Ik stond klaar met mijn telefoon, maar toen belaagde de maarschalk mij met zijn spatel!quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:07 schreef Gizmo112 het volgende:
foto's anyway, geloof het anders niet
Heb jij geen kettingslot? Klacht indienen bij de oppermaarschalk.. Die man zou niet losgelaten moeten worden met een spatel.. Tenzij het een plastic spatel was...quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:08 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik stond klaar met mijn telefoon, maar toen belaagde de maarschalk mij met zijn spatel!
Wat is "heuchelijk"?quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:56 schreef Tobbes het volgende:
Het is een feestelijke dag, die ik nooit meer zal vergeten. Marijnissen was twee dagen te vroeg want vandaag is Nederland pas echt mooier geworden! Al jaren fiets ik bijna dagelijks langs het traject van de toekomstige Randstadrail. en al jaren zie ik werknemers van ProRail en BAM niets anders doen dan naar papieren staren en koffie drinken.
Maar vandaag, voor het eerst in maanden, waren ze actief!Ze speelden oorlogje! Aan allebei de kanten van het spoor hadden ze loopgraven gegraven en daarin bewogen ze zich gebukt voort! Aan de noordzijde van het spoor de ProRail medewerkers in de geile teneus, aan de zuidkant de BAM medewerkers geheuld in het oranje! Er werd zelfs grof geschut ingezet in de vorm van kranen en bulldozers! Eindelijk na 2 jaar wordt er wat gedaan met het belastinggeld! Helaas mocht ik geen foto's maken (staatswerkzaamheden had de corporaal het over). Is dit zo? Mag ik geen foto's maken van dit soort heuchelijke praktijken?
Als iemand dit hier kan ontkrachten ga ik terug om foto's te maken! Wat een heuchelijke dag!.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:37 schreef Solitarias het volgende:
Al 2 jaar lang zien die hardwerkende BAM medewerkers een uitkeringstrekker elke dag zijn vaste ochted-fietstochtje maken.... maar vandaag ging ie eindelijk eens aan het werk van hun belastingcenten! Wat een heuchelijke dag!.
Ik ben vrij vandaag!quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:37 schreef Solitarias het volgende:
Al 2 jaar lang zien die hardwerkende BAM medewerkers een uitkeringstrekker elke dag zijn vaste ochted-fietstochtje maken.... maar vandaag ging ie eindelijk eens aan het werk van hun belastingcenten! Wat een heuchelijke dag!.
maar dat weten die BAMMERS niet: wat ik probeer te zeggen: dat jij elke dag toevallig in hun koffiepauze komt langsfietsen, wil nog niet zeggen dat ze niets uitvoeren....quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |