n00bquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:44 schreef NeoPhythe het volgende:
mijn Xboxicoon , Wat doe je ?!
jij met je eeuwige k3quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:50 schreef __Saviour__ het volgende:
keilelijk!
je hebt er toch al 1 ?quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:15 schreef jaspah het volgende:
waar krijg je zo'n X-Box icoontje?
hoezo? hij niet toch?quote:
Ik vind het eigenlijk maar matigquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:18 schreef Agiath het volgende:
PUIK TOPIQUE!
huh? ik snap echt niet wat je bedoeld?quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:18 schreef guitarist.nl het volgende:
[[url=http://files.fok.nl/games.fok/pgr100/pgr100.gif]afbeelding][/url]
Usericon van jaspah
wat is dat dan?quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:22 schreef guitarist.nl het volgende:
Het topic gaat tog hierover?
[afbeelding]
zet je adblocker uit danquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:26 schreef jaspah het volgende:
Als ik klik gebeurt er niks?
ah kan ik daar zo'n icoontje bestellen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:28 schreef guitarist.nl het volgende:
[[url=http://files.fok.nl/games.fok/pgr100/pgr100.gif]afbeelding][/url]
nou en nu klikken!!!
*danny roeptquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:27 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
zet je adblocker uit dan![]()
volgens mij is sesamstraat al afgelopen, moet je niet naar bed ??quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:28 schreef jaspah het volgende:
[..]
ah kan ik daar zo'n icoontje bestellen?
Ach hij doet de, sesamstraatafgelopennaarbed opmerking.quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:29 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
volgens mij is sesamstraat al afgelopen, moet je niet naar bed ??
quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:32 schreef jaspah het volgende:
[..]
Ach hij doet de, sesamstraatafgelopennaarbed opmerking.
werkelijk waar hilarisch
ik bedoel natuurlijk je X-Box Icoontje!quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:36 schreef guitarist.nl het volgende:
[[url=http://members.home.nl/guitarist/fok!gitarist/guitarist.nl.jpg]afbeelding][/url]
groot: http://www.guitarist.nl
wat moet ik met x-box icoontjequote:Op donderdag 9 maart 2006 01:38 schreef jaspah het volgende:
[..]
ik bedoel natuurlijk je X-Box Icoontje!
shit winnen..quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:41 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
wat moet ik met x-box icoontje![]()
ik ga vrijdag de 12 miljoen van de staatsloterij winnen, wat moet ik dan met 1 xboxquote:
haha jammer.. ik win alquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:42 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik ga vrijdag de 12 miljoen van de staatsloterij winnen, wat moet ik dan met 1 xbox
ik zie een complot. schopje naar TRUquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:47 schreef guitarist.nl het volgende:
met de oudjaarsloterij heb ik 32 euro gewonnen, lot gekocht voor januarie februarie, en januarie 13,50 gewonnen = lot voor maart, februarie 5 ¤ (nogniet opgehaald) dus als ik vrijdag minimaal 7,50 win kan ik weer een nieuw lot kopen
hey waar is jouw icoontje?quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:48 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ik zie een complot. schopje naar TRU
agh maar wat is de kansquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:48 schreef jaspah het volgende:
hm kdoe nie zo vaak mee.. maarja
als ik nu 12 miljoen win
das echt fucked up veel..
gaak mooi een biertje kopen
achja hoeveel kost zo'n lot? 15 euro ofzo dus elke euro winst is natuurlijk mooi meegenomen..quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:49 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
agh maar wat is de kans
met 5000 ben ik ook wel blij
wel meer danquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:50 schreef jaspah het volgende:
[..]
achja hoeveel kost zo'n lot? 15 euro ofzo dus elke euro winst is natuurlijk mooi meegenomen..
en mochten er dat 12 miljoen zijn
dan![]()
![]()
haha dan flip je echt wel ff.. 12 miljoen.. pfff kan je echt shit mee uithalen damnquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:52 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
wel meer dan![]()
ik zou echt tegen de muren op springen
echt doen wat je wiltquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:53 schreef jaspah het volgende:
[..]
haha dan flip je echt wel ff.. 12 miljoen.. pfff kan je echt shit mee uithalen damn
jaaaa dan hou ik ook nog wat geld over voor andere leuke dingenquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:55 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
koop een staatslot zou ik zeggem, met jackpot 13,50![]()
je hoeft zoiezo nooit meer te werken, maarja dat hoef je met 3 miljoen ook niet als je netjes aan doet..quote:Op donderdag 9 maart 2006 01:53 schreef jaspah het volgende:
[..]
haha dan flip je echt wel ff.. 12 miljoen.. pfff kan je echt shit mee uithalen damn
ohquote:Op donderdag 9 maart 2006 01:58 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
je hoeft zoiezo nooit meer te werken, maarja dat hoef je met 3 miljoen ook niet als je netjes aan doet..
maar 12 miljoen kun je gewoon echt niet op krijgen volgens mij
kun je windows draaien op mac?quote:Op donderdag 9 maart 2006 02:03 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Kan je ook Mario spelen op een X-box?
Dan wil ik hem niet!!quote:Op donderdag 9 maart 2006 02:06 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
kun je windows draaien op mac?
neej tuurlijk niet hetzijn concurenten,
het zal wel kunnen, maar dan het je een omgebouwde met converters van derden..
Dusquote:Op donderdag 9 maart 2006 02:06 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
kun je windows draaien op mac?
neej tuurlijk niet hetzijn concurenten,
het zal wel kunnen, maar dan het je een omgebouwde met converters van derden..
eerlijke mensenquote:
Mijn diskette is bij de post kwijt geraaktquote:Op donderdag 9 maart 2006 04:13 schreef RicoRabbit het volgende:
FOK! Moet daar geld voor geven
Sponseren
Verdien snel geld bij FOK!
Hoe?
Simel, je neemt een Xbox icoontje en post wat bagger op het forum en/of frontpage
Salaris
Je krijg betaald met view, ¤0,001 cent per view
Hoeveel gaat me dat kosten?
Om een Xbox icoontje te hebben betaald u 20euro aan een FOK Medewerker en u krijgt binnen 2maanden het complete icoontje thuis gestuurd op een diskette
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |