je komt het maar halen'-beweging.
mn chocotaart lukt niet eens goedquote:
kan je chocoprut gaan etenquote:
ik had t recept gevonden voor een heel vage! moest je chocopudding in doenquote:
"Mag ik mezelf even voorstellen? ik ben Mokster.. vanaf 2007 minister van integratie envreemdelingenzakenquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:33 schreef Mokster het volgende:
Iemand nog ideeën voor mijn nieuwe sig?
Weekje in een concentratie kamp?quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:40 schreef Mokster het volgende:
Ik heb een ernstige vorm van concentratiegebrek.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:33 schreef Mokster het volgende:
Iemand nog ideeën voor mijn nieuwe sig?
lijkt me wel voldoendequote:Op woensdag 1 maart 2006 19:25 schreef nozem het volgende:
Mokster is een [...] blonde stoot van in de 30 [...]
Brabant.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:27 schreef MoChe het volgende:
ik ben in brabant!
zelfgemaakte?quote:
Maakt niet uit, dat komt vaker voor bij mensen van jouw leeftijd.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:40 schreef Mokster het volgende:
Ik heb een ernstige vorm van concentratiegebrek.
In het volgende kabinet verandert die post in de naam Minister van assimilatie en deportatie.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
"Mag ik mezelf even voorstellen? ik ben Mokster.. vanaf 2007 minister van integratie envreemdelingenzaken"
Daar heeft Woutertje de guts niet voorquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In het volgende kabinet verandert die post in de naam Minister van assimilatie en deportatie.![]()
Ik had het meer over een passende naam voor Verdonk, maar inderdaad, als het een beetje meezit zijn we volgendjaar van haar verlost.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
Daar heeft Woutertje de guts niet voor
en mokster te lief voorquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
Daar heeft Woutertje de guts niet voor
quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had het meer over een passende naam voor Verdonk, maar inderdaad, als het een beetje meezit zijn we volgendjaar van haar verlost.![]()
Ach, dat compenseert Rita wel door de lagere kosten van het asielbeleid.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
Maar is zonde.. moet al het briefpapier ook weer aangepast worden..
Weggegooid geld.. PTT Post potverdomme!
Maar ik zou niet willen dat Moks daardoor dr baan kwijtraakt..quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach, dat compenseert Rita wel door de lagere kosten van het asielbeleid.![]()
Dan heeft Mokster juist nog meer tijd om te Fokken.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
Maar ik zou niet willen dat Moks daardoor dr baan kwijtraakt..
De hele IND vervangen door een persoon van de sociale werkplaats die de hele dag met een groot "NEE" stempel in de weer kan
fokken én 'fokken'quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan heeft Mokster juist nog meer tijd om te Fokken.![]()
Om de onsterflijke woorden van Pheno te quoten: " De posts van deze user worden gesponord door zijn baas"quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan heeft Mokster juist nog meer tijd om te Fokken.![]()
Ik bedoelde naast het stempelen. Goed, het werk is wat minder uitdagend, maar dat mag de pret niet drukken.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
Om de onsterflijke woorden van Pheno te quoten: " De posts van deze user worden gesponord door zijn baas"
Met een salaris fok je toch makkelijker
Moks is niet van de sociale werkplaatsquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik bedoelde naast het stempelen. Goed, het werk is wat minder uitdagend, maar dat mag de pret niet drukken.![]()
Hoe durf je te beweren dat mensen op een sociale werkplaats niet aardig zijn?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
Moks is niet van de sociale werkplaats
Hartstikke intelligent en aardig!
die zijn niet "hartstikke intelligent EN aardig"quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe durf je te beweren dat mensen op een sociale werkplaats niet aardig zijn?![]()
Misschien moet ik me ook maar eens op een sociale werkplaats melden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
die zijn niet "hartstikke intelligent EN aardig"
Scherp blijven he..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |