wiskey is een stuk lekkerderquote:Op donderdag 9 maart 2006 02:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Eerst nog bier!
probeer je het wel liefdevol te houden?quote:
Nee wel een groen T-shirt dat ik te lang heb gewassen en nu helemaal verbleekt is en te kort om nog te dragen.quote:
leg die dan in de oven, dan stopt de jeuk aan je linker bil meestal ook wel, of paling natuurlijk.quote:Op donderdag 9 maart 2006 02:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee wel een groen T-shirt dat ik te lang heb gewassen en nu helemaal verbleekt is en te kort om nog te dragen.
Jah toch.quote:Op donderdag 9 maart 2006 02:19 schreef Lanvin het volgende:
that's the spirit,, keep it up![]()
Welterusten nogmaals
Paling gaat rotten. Ik neem altijd een snuif koffiemelk voor ik ga masturberen trouwens.quote:Op donderdag 9 maart 2006 02:24 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
leg die dan in de oven, dan stopt de jeuk aan je linker bil meestal ook wel, of paling natuurlijk.
Nee, je bent een saaie zak zonder humor.quote:Op donderdag 9 maart 2006 02:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Paling gaat rotten. Ik neem altijd een snuif koffiemelk voor ik ga masturberen trouwens.
ik geef je een hint, het is een g.sl.chtsd..lquote:Op donderdag 9 maart 2006 02:39 schreef Lanvin het volgende:
Wow bar-le-duc die is wel erg moeilijk te lezen zeg,,, zullen we de lat iets lager leggen?
ne het is gaslichtsdeil. was hij nou zo moeilijk?quote:Op donderdag 9 maart 2006 02:41 schreef Lanvin het volgende:
goslechtsdool,,, wat mag dat in vredesnaam zijn?
je moet vaker naar die belspelletjes op sbs6 kijkenquote:Op donderdag 9 maart 2006 02:44 schreef Lanvin het volgende:
ojaaaa natuurlijk,,,, jammer zeg, ik had nog zo geoefend op die raadsels, en dan nog fout,,, zonde
ja dat lukt me ook al niet,,, dan staat er een woord van 4 letters wat begint met een d en eindigt met een s, en dan kom ik meestal niet verder dan das, en dat kan natuurlik helemaal nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 02:45 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
je moet vaker naar die belspelletjes op sbs6 kijken![]()
het antwoord is natuurlijk doos!quote:Op donderdag 9 maart 2006 02:47 schreef Lanvin het volgende:
[..]
ja dat lukt me ook al niet,,, dan staat er een woord van 4 letters wat begint met een d en eindigt met een s, en dan kom ik meestal niet verder dan das, en dat kan natuurlik helemaal niet![]()
![]()
![]()
ja dat bedoel ik nou,,,quote:Op donderdag 9 maart 2006 02:48 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
het antwoord is natuurlijk doos!
peace of cake
ogen dicht over een uurtje ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 04:21 schreef Infinity123 het volgende:
Trusten mensen. Slaap zacht.
Als jullie allemaal zoet de oogjes dichthebben over een uurtje, ga ik lekker uit eten
ja en ..quote:Op donderdag 9 maart 2006 04:25 schreef Shivo het volgende:
Waarom 5 uur en 14 minuten?
Voor mij duurt het nog een uurtje voor ik erin ga (het is hier dan ook pas half elf nu).
Jij gaat toch nog niet slapen he?quote:Op donderdag 9 maart 2006 04:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ja en ..
hier is het 4:27 AM..
maar hij download nog iets wat ik graa?g wil zien ..
lees danquote:Op donderdag 9 maart 2006 04:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij gaat toch nog niet slapen he?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |