Waarom dan niet?quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
Moet je maar geen Honda geen rijden.
Heb gehoord dat er pompbediendes zijn die je extra centen aannaaien als je Honda rijdt.quote:
En ze nemen al veel tijd in beslag omdat ze niet tot 3 kunnen tellen....quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:16 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Heb gehoord dat er pompbediendes zijn die je extra centen aannaaien als je Honda rijdt.
Ik heb een tijd terug een documentaire gezien van een gast die gooide gewoon pure zonnebloemolie van de Aldi geloof ik in zijn BMW X5. EN het werkte ook nog. Die gast bespaarde dikke euries op een tankbeurt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En ze nemen al veel tijd in beslag omdat ze niet tot 3 kunnen tellen....
Brandstof![]()
En jij denkt dat dat echt gaat gebeuren.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:07 schreef Robbiej het volgende:
Ja maar dat gaat zo lekker. moet je elke keer uit rekenen of je het nog red of nog ff snel in lely het vol gooitwaarom niet gewoon overal de zelfde (lagere) prijzen?
(offtopic. ik voorspel dat de benzine prijs morgen met 1 of 2 cent daalt. aangezien de olieprijzen flink wat gedaald zijn weer)
Ze kunnen wel tot drie tellen, alleen de rolletjes zijn vaak op, drukken twee keer het verkeerde knopje in en weten niet waar de artikelen in de winkel liggen!quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En ze nemen al veel tijd in beslag omdat ze niet tot 3 kunnen tellen....
Brandstof![]()
De josti'squote:Op donderdag 9 maart 2006 10:19 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ze kunnen wel tot drie tellen, alleen de rolletjes zijn vaak op, drukken twee keer het verkeerde knopje in en weten niet waar de artikelen in de winkel liggen!
Uit ervaring zie ik dat dit altijd gebeurd. als de olieprijs bijvoorbeeld stijgt tot laten we zeggen. 63 dollar per vat. dan stijgt de benzine prijs op dat moment met +- 2 cent. aangezien de olieprijs flink gedaald is. zou dat morgen dus evt 1 of 2 cent kunnen dalen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:19 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat echt gaat gebeuren.!
Mja ok dat naaiers was mischien een verkeerd woord. maar het is wel erg vervelend. laat ik het daar op houden.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:20 schreef Lucille het volgende:
Als A korting geeft, waarom zijn ze dan in B naaiers? Het woordt zegt het al: korting. Een prijs die lager is dan de normale prijs. Het zouden naaiers zijn als ze in B een hogere prijs zouden berekenen als de standaard prijs.
Inderdaad, ben er ook voor dat we net zoveel betalen als in Venezuela... of bedoelde je dat niet?quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:07 schreef Robbiej het volgende:
waarom niet gewoon overal de zelfde (lagere) prijzen?
Mja kijk dat zou helemaal top wezenquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad, ben er ook voor dat we net zoveel betalen als in Venezuela... of bedoelde je dat niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |