Vertel dat maar in Italiëquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:16 schreef devilseye het volgende:
zo tussen je 20 ste en 25 ste moet je toch weleens aanstalten maken
daarna ben je toch wel een loser
Jij snapt men! Ik ga echt niet op mezelf wonen en dus meer betalen. Moet nou ongeveer 5 tot 10 minuten fietsen om op school te komenquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:35 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ligt eraan. als je student bent en je woont dichtbij school lijkt het mij niet nodig om uit huis te gaan.
studenten hebben het toch al niet zo ruim
van wie?quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:16 schreef devilseye het volgende:
zo tussen je 20 ste en 25 ste moet je toch weleens aanstalten maken
goh...quote:daarna ben je toch wel een loser
ja toch. wat heeft het nou voor zin om een kamer tegen over jouw ouderlijk huis te huren alleen omdat je dan niet meer thuis woont. blijf gewoon lekker thuis wonen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Jij snapt men! Ik ga echt niet op mezelf wonen en dus meer betalen. Moet nou ongeveer 5 tot 10 minuten fietsen om op school te komen![]()
Ik vind dat men na de studie, bij het hebben van een vaste baan, toch wel het huis uitgetieft moeten worden door paps/mams!quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:44 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Dat moeten mensen toch lekker zelf weten![]()
of anders een maandelijks bedrag betalen en accepteren dat ze loser zijnquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:46 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik vind dat men na de studie, bij het hebben van een vaste baan, toch wel het huis uitgetieft moeten worden door paps/mams!
Vrouwen mogen thuis blijven wonen!quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:48 schreef MLF het volgende:
ik woon ook thuis, wat is het probleem?
Ongestoord vrouwelijk schoon ontvangen, zelf weten wat je doet tot hoe laat en hoe je het doetquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:41 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ja toch. wat heeft het nou voor zin om een kamer tegen over jouw ouderlijk huis te huren alleen omdat je dan niet meer thuis woont. blijf gewoon lekker thuis wonen.
als je 25 bent en je hebt een vast inkomen en je woont dan nog thuis, dan ben je een loser
ja als je het kan betalen prima, maar anders gaat het een beetje moeilijk. ach dan neuk je haar toch bij haar thuis?quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ongestoord vrouwelijk schoon ontvangen, zelf weten wat je doet tot hoe laat en hoe je het doet
Ben je net lekker bezig, komt d'r vader binnen nee das lekkerquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ja als je het kan betalen prima, maar anders gaat het een beetje moeilijk. ach dan neuk je haar toch bij haar thuis?
Nou, een jaartje thuiswonen terwijl je verdient is nog zo gek niet hoor. Dan kan je 12 maanden lekker sparen en daarna op je zelf gaan. Is ook wat voor te zeggen, maar jaren bij je ouders te blijven lijkt mij ook niets...quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:46 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik vind dat men na de studie, bij het hebben van een vaste baan, toch wel het huis uitgetieft moeten worden door paps/mams!
Ze schijnt een pieperig bed te hebben, vinden haar ouders niet zo leuk.quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ja als je het kan betalen prima, maar anders gaat het een beetje moeilijk. ach dan neuk je haar toch bij haar thuis?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |