Eén zwaluw maakt nog geen zomerquote:Op zondag 30 juli 2006 23:15 schreef Sandertje21 het volgende:
Ze hebben vandaag trouwens door overwinningen Op St. Pauli en NAC het Spanjaardsgattoernooi gewonnen in Breda.
Dat is waar, maar dat neemt nog niet weg dat ze een van de kandidaten zijn voor de titel in de eerste divisie.quote:
Geweldig voor die jongen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:33 schreef Ambrosius het volgende:
Arjan Ebbinge heeft z'n rentree gemaakt.
Was Vrijdag naar Eindhoven-RBC. Ik ben net terug. Wedstrijd geeindigd in een 2-2 gelijkspel. Al snel 0-1 toen in de 2e helft 0-2. Net voor tijd 1-2 en toen in de laatste minuut een penal voor Eindhoven, en werdt het 2-2. Was erg leuk had een perskaart. Verslag post ik binnenkort. Het seizoen is begonnenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:12 schreef Sandertje21 het volgende:
Maar wel zonde van een overwinning die binnen leek te zijn.
Met een perskaart op de tribune en dan werd met dt schrijvenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Was Vrijdag naar Eindhoven-RBC. Ik ben net terug. Wedstrijd geeindigd in een 2-2 gelijkspel. Al snel 0-1 toen in de 2e helft 0-2. Net voor tijd 1-2 en toen in de laatste minuut een penal voor Eindhoven, en werdt het 2-2. Was erg leuk had een perskaart. Verslag post ik binnenkort. Het seizoen is begonnen
Leuk dat Benji het zo goed doet. Aardige goal, al was het beste werk van Ten Heuvel daar natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:27 schreef Omnifacer het volgende:
Verder denk ik dat we in Benjamin Martha echt een topper in spé hebben. Hij is denk ik nog niet toe aan een basisplaats, maar als ik Hans Denissen was zou ik me toch zorgen maken. Wat een ongeinspireerde aardappel is dat, zeg...
quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:19 schreef Omnifacer het volgende:
GODVER RBC KOM ES OP MAN
Vos er zo in... Hopen dattie Denissen eruit haalt, of Guyt, maar zal wel Ten Heuvel worden
Edit: Diaz komt er ook bij... Zal wel Denissen en Guijt worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |