quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:04 schreef Tally het volgende:
Ik weet niet of er ergens anders al zo'n ophemel topic is voor Frutsel..
En of deze dan samen kan met die andere...
Maar wilde even duidelijk maken dat ik Frutsel een lieverd vind
En dat ik ooit hoop met hem te kunnen![]()
En een beebiefabriekje te kunnen starten samen![]()
Vind jij misschien Paarse_paashomo..quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:07 schreef paarse_paashaas het volgende:
Boeien.
Dat duurt allemaal nog wel een poosjequote:Op donderdag 9 maart 2006 11:07 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Mooi, wanneer is de bruiloft?
Ik heb dorst.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat duurt allemaal nog wel een poosje
We moeten dan eerst nog trouwen op huwelijkse voorwaarden..quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:09 schreef Mobster273 het volgende:
heb je al werknemers voor in je fabriek?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:09 schreef Mobster273 het volgende:
heb je al werknemers voor in je fabriek?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:09 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
balen, ik had wel zin in een feestje. bier en bruidsmeisjes
Ow ik dacht juist alleen maar kinderen onder de 8quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:15 schreef Tally het volgende:
O mag hoor..
En ik probeerde het ook subtiel te houden..
Maar hej iedereen (op kinderen onder de 8 jaar na) weet dat ik hem eigenlijk gewoon het licht uit de ogen wil neuken...
quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:19 schreef Tally het volgende:
Misschien weten die het ook wel hoor..
Dat weet ik eigenlijk dan weer niet..
Met achterlangs is inderdaad niets mis..quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:20 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ik weet van niks maar ik kom er wel achter.
Nee maar is dat belangrijk???quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:21 schreef NJ het volgende:
Heet Frutsel eigenlijk Arie?
Blij dat je aangeeft waar je van houdquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Met achterlangs is inderdaad niets mis..
Ik probeer het hem duidelijk te maken met dit topic..quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:22 schreef -Marc- het volgende:
Weet Frutser hier ook vanaf?
Leuk dat het met ons gedeeld wordt...quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:22 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Blij dat je aangeeft waar je van houd![]()
Och daar zou ik een forum mee kunnen vullen!quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:22 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Blij dat je aangeeft waar je van houd![]()
Ja en?quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:23 schreef Chowi het volgende:
Stam plus T.
Ik heb genoeg om uit te delen!quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:23 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Leuk dat het met ons gedeeld wordt...![]()
Je bent een kuikentje.quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja en?
Ik ben meer van t fokschaap type...
Open er een topic overquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Och daar zou ik een forum mee kunnen vullen!
een konijn lijkt me meer...quote:
Zo word ik inderdaad wel vaker genoemdquote:
En wat voel je daarbij?quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo word ik inderdaad wel vaker genoemd
Ik vind het eigenlijk wel liev..quote:
Hopelijk wel.quote:
Ik... En Frutsel..quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:27 schreef Skaai het volgende:
Wie en wie?
Ik ben onkruid...quote:
Konijntje.. Bunny...quote:
Al bunnyquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Konijntje.. Bunny...
Ja daar voel ik me ook wel mee verbonden...
Oe.. Bondage
En ik kan het weten!quote:
Kijk, zelfkennis!quote:
Ik moet dan ook al 26 jaar met mezelf leven.. Dus een beetje zelfkennis mag ik dan wel hebben..quote:
Mongool en onkruid, ik begin steeds een beter beeld te krijgen van hoe jij over jezelf denktquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:31 schreef Tally het volgende:
[..]
En ik kan het weten!
Welke mongool hangt hier anders al meer dan 6 jaar rond..
Ik ben gewoon graag duidelijkquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:33 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Mongool en onkruid, ik begin steeds een beter beeld te krijgen van hoe jij over jezelf denkt![]()
Bier, kut, tieten en neuken roepen graag!quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:33 schreef Scorpie het volgende:
Bier en kut roepen op jullie bruiloft, goed bezig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |