Ik doelde op de samenvatting.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:17 schreef MaxPower het volgende:
Shit ik heb op de Belg gekeken. Gemiste kans.
Ik had het opgenomen vandaarquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:32 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Die heb ik ook op de Belg gekeken. Ik schakelde terug toen Jack net aan het afronden was.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:51 schreef mitt het volgende:
Reitsma die zichzelf te groot vond om eredivisiewedstrijden te verslaan.
Volgens mij vindt hij zichzelf erg goed inderdaad...quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:51 schreef mitt het volgende:
Reitsma die zichzelf te groot vond om eredivisiewedstrijden te verslaan.
Hij is ook nog eens realistisch dus. 14.gifquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:36 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Volgens mij vindt hij zichzelf erg goed inderdaad...
In het land der blinden...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:44 schreef MaxPower het volgende:
Hij is ook nog eens realistisch dus. 14.gif
LOLquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit topic is al een oudje, net als Theo.
Er zit gewoon te weinig emotie in z'n commentaar.quote:
Hij is al een paar jaar met pensioen hoor.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:02 schreef borisz het volgende:
Theo moet met pensioen, hoe sneller hoe beter.
Deed hij bij Ajax Groningen ookquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Bij Feyenoord - Sparta was hij weer zo dramatisch.Hij haalde alle negers door elkaar.. en dat zijn er nogal wat.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:50 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Goeie genade die dekselse Theo. hohohohoooo wat een klasbak is dat toch. Hij gebruikt nog een lipmicrofoon, hiermee hebben Churchill en Eisenhower nog gecommuniceerd in de Tweede Wereldoorlog. Kijk die verslaggevers van tegenwoordig maken van een sneetje brood een snee brood met roomboter en dikke kaas erop. En dan drie stuks. Maar klasbak Reitsma doet dat niet hoor. Hohoooo. Het zal nog lang onrustig blijven in huize Reitsma.
Krijgt deze klasbak ook een eigen aanbid topic. Evert wordt ook een oude meester.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |