quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
Omdat ik een nieuwe laptop heb gekocht (pentium4) is mijn oude te koop/te ruil:
Ik heb een Dell CPt (SG600 geloof ik) met
-Celeron600 cpu
-192 MB geheugen,
-15" scherm: 1024 bij 768 - slechts 1 blauw (sub?)pixeltje, merk je alleen tijdens de boot
-30 GB harddisk
-TV-out via s-video
-NT licentie
-docking station met extra adapter (dus twee adapters in totaal meegeleverd)
-ingebouwd mousepad en mousepointer (ook wel 'klitje'genoemd)
Ziet er perfect uit, draait momenteel vrij netjes XP en ik internet er draadloos mee via een wifi-usb stick
Nadeeltjes: cd-rom speler defect (wel werkende floppy), op te lossen door bijv. usb stick of cd/dvd brander via usb. Batterij gaat nog maar paar minuten mee, voldoende om hem binnenshuis van het ene stopcontact naar het andere te verplaatsen Ook heeft het keyboard een Zweedse layout, die op wat leestekens na aardig overeenkomt met de Nederlandse. Als dit je stoort, kan je een defect keyboardje zoeken en gewoon de toetsjes overzetten. Onderdelen voor deze Latitude CP-serie zijn op Marktplaats enzo nog prima verkrijgbaar.
Ziehier kiekje van internet. Ik zal op korte termijn een of meer kiekjes van de mijne posten
[afbeelding]
Bieden vanaf 150 euro. Ruilen kan ook (al zou ik momenteel even niet weten waartegen)
Je kunt me mailen op edvandeberg AT zonnet.nl
Oja, bezichtigen/ophalen in Montfoort bij Utrecht. Wordt niet opgestuurd (ook niet naar Nigeria)
Wie weet hebben de Nigeriaanse Marktplaatsbashers nu ook Fok gevondenquote:
Nigeriaanse man tegen zijn vrouw: I've scammed someone on the fuckforum todayquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:19 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Wie weet hebben de Nigeriaanse Marktplaatsbashers nu ook Fok gevonden![]()
Bod genoteerd....quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:23 schreef ransbal het volgende:
150 geboden, kan hem vandaag in montfoort komen ophalen
Er staat inderdaad -1KB!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:12 schreef EdvandeBerg het volgende:
Je bedoelt neem ik aan -1MB groot? Ik weet het ook niet, heb gewoon printscreen knop ingedrukt en vervolgens in paint geplakt en dan opslaan als *.jpg. Plaatjes zijn inderdaad +/- 100-150 kb groot.
quote:Deze afbeelding is 1024 * 768 pixels en -1KB groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dat moet.
Niks over -1KB....quote:Deze afbeelding is 1024 * 768 pixels groot. Het is voor veel gebruikers vervelend als je zulke grote plaatjes post. Maak je plaatje daarom wat kleiner om van deze melding af te komen. Kijk in de FAQ als je niet weet hoe dat moet.
Ja, IE hier.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
Bij mij zegt ie:
[..]
Niks over -1KB....
Ik gebruik firefox, jullie mischien andere browser?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |