Vertel dat maar in Italiëquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:16 schreef devilseye het volgende:
zo tussen je 20 ste en 25 ste moet je toch weleens aanstalten maken
daarna ben je toch wel een loser
Jij snapt men! Ik ga echt niet op mezelf wonen en dus meer betalen. Moet nou ongeveer 5 tot 10 minuten fietsen om op school te komenquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:35 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ligt eraan. als je student bent en je woont dichtbij school lijkt het mij niet nodig om uit huis te gaan.
studenten hebben het toch al niet zo ruim
van wie?quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:16 schreef devilseye het volgende:
goh...quote:daarna ben je toch wel een loser
ja toch. wat heeft het nou voor zin om een kamer tegen over jouw ouderlijk huis te huren alleen omdat je dan niet meer thuis woont. blijf gewoon lekker thuis wonen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Jij snapt men! Ik ga echt niet op mezelf wonen en dus meer betalen. Moet nou ongeveer 5 tot 10 minuten fietsen om op school te komen![]()
Ik vind dat men na de studie, bij het hebben van een vaste baan, toch wel het huis uitgetieft moeten worden door paps/mams!quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:44 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Dat moeten mensen toch lekker zelf weten![]()
of anders een maandelijks bedrag betalen en accepteren dat ze loser zijnquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:46 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik vind dat men na de studie, bij het hebben van een vaste baan, toch wel het huis uitgetieft moeten worden door paps/mams!
Vrouwen mogen thuis blijven wonen!quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:48 schreef MLF het volgende:
ik woon ook thuis, wat is het probleem?
Ongestoord vrouwelijk schoon ontvangen, zelf weten wat je doet tot hoe laat en hoe je het doetquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:41 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ja toch. wat heeft het nou voor zin om een kamer tegen over jouw ouderlijk huis te huren alleen omdat je dan niet meer thuis woont. blijf gewoon lekker thuis wonen.
als je 25 bent en je hebt een vast inkomen en je woont dan nog thuis, dan ben je een loser
ja als je het kan betalen prima, maar anders gaat het een beetje moeilijk. ach dan neuk je haar toch bij haar thuis?quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ongestoord vrouwelijk schoon ontvangen, zelf weten wat je doet tot hoe laat en hoe je het doet
Ben je net lekker bezig, komt d'r vader binnen nee das lekkerquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ja als je het kan betalen prima, maar anders gaat het een beetje moeilijk. ach dan neuk je haar toch bij haar thuis?
Nou, een jaartje thuiswonen terwijl je verdient is nog zo gek niet hoor. Dan kan je 12 maanden lekker sparen en daarna op je zelf gaan. Is ook wat voor te zeggen, maar jaren bij je ouders te blijven lijkt mij ook niets...quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:46 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik vind dat men na de studie, bij het hebben van een vaste baan, toch wel het huis uitgetieft moeten worden door paps/mams!
Ze schijnt een pieperig bed te hebben, vinden haar ouders niet zo leuk.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ja als je het kan betalen prima, maar anders gaat het een beetje moeilijk. ach dan neuk je haar toch bij haar thuis?
Al veel ouder!quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:09 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ja maar behoor je nog wel bij de leeftijdscategorie van 20 tot 25?
Kunnen we hieruit concluderen, dat Jezus is gereïncarneerd in MLF en ons Fokkers in de gaten houdt?quote:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:13 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Kunnen we hieruit concluderen, dat Jezus is gereïncarneerd in MLF en ons Fokkers in de gaten houdt?
Mehehehehequote:Op donderdag 9 maart 2006 10:36 schreef MLF het volgende:
in mijn eigen huis hahaaaa
en je hapje, wasje en strijk laten doen natuurlijk enquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:50 schreef Scorpie het volgende:
aanstalten maken? No way, eerst ff lekker geld verdienen !![]()
Dat slaat nergens op natuurlijkquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:01 schreef MLF het volgende:
waarom neem je kids dan?
Ik wil zijn vader wel eens ontmoetenquote:
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:16 schreef devilseye het volgende:
Meer om eens aan te geven dat het echt niet zo is dat iedereen met 25 jaar maar het huis uit moet. Dat plan je niet. Sommigen kennelijk wel. Niet mijn zorg verder.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:01 schreef MLF het volgende:
waarom neem je kids dan?
Of ziek, hulpbehoevend, gehandicapt, huwelijk om de klippen dus even tijdelijk weer bij pa en ma. Kan nog wel een stuk of 10 dingen noemen. Ben blij dat mijn visie wat breder isquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:17 schreef mirannie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!![]()
Kom op zeg, waarom zou je bij je ouders blijven zitten? Tenzij je natuurlijk ontiegelijk lui bent.
Ja ok tuurlijk dat zijn redelijk uitzonderlijke dingen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:49 schreef Natalie het volgende:
[..]
Of ziek, hulpbehoevend, gehandicapt, huwelijk om de klippen dus even tijdelijk weer bij pa en ma. Kan nog wel een stuk of 10 dingen noemen. Ben blij dat mijn visie wat breder is
Tegenwoordig wel.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja ok tuurlijk dat zijn redelijk uitzonderlijke dingen.
Maar normaal gesproken als je leven 'normaal' verloopt mag je toch aannemen dat je met je 25e wel is het huis gaat verlaten
Ja, idd. Dat ook nog eensquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:50 schreef navvy het volgende:
Ik vind uit huis gaan niet echt leeftijdsgebonden; de 1 is er klaar voor op z'n 18e, de ander op z'n 28e. Ik denk dat het voornamelijk een financieel en huisvestingsprobleem is. Ikzelf ben op m'n 20e het huis uit gegaan, m'n toenmalige vriendin en ik werkten beide fulltime dus konden een mooi appartementje betalen, als student was me dat niet gelukt.
Puur natuur noem is 3 dieren/aliens/mensachtigen die dat niet doet?quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:39 schreef MLF het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet: kids nemen en ze vervolgens eruit schoppen
wat heeft dat nu met lui te maken!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:17 schreef mirannie het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!![]()
Kom op zeg, waarom zou je bij je ouders blijven zitten? Tenzij je natuurlijk ontiegelijk lui bent.
owja, tuurlijk, stom stom stom, je doet altijd wat een ander ook doetquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Puur natuur noem is 3 dieren/aliens/mensachtigen die dat niet doet?
Kijk nog is goed wat ik zei NATUUR dat zit in ons, niet omdat een ander het doet, als je al niet eens fatsoenlijk kunt lezenquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:41 schreef MLF het volgende:
[..]
owja, tuurlijk, stom stom stom, je doet altijd wat een ander ook doet
daarom hebben we apen
quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Kijk nog is goed wat ik zei NATUUR dat zit in ons, niet omdat een ander het doet, als je al niet eens fatsoenlijk kunt lezen
The Borg - die assimilerenquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Puur natuur noem is 3 dieren/aliens/mensachtigen die dat niet doet?
Damn.. Daar gaat m'n geloofwaardigheidquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:44 schreef Developersrus het volgende:
[..]
The Borg - die assimileren
De eendagsvlieg - Heeft d'r gewoon geen tijd voor...
Microorganismen - Divide and conquer principe.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:32 schreef c0nd0r het volgende:
Your point being?
Maar ik ben het er wel mee eens! Maar voor je 20e kan ook wel hoor
Wie bepaalt dat? En waarom moet ik weg?quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:16 schreef devilseye het volgende:
Tof,heb ik altijd al willen zijn.quote:daarna ben je toch wel een loser
Nou; van zeurende ouders naar zeurende huisgenoten... Jeu..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:53 schreef Moja het volgende:
Het fijnst is nog altijd de vrijheid, super![]()
Daarom woon ik ook gewoon in mn eigen huisje en niet op kamersquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:09 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Nou; van zeurende ouders naar zeurende huisgenoten... Jeu..![]()
heeft daar gelukkig geen last meer van![]()
Nou nee eerder andersom, en anders heb je echt een kutrelatiequote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat het merendeel bij zijn/haar ouders meer vrijheid heeft dan bij vriendje/vriendinnetje.![]()
Yup, same hier..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:27 schreef Moja het volgende:
[..]
Daarom woon ik ook gewoon in mn eigen huisje en niet op kamers.
Je zit zeker goed...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:04 schreef Camplo het volgende:
Nog 2 weekjes dan wor ik 21. Zit goed hier
ThnQquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:40 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Je zit zeker goed...
en welcome back
Mwah... eigenlijk wel ja.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:16 schreef devilseye het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |